nou jij krijgt een 10 voor de inburgeringstoetsquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ongetwijfeld.... ik ben erg kieskeurig als ik men mede flikkers moet kiezen![]()
Damn dat ziet er wel ZEER gaaf uit allemaal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:30 schreef Timminater het volgende:
[..]
ja, buiten BF2 een evenement, gaan met z'n allen airsoften:
www.airsoftadventure.nl
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou jij krijgt een 10 voor de inburgeringstoets
we rijden gezamelijk vanaf een plek in nederland die een beetje centraal ligtquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
Damn dat ziet er wel ZEER gaaf uit allemaal.![]()
Alleen jammer dat t in de ardennen ligt a 3.5 uur rijden voor iig mij![]()
the saint heb je dat via internet bankieren gedaan ?? zo ja gwn dat rekening nmr invoeren en gaat dat lukken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:07 schreef escape_nl het volgende:
De volgende mensen hebben een duitje in het zakje gedaan, bedankt allen
Sickert
Eikel
BoF TheSaint
Voor buitenlandse donaties
International Bank Account Number (IBAN):
NL70PSTB0007252041
idem voor mij :dquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ongetwijfeld.... ik ben erg kieskeurig als ik men mede flikkers moet kiezen![]()
dat is de Nederlandse Saintquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:40 schreef preetn_BE het volgende:
[..]
the saint heb je dat via internet bankieren gedaan ?? zo ja gwn dat rekening nmr invoeren en gaat dat lukken?
en van belgie mag je zelf de weg zoeken zeker :dquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
[..]
we rijden gezamelijk vanaf een plek in nederland die een beetje centraal ligt
ow ik wil ook wel geld overmaken maar weet niet echt hoe je internationaal overschrijftquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:45 schreef preetn_BE het volgende:
[..]
en van belgie mag je zelf de weg zoeken zeker :d
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
nou ja ligt eraan wat het makkelijkst zal zijn. we spreken af op een homo ontmoetingsplaats. (hoe kan het ook anders)
in belgie kan je zo'n geweren winnen op de kermisquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:50 schreef staticdata het volgende:
helaas zijn ze verboden in nederland
ja maar in belgie kon je ook zo een wapen kopen. pas als je er gebruik van ging maken moest je een vergunning hebben. dat is een maand geleden ook niet goed afgelopen in antwerpen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:53 schreef preetn_BE het volgende:
[..]
in belgie kan je zo'n geweren winnen op de kermis
waar ik woon zie je dat soort geweren niet meer ze deden niet genoeg schade volgens een paar die vroeger van waren. Het waren dan ook echte freaks ze hebben nu elk een eigen paintbal geweer en lopen elke dag op elkaar te schieten in een stukje bos.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar in belgie kon je ook zo een wapen kopen. pas als je er gebruik van ging maken moest je een vergunning hebben. dat is een maand geleden ook niet goed afgelopen in antwerpen.
hier in nederland zijn ze misschien wel te streng op plastic namaak wapens. veel mensen kopen die dingen in spanje en worden dan bij een douanecontrole eruit gevist. dan kunnen ze flink betalen.
Volgens mij staan we wereldwijd bekend als de grootste nichten-clan en komen deze nieuwe leden daar specifiek op af!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef escape_nl het volgende:
Wel erg leuk dat we de laaste 2 weken meer dan 5 nieuwe leden erbij gekregen hebben en dat ze nu allemaal met HOMO beginnen.
BoFFen is zoo gayquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:03 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij staan we wereldwijd bekend als de grootste nichten-clan en komen deze nieuwe leden daar specifiek op af!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |