Laten bezorgen is nog luierquote:Op maandag 24 juli 2006 19:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben al uitgehapt. Ik was lui en heb gehaald. Briljant lekker broodje Gyros![]()
Ik moest toch ff langs de Mediamarkt en 'Broodje Gyros' zit daar zo ongeveer naastquote:Op maandag 24 juli 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten bezorgen is nog luier
ik had zaterdag een dikke vette panpizza shoarma![]()
![]()
Je bent toch niet gek dusquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik moest toch ff langs de Mediamarkt en 'Broodje Gyros' zit daar zo ongeveer naast
Nou eigenlijk juist welquote:
Ons voorprogramma van t laatste optreden in t Pleintje stond in t rosarium een paar week geleden. Je denkt toch niet dat wij daar dan ook gaan spelen?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
WurM jij leleijke trut... Speel eens in echte zalen..
Simplon![]()
't PleintjeWaren jullie te professioneel voor het Rosarium??
![]()
*tranen weer uit ogen veegt
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou eigenlijk juist wel![]()
Ik heb echt een hekel aan de MM, maar ja.. ze zijn wel elke avond open en da's best handig als je iets nodig hebt![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
De schrik zit er goed in in BlijdorpZe weten dat er weer een berg FOK-kers aan komen
http://www.nu.nl/news/787(...)_uit_dierentuin.html
Zet er dan geen foto bij van n reuzenpanda... stomme nu.nlquote:Het gaat om een kleine panda, met een rozebruine vacht.
Dat zat ik me ook al te bedenken idd. Het valt me nog mee dat ze 't ding niet roze gesoept hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zet er dan geen foto bij van n reuzenpanda... stomme nu.nl
ja nou weet je toch NOG niks?quote:Kleine panda's (kleine bamboebeer) zijn zo groot als een wasbeer
FB!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:44 schreef fraubitch het volgende:
u vroeg om foto's
[afbeelding]
ik heb er zelfs een met een stuk bloot
Alleen je was te laat met je shirtquote:Op maandag 24 juli 2006 21:55 schreef fraubitch het volgende:
FC*K! lach ik daar nou![]()
![]()
[afbeelding]
het was de volledige bedoeling om mij vaag en de achtergrond scherp te krijgen....echt!!!![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:58 schreef WurM het volgende:
krijg t er warm van...
Ow wacht, dat was k al
jijquote:
Wij kunnen um weer bang gaan maken, hij is gevangen hoor ik net bij het centraal station!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
De schrik zit er goed in in BlijdorpZe weten dat er weer een berg FOK-kers aan komen
http://www.nu.nl/news/787(...)_uit_dierentuin.html
Lachen is goed! Wat is er tegen lachen?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij
lachen is zoo 1754
ik lach niet. ziet er niet uit
Ik weet dat je af en toe best een wazig persoontje bent, mar dat zelf een camera die mening deeltquote:Op maandag 24 juli 2006 21:55 schreef fraubitch het volgende:
FC*K! lach ik daar nou![]()
![]()
[afbeelding]
het was de volledige bedoeling om mij vaag en de achtergrond scherp te krijgen....echt!!!![]()
Nee, inderdaad. Waren alle vrouwen maar zo lelijkquote:
Die ga ik ook nog op de foto zettenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef WurM het volgende:
[..]
staat ook een leuk meisje op, als ik zo vrij mag zijn
tss, das zondequote:Op maandag 24 juli 2006 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog op de foto zettenAl weet ze zelf nog niet dat ze haast onherkenbaar wordt
Zo erg kan het niet zijn, hij doet het nogquote:Op maandag 24 juli 2006 22:30 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ruzie met mijn website. Waarom luisteren websites nou nooit?
Nou uhm...zand werkt zeker niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:30 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ruzie met mijn website. Waarom luisteren websites nou nooit?
't ging in dit geval om mijn foto website(tje)quote:Op maandag 24 juli 2006 22:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zo erg kan het niet zijn, hij doet het nog![]()
Of je moet het hebben over een andere website dan over in je profiel staat.
Alquote:Op maandag 24 juli 2006 22:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou jij je bewerking nog even in het portretopic willen plaatsen? is leerzaam
Thanks
![]()
Goed he?quote:
Truste Flashquote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen
tering, hard gewerkt vanavond
Slaapie slaapie flesquote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen
tering, hard gewerkt vanavond
mijn camera mag me nietquote:Op maandag 24 juli 2006 22:20 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet dat je af en toe best een wazig persoontje bent, mar dat zelf een camera die mening deelt.
je noemt me lelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Waren alle vrouwen maar zo lelijk.
vrijbuiterquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef WurM het volgende:
[..]
staat ook een leuk meisje op, als ik zo vrij mag zijn
dat was niet de afspraakquote:Op maandag 24 juli 2006 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog op de foto zettenAl weet ze zelf nog niet dat ze haast onherkenbaar wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |