Alcohol 120. Ik heb een image van een DVD die ik wil branden (MDF / MDS) en dat lukt niet met Neroquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef WurM het volgende:
behoed ons voor eenzelfde fout!
Welk programmaatje?
Zien, zien ZIENquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteravond een strandshoot gedaan met avondzon plus flitslicht. Het resultaat is wat ik ervan hoopte![]()
Ik vermoed dat dat nog wel ff op zich laat wachtenquote:
Mogguhquote:Ohw ensmorgens allemaal
![]()
Hallo zegquote:
idd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo zegJe hebt het tegen een VROUW hoor
![]()
Daar bestaan zulke woorden helemaal niet![]()
meegaaptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
*Meegaapt Mogguh![]()
![]()
Zag ik daar op de vorige pagina een blote-meide-buikDat kan hier niet hoor.
[dpz-nivo]Wij zijn een fotoforum op het hoogste niveau..[/dpz-nivo]
Ik niet. Ik zou wel willen, maar ik moet andere dingen doen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:33 schreef Yoni het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen van hier die van plan zijn zaterdag naar 't Zomercarnaval in Rotterdam te gaan?
Hij ziet je als 'one of the guys'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
ow ik kreeg ook nog een 4-pack pools bier van die pool vanochtend, wat moet ik daar nou weer van denken? [afbeelding]
Hij gaat je zat voeren en daarna nog een keer vragen waar het naaktstrand is. En of je mee gaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
Nee Yoni, lijkt me wel een keertje leuk zoiets, maar wij zitten dan in Friesland, kindjes halen
ow ik kreeg ook nog een 4-pack pools bier van die pool vanochtend, wat moet ik daar nou weer van denken? [afbeelding]
Als je niet eens zeker weet of je andere dingen moet doen, is het vast niet belangrijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou wel willen, maar ik moet andere dingen doen volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je niet eens zeker weet of je andere dingen moet doen, is het vast niet belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |