Met hele mooie plaatjes op de hoesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd.
cd speler was er pas vanaf 1986
Daarvoor waren er nog die grote zwarte frisbees. Ook wel LP's en singles genoemd. Van vinyl![]()
Ik heb mijn cd-speler gekregen in 1987quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd.
cd speler was er pas vanaf 1986
Daarvoor waren er nog die grote zwarte frisbees. Ook wel LP's en singles genoemd. Van vinyl![]()
Wil je ze kwijt???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Met hele mooie plaatjes op de hoes![]()
* CocaColaLight heeft nog een stapel Iron Maiden LP's liggenJah ik weet das van voor mijn tijd...
Nog even en de kinder en baby foto's worden gescand en gepostquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo dan....gaan we hier verhalen van vroeger ophalen
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil je ze kwijt???![]()
Ik zou ze graag overnemen![]()
![]()
En niet te vergeten alle tv-programma's van vroeger die opgenoemd gaan worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog even en de kinder en baby foto's worden gescand en gepost
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaat er iemand nog naar Beekbergen aankomend weekend? Er schijnen een paar knollen voor een karretje rond te rijden.
Idd houden!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nah das nostalgie die platen blijven nog wel ff bij mij
![]()
Gaat er iemand nog naar Beekbergen aankomend weekend? Er schijnen een paar knollen voor een karretje rond te rijden.
Zoooooo herkenbaar....cassettebandjes vol! En niet vergeten de deur van je kamer dicht te doen met een stoel ervoor, (had geen slot) stel je voor dat je broertje binnenkwam en lawaai zou maken...kon je weer een paar uur wachten voor dat ene liedje voorbij kwamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Muziek opnemen van de radio!En dan elke keer balen omdat je net te laat was of omdat er iemand doorheen ging praten ofzo
![]()
Wat hebben we het nu dan toch makkelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef An24 het volgende:
Zoooooo herkenbaar....cassettebandjes vol! En niet vergeten de deur van je kamer dicht te doen met een stoel ervoor, (had geen slot) stel je voor dat je broertje binnenkwam en lawaai zou maken...kon je weer een paar uur wachten voor dat ene liedje voorbij kwam![]()
![]()
Gelukkig had ik van dat laatste geen last: geen broertjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoooooo herkenbaar....cassettebandjes vol! En niet vergeten de deur van je kamer dicht te doen met een stoel ervoor, (had geen slot) stel je voor dat je broertje binnenkwam en lawaai zou maken...kon je weer een paar uur wachten voor dat ene liedje voorbij kwam![]()
![]()
Toch had ook dat best z'n charmequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat hebben we het nu dan toch makkelijk.
We downloaden kopen van I-tunes nu de muziek en fikken het op een CD of zelfs op een DVD tje.
Geen gezeik meer met klaarzitten bij je tapedeck om dat ene nummer op te nemen
Het wordt pas leuk als er dan zelfs nog een zusje bij hebt....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gelukkig had ik van dat laatste geen last: geen broertje![]()
En dan die bandjes in je walkman, ter grootte van een koelkastquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Yoni het volgende:
Toch had ook dat best z'n charmeVan die zelf samengestelde bandjes, met hier en daar nog een stukje presentator. Ene liedje hard, andere liedje weer veel te zacht
![]()
Dan red je het niet met 1 stoel tegen de deurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als er dan zelfs nog een zusje bij hebt....![]()
En zo'n geweldige koptelefoon bestaande uit een ijzerdraaidje met twee kussentjes voor op je orenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan die bandjes in je walkman, ter grootte van een koelkast
Waarvan de 4 pennlight batterijen binnen 1 uur leeg waren![]()
Toen kwamen de oordopjes... Wat een verademing...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
En zo'n geweldige koptelefoon bestaande uit een ijzerdraaidje met twee kussentjes voor op je oren![]()
En om de zoveel tijd werd je bandje een keer opgevreten.
Kijk je wel uit?quote:
Kijk je uit dat je niet gepakt wordt terwijl je daar met een 9mm pistool in je handen op het perron looptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |