Moet ie wel iets meer meebrengen dan een 4 pack pools bierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij gaat je zat voeren en daarna nog een keer vragen waar het naaktstrand is. En of je mee gaat
Leer mij Polen kennen![]()
Piwo z rurkaquote:
Ow getver, zoiets drinken ze in Engeland ook. Lager & lime, dat drinken alle Sharons en Tracy's daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piwo z rurka
Echt wel, drinken de vrouwen daar allemaal. En met frambozensiroop onderinEn ik ken vrouwen die MET een rietje mij (zonder rietje) eruit drinken
Vraag maar aan Re
Mauro luistert nooit naar Hilversum 3quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Bier met rietjes, no way!!
* Puckzzz heeft net een radio request naar 3fm gemailed
G Love & a Special Sauce
Ik ben ook nog niet zeker Yoni, ik hoop dat ik je het eerder kan vertellen dan een paar uur van te vorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:33 schreef Yoni het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen van hier die van plan zijn zaterdag naar 't Zomercarnaval in Rotterdam te gaan?
Je leeftijd schijnt door!quote:
Kun je nagaanquote:
Nee de leeftijd van degene die deze zender erop heeft gezet schijnt door, en dat ben ik nietquote:
Goeie keusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:29 schreef Mauro het volgende:
Ik doe het wel (als ik radio luister) met Radio Veronica. Lekkere 80's and 90's hits
Da's dan in de auto hè.quote:
Het ging me niet om de muziek die er gedraaid wordt, maar om de naam "Hilversum3". Die naam bestaat namelijk al heel lang niet meer, het is al jarenlang "3FM".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee de leeftijd van degene die deze zender erop heeft gezet schijnt door, en dat ben ik niet
Ik luister altijd naar XFMnon stop dance
In de goede oude tijd, dat 's nachts er gewoon geen radio te luisteren was... Ja okee, ruis...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het ging me niet om de muziek die er gedraaid wordt, maar om de naam "Hilversum3". Die naam bestaat namelijk al heel lang niet meer, het is al jarenlang "3FM".![]()
* luistert naar 538 of Veronica, afhankelijk van de tijd van de dag, of waar ik me geografisch bevind.
Ja! Met het Wilhelmus om 12 uurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
In de goede oude tijd, dat 's nachts er gewoon geen radio te luisteren was... Ja okee, ruis...![]()
En de eerste paar noten van het Wilhelmus vanaf kwart voor zeven, tot zeven uur, gevolgd door [grafstem]"Hilversum 3"[/grafstem] En dan weer de eerste paar noten van het Wilhelmus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Met het Wilhelmus om 12 uur
ow kut
Dat is waar ook!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En de eerste paar noten van het Wilhelmus vanaf kwart voor zeven, tot zeven uur, gevolgd door [grafstem]"Hilversum 3"[/grafstem] En dan weer de eerste paar noten van het Wilhelmus.
Met Wilhelmina K~tje en "Wat aten joe???"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is waar ook!!
Ik luisterde altijd stiekem naar Jan van Veen met Candlelight
en de VPRO op woensdag middag...Ronflonflon met Jacques Plafond
Ik ben ook nog niet oudquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo![]()
Ik ben nog niet oud
![]()
Het enige wat me bij is gebleven was s'avonds laat een hoorspel in het weekend.
Je bedoelt je casetterecorderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met Wilhelmina K~tje en "Wat aten joe???"Verder was het een kut programma om snel je cdspeler aan te slingeren
![]()
idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |