Anders weet ik ook nog wel wat leuke (matige) grappen voor als je in de snackbar bentquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
Nou dan kan je nog ff wachten...die broedt er wel een tijdje op ben ik bang...tot ik het niet meer verwacht
Ervaring mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders weet ik ook nog wel wat leuke (matige) grappen voor als je in de snackbar bent
Ik heb langer in de snackbar gewerkt dan die spruit van je hoorquote:
is ze toevallig een Schorpioen? die hebben nogal een handje van dat soort actiesquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
Nou dan kan je nog ff wachten...die broedt er wel een tijdje op ben ik bang...tot ik het niet meer verwacht
Ze heeft nog kans om je in te halenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb langer in de snackbar gewerkt dan die spruit van je hoor
Belabberde OPquote:Op maandag 24 juli 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
dit is de OP, er moet tekst in, daarom
ZIjn er wel hoor. De Pentax *ist serie loopt op AA-s.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?
Zout eens op naar Stad&Streek kneuschquote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
WurM jij leleijke trut... Speel eens in echte zalen..
Simplon![]()
't PleintjeWaren jullie te professioneel voor het Rosarium??
![]()
*tranen weer uit ogen veegt
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belabberde OPZet er dan op zijn minst een linkje naar de vorige SC in
Kwaliteit moet natuurlijk hoog in het vaandel staanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
En als we nu ook al eisen gaan stellen aan de kwaliteit van de OP van een SC, ga ik gauw zeuren over de ontoegankelijkheid van FOTzo'n kliekje
Nope, ze heeft een goede leermeester, haar vader kan dat ook zo ergquote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is ze toevallig een Schorpioen? die hebben nogal een handje van dat soort acties![]()
Volgens mij heeft ze dat niet alleen van haar vader hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nope, ze heeft een goede leermeester, haar vader kan dat ook zo erg![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mensen die tijd genoeg hebben om een SC terug te lezen, hebben ook tijd genoeg om m op te zoeken.
En als we nu ook al eisen gaan stellen aan de kwaliteit van de OP van een SC, ga ik gauw zeuren over de ontoegankelijkheid van FOTzo'n kliekje
Check...zonde van de eerste post. Al die ruimte op het beeldscherm dat verloren gaat zoquote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik ben allang blij dat wij niet zo'n mega afbeelding elke keer in de OP hebben
![]()
Daar zegt u zo watquote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat even aan het werk nog maar
Hmm.. werk.. zal ik ook even misschien.... nah.. te gewaagd voor maandagmiddag half vijf....quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check...zonde van de eerste post. Al die ruimte op het beeldscherm dat verloren gaat zo
Ik ben met mijn zoon aan het MSN-en maar eigenlijk moet ik ook nog iets doen hierquote:Op maandag 24 juli 2006 16:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm.. werk.. zal ik ook even misschien.... nah.. te gewaagd voor maandagmiddag half vijf....
Werk? Ow, dat is waar ik vanmorgen naar toe reed, om er achter te komen dat de klant met vakantie was.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check...zonde van de eerste post. Al die ruimte op het beeldscherm dat verloren gaat zo
Welk Regioblad is dat???quote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout eens op naar Stad&Streek kneusch
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Werk? Ow, dat is waar ik vanmorgen naar toe reed, om er achter te komen dat de klant met vakantie was.
ik zal nog eens vroeg op staan op maandag
Ik speur internet af naar een cameratasquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben met mijn zoon aan het MSN-en maar eigenlijk moet ik ook nog iets doen hier
Dat is toch niets iets in de trant van "ja goh, deze meneer heeft wel een beetje een raar karaktertrekje dat hij vrouwen tot sex wil dwingen enzo, maar hij gedraagt zich voorbeeldig de laatste week, dus ik vind dat hij best een weekend op verlof zonder toezicht kan hoor"quote:Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef An24 het volgende:
Jaaaaaaa, An heeft haar allereerste TBS maatregel geschreven en gaat dit vieren door naar huis te gaan, dan te sporten...en dan.......en dan.......
.......te relaxen
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is toch niets iets in de trant van "ja goh, deze meneer heeft wel een beetje een raar karaktertrekje dat hij vrouwen tot sex wil dwingen enzo, maar hij gedraagt zich voorbeeldig de laatste week, dus ik vind dat hij best een weekend op verlof zonder toezicht kan hoor"
klinkt als een eng mannetjequote:Op maandag 24 juli 2006 16:51 schreef An24 het volgende:
[..]
hmmm bijna...neuhhh dit rapportje is vijf kantjes over de risico's, criminogene factoren en de vele manieren waarop ik hem tijdens proefverlof op die factoren moet gaan controleren...best pittig rapport eigenlijk!
Je bedoeld gewoon te vertellen, dat je de FAQ van Fok! op nieuw gaat schrijven, maar dan alleen voor ONZ/PUB en GC.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:51 schreef An24 het volgende:
[..]
hmmm bijna...neuhhh dit rapportje is vijf kantjes over de risico's, criminogene factoren en de vele manieren waarop ik hem tijdens proefverlof op die factoren moet gaan controleren...best pittig rapport eigenlijk!
Hmmm bij deze valt het enigzins mee, hij is nog jong, ik heb hem niet opgegeven, ga hem heeeeel goed in de smiezen houden.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
klinkt als een eng mannetje
* Puckzzz is blij dat ze een simpele tiepmiep is
Graag gedaan, maaruh...ze zit niet op de camping?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:12 schreef IJzercookie het volgende:
Pea: ik ben gisteren bij je collega geweest en de jurk! en natuurlijk ook een kostuum voor mijn vriend opgehaald. Super vriendelijke mensen zijn het! Bedankt voor je bemiddeling!![]()
Ze was een dagje ff terug om te wassen, tenminste dat hoop ik en niet dat ze tóch speciaal voor ons naar huis was gereden....quote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Graag gedaan, maaruh...ze zit niet op de camping?
dan moet ik toch eens bellen
Geen gefuk met GC jahquote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon te vertellen, dat je de FAQ van Fok! op nieuw gaat schrijven, maar dan alleen voor ONZ/PUB en GC.![]()
![]()
![]()
aan filmpjes is ook gebrek zie je wel FBquote:Op maandag 24 juli 2006 19:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Bouncing babes is toch niet meer op tv?
Ik ben al uitgehapt. Ik was lui en heb gehaald. Briljant lekker broodje Gyrosquote:Op maandag 24 juli 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen aan de hap? Dan ga ik ook maar eens koken
Laten bezorgen is nog luierquote:Op maandag 24 juli 2006 19:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben al uitgehapt. Ik was lui en heb gehaald. Briljant lekker broodje Gyros![]()
Ik moest toch ff langs de Mediamarkt en 'Broodje Gyros' zit daar zo ongeveer naastquote:Op maandag 24 juli 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten bezorgen is nog luier
ik had zaterdag een dikke vette panpizza shoarma![]()
![]()
Je bent toch niet gek dusquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik moest toch ff langs de Mediamarkt en 'Broodje Gyros' zit daar zo ongeveer naast
Nou eigenlijk juist welquote:
Ons voorprogramma van t laatste optreden in t Pleintje stond in t rosarium een paar week geleden. Je denkt toch niet dat wij daar dan ook gaan spelen?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
WurM jij leleijke trut... Speel eens in echte zalen..
Simplon![]()
't PleintjeWaren jullie te professioneel voor het Rosarium??
![]()
*tranen weer uit ogen veegt
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou eigenlijk juist wel![]()
Ik heb echt een hekel aan de MM, maar ja.. ze zijn wel elke avond open en da's best handig als je iets nodig hebt![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
De schrik zit er goed in in BlijdorpZe weten dat er weer een berg FOK-kers aan komen
http://www.nu.nl/news/787(...)_uit_dierentuin.html
Zet er dan geen foto bij van n reuzenpanda... stomme nu.nlquote:Het gaat om een kleine panda, met een rozebruine vacht.
Dat zat ik me ook al te bedenken idd. Het valt me nog mee dat ze 't ding niet roze gesoept hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zet er dan geen foto bij van n reuzenpanda... stomme nu.nl
ja nou weet je toch NOG niks?quote:Kleine panda's (kleine bamboebeer) zijn zo groot als een wasbeer
FB!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:44 schreef fraubitch het volgende:
u vroeg om foto's
[afbeelding]
ik heb er zelfs een met een stuk bloot
Alleen je was te laat met je shirtquote:Op maandag 24 juli 2006 21:55 schreef fraubitch het volgende:
FC*K! lach ik daar nou![]()
![]()
[afbeelding]
het was de volledige bedoeling om mij vaag en de achtergrond scherp te krijgen....echt!!!![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:58 schreef WurM het volgende:
krijg t er warm van...
Ow wacht, dat was k al
jijquote:
Wij kunnen um weer bang gaan maken, hij is gevangen hoor ik net bij het centraal station!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
De schrik zit er goed in in BlijdorpZe weten dat er weer een berg FOK-kers aan komen
http://www.nu.nl/news/787(...)_uit_dierentuin.html
Lachen is goed! Wat is er tegen lachen?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij
lachen is zoo 1754
ik lach niet. ziet er niet uit
Ik weet dat je af en toe best een wazig persoontje bent, mar dat zelf een camera die mening deeltquote:Op maandag 24 juli 2006 21:55 schreef fraubitch het volgende:
FC*K! lach ik daar nou![]()
![]()
[afbeelding]
het was de volledige bedoeling om mij vaag en de achtergrond scherp te krijgen....echt!!!![]()
Nee, inderdaad. Waren alle vrouwen maar zo lelijkquote:
Die ga ik ook nog op de foto zettenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef WurM het volgende:
[..]
staat ook een leuk meisje op, als ik zo vrij mag zijn
tss, das zondequote:Op maandag 24 juli 2006 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog op de foto zettenAl weet ze zelf nog niet dat ze haast onherkenbaar wordt
Zo erg kan het niet zijn, hij doet het nogquote:Op maandag 24 juli 2006 22:30 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ruzie met mijn website. Waarom luisteren websites nou nooit?
Nou uhm...zand werkt zeker niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:30 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ruzie met mijn website. Waarom luisteren websites nou nooit?
't ging in dit geval om mijn foto website(tje)quote:Op maandag 24 juli 2006 22:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zo erg kan het niet zijn, hij doet het nog![]()
Of je moet het hebben over een andere website dan over in je profiel staat.
Alquote:Op maandag 24 juli 2006 22:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou jij je bewerking nog even in het portretopic willen plaatsen? is leerzaam
Thanks
![]()
Goed he?quote:
Truste Flashquote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen
tering, hard gewerkt vanavond
Slaapie slaapie flesquote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen
tering, hard gewerkt vanavond
mijn camera mag me nietquote:Op maandag 24 juli 2006 22:20 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet dat je af en toe best een wazig persoontje bent, mar dat zelf een camera die mening deelt.
je noemt me lelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Waren alle vrouwen maar zo lelijk.
vrijbuiterquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef WurM het volgende:
[..]
staat ook een leuk meisje op, als ik zo vrij mag zijn
dat was niet de afspraakquote:Op maandag 24 juli 2006 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog op de foto zettenAl weet ze zelf nog niet dat ze haast onherkenbaar wordt
jij mag datquote:
Alcohol 120. Ik heb een image van een DVD die ik wil branden (MDF / MDS) en dat lukt niet met Neroquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef WurM het volgende:
behoed ons voor eenzelfde fout!
Welk programmaatje?
Zien, zien ZIENquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteravond een strandshoot gedaan met avondzon plus flitslicht. Het resultaat is wat ik ervan hoopte![]()
Ik vermoed dat dat nog wel ff op zich laat wachtenquote:
Mogguhquote:Ohw ensmorgens allemaal
![]()
Hallo zegquote:
idd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo zegJe hebt het tegen een VROUW hoor
![]()
Daar bestaan zulke woorden helemaal niet![]()
meegaaptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
*Meegaapt Mogguh![]()
![]()
Zag ik daar op de vorige pagina een blote-meide-buikDat kan hier niet hoor.
[dpz-nivo]Wij zijn een fotoforum op het hoogste niveau..[/dpz-nivo]
Ik niet. Ik zou wel willen, maar ik moet andere dingen doen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:33 schreef Yoni het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen van hier die van plan zijn zaterdag naar 't Zomercarnaval in Rotterdam te gaan?
Hij ziet je als 'one of the guys'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
ow ik kreeg ook nog een 4-pack pools bier van die pool vanochtend, wat moet ik daar nou weer van denken? [afbeelding]
Hij gaat je zat voeren en daarna nog een keer vragen waar het naaktstrand is. En of je mee gaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
Nee Yoni, lijkt me wel een keertje leuk zoiets, maar wij zitten dan in Friesland, kindjes halen
ow ik kreeg ook nog een 4-pack pools bier van die pool vanochtend, wat moet ik daar nou weer van denken? [afbeelding]
Als je niet eens zeker weet of je andere dingen moet doen, is het vast niet belangrijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou wel willen, maar ik moet andere dingen doen volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je niet eens zeker weet of je andere dingen moet doen, is het vast niet belangrijk
Moet ie wel iets meer meebrengen dan een 4 pack pools bierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij gaat je zat voeren en daarna nog een keer vragen waar het naaktstrand is. En of je mee gaat
Leer mij Polen kennen![]()
Piwo z rurkaquote:
Ow getver, zoiets drinken ze in Engeland ook. Lager & lime, dat drinken alle Sharons en Tracy's daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piwo z rurka
Echt wel, drinken de vrouwen daar allemaal. En met frambozensiroop onderinEn ik ken vrouwen die MET een rietje mij (zonder rietje) eruit drinken
Vraag maar aan Re
Mauro luistert nooit naar Hilversum 3quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Bier met rietjes, no way!!
* Puckzzz heeft net een radio request naar 3fm gemailed
G Love & a Special Sauce
Ik ben ook nog niet zeker Yoni, ik hoop dat ik je het eerder kan vertellen dan een paar uur van te vorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:33 schreef Yoni het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen van hier die van plan zijn zaterdag naar 't Zomercarnaval in Rotterdam te gaan?
Je leeftijd schijnt door!quote:
Kun je nagaanquote:
Nee de leeftijd van degene die deze zender erop heeft gezet schijnt door, en dat ben ik nietquote:
Goeie keusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:29 schreef Mauro het volgende:
Ik doe het wel (als ik radio luister) met Radio Veronica. Lekkere 80's and 90's hits
Da's dan in de auto hè.quote:
Het ging me niet om de muziek die er gedraaid wordt, maar om de naam "Hilversum3". Die naam bestaat namelijk al heel lang niet meer, het is al jarenlang "3FM".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee de leeftijd van degene die deze zender erop heeft gezet schijnt door, en dat ben ik niet
Ik luister altijd naar XFMnon stop dance
In de goede oude tijd, dat 's nachts er gewoon geen radio te luisteren was... Ja okee, ruis...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het ging me niet om de muziek die er gedraaid wordt, maar om de naam "Hilversum3". Die naam bestaat namelijk al heel lang niet meer, het is al jarenlang "3FM".![]()
* luistert naar 538 of Veronica, afhankelijk van de tijd van de dag, of waar ik me geografisch bevind.
Ja! Met het Wilhelmus om 12 uurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
In de goede oude tijd, dat 's nachts er gewoon geen radio te luisteren was... Ja okee, ruis...![]()
En de eerste paar noten van het Wilhelmus vanaf kwart voor zeven, tot zeven uur, gevolgd door [grafstem]"Hilversum 3"[/grafstem] En dan weer de eerste paar noten van het Wilhelmus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Met het Wilhelmus om 12 uur
ow kut
Dat is waar ook!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En de eerste paar noten van het Wilhelmus vanaf kwart voor zeven, tot zeven uur, gevolgd door [grafstem]"Hilversum 3"[/grafstem] En dan weer de eerste paar noten van het Wilhelmus.
Met Wilhelmina K~tje en "Wat aten joe???"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is waar ook!!
Ik luisterde altijd stiekem naar Jan van Veen met Candlelight
en de VPRO op woensdag middag...Ronflonflon met Jacques Plafond
Ik ben ook nog niet oudquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo![]()
Ik ben nog niet oud
![]()
Het enige wat me bij is gebleven was s'avonds laat een hoorspel in het weekend.
Je bedoelt je casetterecorderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met Wilhelmina K~tje en "Wat aten joe???"Verder was het een kut programma om snel je cdspeler aan te slingeren
![]()
idd.quote:
Muziek opnemen van de radio!quote:
Met hele mooie plaatjes op de hoesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd.
cd speler was er pas vanaf 1986
Daarvoor waren er nog die grote zwarte frisbees. Ook wel LP's en singles genoemd. Van vinyl![]()
Ik heb mijn cd-speler gekregen in 1987quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd.
cd speler was er pas vanaf 1986
Daarvoor waren er nog die grote zwarte frisbees. Ook wel LP's en singles genoemd. Van vinyl![]()
Wil je ze kwijt???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Met hele mooie plaatjes op de hoes![]()
* CocaColaLight heeft nog een stapel Iron Maiden LP's liggenJah ik weet das van voor mijn tijd...
Nog even en de kinder en baby foto's worden gescand en gepostquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo dan....gaan we hier verhalen van vroeger ophalen
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil je ze kwijt???![]()
Ik zou ze graag overnemen![]()
![]()
En niet te vergeten alle tv-programma's van vroeger die opgenoemd gaan worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog even en de kinder en baby foto's worden gescand en gepost
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaat er iemand nog naar Beekbergen aankomend weekend? Er schijnen een paar knollen voor een karretje rond te rijden.
Idd houden!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nah das nostalgie die platen blijven nog wel ff bij mij
![]()
Gaat er iemand nog naar Beekbergen aankomend weekend? Er schijnen een paar knollen voor een karretje rond te rijden.
Zoooooo herkenbaar....cassettebandjes vol! En niet vergeten de deur van je kamer dicht te doen met een stoel ervoor, (had geen slot) stel je voor dat je broertje binnenkwam en lawaai zou maken...kon je weer een paar uur wachten voor dat ene liedje voorbij kwamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Muziek opnemen van de radio!En dan elke keer balen omdat je net te laat was of omdat er iemand doorheen ging praten ofzo
![]()
Wat hebben we het nu dan toch makkelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef An24 het volgende:
Zoooooo herkenbaar....cassettebandjes vol! En niet vergeten de deur van je kamer dicht te doen met een stoel ervoor, (had geen slot) stel je voor dat je broertje binnenkwam en lawaai zou maken...kon je weer een paar uur wachten voor dat ene liedje voorbij kwam![]()
![]()
Gelukkig had ik van dat laatste geen last: geen broertjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoooooo herkenbaar....cassettebandjes vol! En niet vergeten de deur van je kamer dicht te doen met een stoel ervoor, (had geen slot) stel je voor dat je broertje binnenkwam en lawaai zou maken...kon je weer een paar uur wachten voor dat ene liedje voorbij kwam![]()
![]()
Toch had ook dat best z'n charmequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat hebben we het nu dan toch makkelijk.
We downloaden kopen van I-tunes nu de muziek en fikken het op een CD of zelfs op een DVD tje.
Geen gezeik meer met klaarzitten bij je tapedeck om dat ene nummer op te nemen
Het wordt pas leuk als er dan zelfs nog een zusje bij hebt....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gelukkig had ik van dat laatste geen last: geen broertje![]()
En dan die bandjes in je walkman, ter grootte van een koelkastquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Yoni het volgende:
Toch had ook dat best z'n charmeVan die zelf samengestelde bandjes, met hier en daar nog een stukje presentator. Ene liedje hard, andere liedje weer veel te zacht
![]()
Dan red je het niet met 1 stoel tegen de deurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als er dan zelfs nog een zusje bij hebt....![]()
En zo'n geweldige koptelefoon bestaande uit een ijzerdraaidje met twee kussentjes voor op je orenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan die bandjes in je walkman, ter grootte van een koelkast
Waarvan de 4 pennlight batterijen binnen 1 uur leeg waren![]()
Toen kwamen de oordopjes... Wat een verademing...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
En zo'n geweldige koptelefoon bestaande uit een ijzerdraaidje met twee kussentjes voor op je oren![]()
En om de zoveel tijd werd je bandje een keer opgevreten.
Kijk je wel uit?quote:
Kijk je uit dat je niet gepakt wordt terwijl je daar met een 9mm pistool in je handen op het perron looptquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef Yoni het volgende:
Ik kan hier op mijn werk niet eens meer bij mijn eigen fotositeWordt geblokkeerd door Surfcontrol
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En jij bent admin?
surfcontrol hebben we ook hier gehad... Was niet echt een succes
Kzou zeggen je zorg dat je in een "andere" groep terecht komt voor surfcontrol.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik mag hier niet zoveel helaas
Stomme plek dit.
En surfcontrol.. tja.. tis wel handig. Alleen 't staat hier echt kinderachtig strak afgesteld.
Software is niet eens nodig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kzou zeggen je zorg dat je in een "andere" groep terecht komt voor surfcontrol.
Of om even helemaal af te dwalen naar DIG: Je zou ook via je eigen pc thuis kunnen surfen met een beetje hulp van wat software
We hebben maar 1 surfcontrol groepquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kzou zeggen je zorg dat je in een "andere" groep terecht komt voor surfcontrol.
Of om even helemaal af te dwalen naar DIG: Je zou ook via je eigen pc thuis kunnen surfen met een beetje hulp van wat software
Staat dicht....remote desktop kan niet naar buitenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Software is niet eens nodig.
Gewoon remote desktop aanzetten
Mjah maar dan moet je remote desktop wel instellen op port 80 want de default poort zal wel dicht zitten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Software is niet eens nodig.
Gewoon remote desktop aanzetten
Poort omzeilen zou nog kunnen ja. Maar goed.. zoooo belangrijk is 't oook weer niet. Ik vind het alleen zo suf dat zelfs m'n eigen site nu al geblokkeerd wordtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah maar dan moet je remote desktop wel instellen op port 80 want de default poort zal wel dicht zitten.
Genoeg DIG.
iemand?
Doe mij een hoegaarde met citroenbrandewijn ...en dan heel koud met een glas wat in de vriezer heeft gestaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah maar dan moet je remote desktop wel instellen op port 80 want de default poort zal wel dicht zitten.
Genoeg DIG.
iemand?
Ben ik ook bang voor. En anders gaan we gewoon een rondje lopen en dan lekker op het terras hangenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat wordt weer veel luie beestjes in Blijdorp
Ook gezelligquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. En anders gaan we gewoon een rondje lopen en dan lekker op het terras hangen
* CocaColaLight kijkt even om zich heen, nope helaas een vriezer laat staan citroenbrandewijn zit in de opties die ik kreeg bij mij werk omgevingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Doe mij een hoegaarde met citroenbrandewijn ...en dan heel koud met een glas wat in de vriezer heeft gestaan.![]()
Volgens mij welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
En 't Oceanium is lekker koel nu met dit weer. Was het morgen niet ook Oceanium-thema?
Ik vind die vissen enzo eigenlijk saai. Maar die koelte is wel lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij welIs ook een idee
![]()
* PdeHoog neemt de 50mm maar mee
Volgens mij hangt je boot wat scheefquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef ableton het volgende:
Oh my Allah!!
Heb een ventilator gekocht die zichzelf achteruit blaast![]()
Uhhhhhh....zoals?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
PDJ, is het niet handiger om deze foto's in een regulier fototopic te posten![]()
Over het algemeen worden in de slowchat geen hele series gepost. Maak gewoon een showcase of gooi ze in een central topic ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhhhhh....zoals?
Hier worden toch wel vaker foto's geplaatst? Of ben ik door de hitte bevangen?![]()
Pie wil zich gewoon niet conformeren aan de 550 regel. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Over het algemeen worden in de slowchat geen hele series gepost. Maak gewoon een showcase of gooi ze in een central topic ofzoEn dan ipv linkjes de foto's met [img] plaatsen zodat ze ook meteen in 't topic te zien zijn (kijkt fijner
).
In een fototopic komen ze ook veel beter tot hun recht dan hier en krijg je er waarschijnlijk ook meer reacties op (even eventueel commentaar als je dat wilt enzo)![]()
Deels kan ik hier wel inkomen, anderzijds ... ik zet hier alleen een link naar die foto's. Dus echt overlast kan dit niet zijn ... denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Over het algemeen worden in de slowchat geen hele series gepost. Maak gewoon een showcase of gooi ze in een central topic ofzoEn dan ipv linkjes de foto's met [img] plaatsen zodat ze ook meteen in 't topic te zien zijn (kijkt fijner
).
In een fototopic komen ze ook veel beter tot hun recht dan hier en krijg je er waarschijnlijk ook meer reacties op (even eventueel commentaar als je dat wilt enzo)![]()
Hey Mauro.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pie wil zich gewoon niet conformeren aan de 550 regel. Ik geef hem groot gelijk.
Vind foto 3 wel erg mooi
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Mauro.
550 regel zegt me niet veel, wel dat regels normaliter niet aan mij besteed zijn.![]()
![]()
![]()
Wat Yoni zegt dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
).
Getsssssssss ...Dos ..Jakkes zeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
550 is ook wel voor mensen die nog DOS 5.2 draaien. Het slag volk wat helemaal wild wordt van de nieuwste Iron Maiden - elpee, zoiets
neuh die ligt eindelijk rechtquote:
Ik moet voor de grote lens van mij (28-300mm) nog steeds een filter uitzoeken en kopen, doch nu ff niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat Yoni zegt dusEn ik zou eens gaan nadenken over graduele filters
Die foto's van die boerderijen hebben een niet zo'n mooie lucht (vind ik). Met een gradueel filter krijg je dat net wat strakker denk ik.
twee viaducten zelfs?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:32 schreef ableton het volgende:
[..]
neuh die ligt eindelijk rechtalleen heeft de gemeente besloten dat wij woonboters tegenwoordig tegen een mega viaduct aanmogen kijken
![]()
En das nog niet alles, men neme:quote:
Ik heb vorige week nog een duif platgeredenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:47 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun beschuit met muisjes uitdeelt
[afbeelding]
Ik ben erbij geklommen, en mama tortel liet me gewoon foto's maken. Ze zit wel in een boom met heel veel takken dicht op elkaar, dus dat was lastig.
Tijd om een stukkie te gaan varenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef ableton het volgende:
[..]
En das nog niet alles, men neme:
2 viaducten,
1 uber rotonde,
1 vergroot verkeersplein,
1 verbrede weg,
2 afritten,
2 opritten,
enkele asociaal grote richtings-verkeersborden en;
nog meer normale verkeersborden.
In augustus wordt het officieel geopend.. dag rust, hallo vrachtwagens de hele dag, bussen vanaf 6 uur 's ochtens en gewoon verkeer de hele dag![]()
En dat 3 meter voor mijn deur![]()
Nou ja, die in mijn boom zit veiligquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een duif platgereden![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tja, in die woonplaats van je hebben ze toch geen katten
Ik zeg ook niet dat je moet PS-en hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik moet voor de grote lens van mij (28-300mm) nog steeds een filter uitzoeken en kopen, doch nu ff niet.
Verders ... ben ik een beetje wars van fotoshoppen, ondanks dat ik me foto's daarmee verbeteren kan en... ondanks dat ik met een hardwarematige filter ook zo bezig ben. Toch ervaar ik dat anders.
* Ziet Pea al dag en nacht zitten met een plantenspuit in de aanslag *quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:07 schreef pea4fun het volgende:mijn overburen hebben een kat, en 2 deuren verder ook...Maar ik heb een plantenspuit
Is niet nodig hoor, ze kakken wel mijn voortuin volquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
* Ziet Pea al dag en nacht zitten met een plantenspuit in de aanslag *
En hoe gaan ze daar komen als jij binnen zit? Die arme beesten kommen speciaal voor jou je tuin in en dan jaag jij ze weer weg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor, ze kakken wel mijn voortuin volmaar achter komen ze tot nogtoe niet. Slechts 1 keer, en toen ben ik er sissend achteraan gegaan
Nooit meer gezien
Ik vind katten lief hoor, als ze op schoot komen liggen enzo, maar niet in mijn tuin!
Ik heb ook zo'n kat. Fred.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef pea4fun het volgende:
Is niet nodig hoor, ze kakken wel mijn voortuin volmaar achter komen ze tot nogtoe niet. Slechts 1 keer, en toen ben ik er sissend achteraan gegaan
Nooit meer gezien
Ik vind katten lief hoor, als ze op schoot komen liggen enzo, maar niet in mijn tuin!
OK Sorry P, begreep ik je verkeerd. Zag http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=10738 hier net 1 staan, maar weet niet of het wat is. Moet eigenlijk wat hebben ter bescherming van me dure lens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je moet PS-en heDat wordt er nl. niet veel mooier op. Hardware-matige filters is mooier denk ik
Ze mogen op mijn schoot liggen als ik dáár ben :pquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En hoe gaan ze daar komen als jij binnen zit? Die arme beesten kommen speciaal voor jou je tuin in en dan jaag jij ze weer weg.
* pea4fun alle drollen uit de tuin vist, in zakje doet en opstuurt naar mauroquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kat. Fred.
En ik heb een kattenbak staan waar ie zijn behoefte op kan doen. Met de nadruk op kan!
Ik heb namelijk nog nooit de kattenbak hoeven te verschonen. En aangezien mijn tuin volledig betegeld is, doet ie het wel ergens anders
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun alle drollen uit de tuin vist, in zakje doet en opstuurt naar mauro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef Mauro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je denkt dat ik niet durf he?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
Da's een UV-filterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK Sorry P, begreep ik je verkeerd. Zag http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=10738 hier net 1 staan, maar weet niet of het wat is. Moet eigenlijk wat hebben ter bescherming van me dure lens.
Misschien dat je beter het zakje persoonlijk kunt komen brengen.quote:
quote:
Hij krijgt nooit post en dit is een verwoede pogingquote:
Ja zeg...dat is een pokke-eind rijden voor een zakje drollen hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien dat je beter het zakje persoonlijk kunt komen brengen.
En als je het dan voor de deur neerlegt, steek het dan in de brand. Misschien ga ik er dan nog op staan stampen
Spuit 11 is ook weer wakkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef ableton het volgende:
ik denk dat jij het niet naar mauro op durft te sturen![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm... ik ga maar niet verder stoken, tis hooguit 10 minuten van zijn huis naar mijn...quote:
Kun je gelijk eens gezellig in Groningen gaan fotograferenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja zeg...dat is een pokke-eind rijden voor een zakje drollen hoor
Nog effe en binnekort is niet paars meer, maar houtskool zwart..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef ableton het volgende:
[..]
hmmm... ik ga maar niet verder stoken, tis hooguit 10 minuten van zijn huis naar mijn...ik heb een PAARSE woonboot! zo
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dit wordt een leuke actie
Als ze zand etc. in het bed van haar dochter durft te gooien, gaat dit ook wel goed komen
Nou daar heb je wel veel zakken houtskool voor nodig om hem helemaal zwart te 'schilderen', of bedoelde je dat nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog effe en binnekort is niet paars meer, maar houtskool zwart..![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat verhaal heeft trouwens nog een staartje, het blijkt dat haar vriend de rommel heeft gemaakt, en nu heeft zij hem het bed laten verschonen
Ja bandfoto's maken voor WurM ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je gelijk eens gezellig in Groningen gaan fotograferen
Zolang jij maar vanaf de grond foto's maakt van de Martinitoren, als je erin klimt met die lensen van je gebeuren er ongelukkenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Hij krijgt nooit post en dit is een verwoede poging
Ik kan heel goed klimmen hoor, ben net nog bij de duifjes geklommenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:41 schreef ableton het volgende:
[..]
Zolang jij maar vanaf de grond foto's maakt van de Martinitoren, als je erin klimt met die lensen van je gebeuren er ongelukken![]()
En die moeten vrijdag samen een weekendje centerparcs doen...allen met zijn twee...Oeh, ik voorzie een scheidingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Zie je wel, daarom reageerde ze zo koel en keek ze venijnig naar dr vriend...die is de lul, hihi
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En die moeten vrijdag samen een weekendje centerparcs doen...allen met zijn twee...Oeh, ik voorzie een scheiding
LOL of zooi aan zijn kant van het bed daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En die moeten vrijdag samen een weekendje centerparcs doen...allen met zijn twee...Oeh, ik voorzie een scheiding
Mijn collega's zijn ook niet zo blij met mijn ringtone.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL of zooi aan zijn kant van het bed daar
Blijft leuk collega's lastig vallen met dat irritante deuntje van Doe mij een toppertje en een breezer annanas als ringtone. Op de een of andere manier vinden ze het niet zo'n mooi nummer![]()
Goh wat gekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
LOL of zooi aan zijn kant van het bed daar
Blijft leuk collega's lastig vallen met dat irritante deuntje van Doe mij een toppertje en een breezer annanas als ringtone. Op de een of andere manier vinden ze het niet zo'n mooi nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |