quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef Yoni het volgende:
Ik kan hier op mijn werk niet eens meer bij mijn eigen fotositeWordt geblokkeerd door Surfcontrol
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En jij bent admin?
surfcontrol hebben we ook hier gehad... Was niet echt een succes
Kzou zeggen je zorg dat je in een "andere" groep terecht komt voor surfcontrol.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik mag hier niet zoveel helaas
Stomme plek dit.
En surfcontrol.. tja.. tis wel handig. Alleen 't staat hier echt kinderachtig strak afgesteld.
Software is niet eens nodig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kzou zeggen je zorg dat je in een "andere" groep terecht komt voor surfcontrol.
Of om even helemaal af te dwalen naar DIG: Je zou ook via je eigen pc thuis kunnen surfen met een beetje hulp van wat software
We hebben maar 1 surfcontrol groepquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kzou zeggen je zorg dat je in een "andere" groep terecht komt voor surfcontrol.
Of om even helemaal af te dwalen naar DIG: Je zou ook via je eigen pc thuis kunnen surfen met een beetje hulp van wat software
Staat dicht....remote desktop kan niet naar buitenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Software is niet eens nodig.
Gewoon remote desktop aanzetten
Mjah maar dan moet je remote desktop wel instellen op port 80 want de default poort zal wel dicht zitten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Software is niet eens nodig.
Gewoon remote desktop aanzetten
Poort omzeilen zou nog kunnen ja. Maar goed.. zoooo belangrijk is 't oook weer niet. Ik vind het alleen zo suf dat zelfs m'n eigen site nu al geblokkeerd wordtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah maar dan moet je remote desktop wel instellen op port 80 want de default poort zal wel dicht zitten.
Genoeg DIG.
iemand?
Doe mij een hoegaarde met citroenbrandewijn ...en dan heel koud met een glas wat in de vriezer heeft gestaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah maar dan moet je remote desktop wel instellen op port 80 want de default poort zal wel dicht zitten.
Genoeg DIG.
iemand?
Ben ik ook bang voor. En anders gaan we gewoon een rondje lopen en dan lekker op het terras hangenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat wordt weer veel luie beestjes in Blijdorp
Ook gezelligquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. En anders gaan we gewoon een rondje lopen en dan lekker op het terras hangen
* CocaColaLight kijkt even om zich heen, nope helaas een vriezer laat staan citroenbrandewijn zit in de opties die ik kreeg bij mij werk omgevingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Doe mij een hoegaarde met citroenbrandewijn ...en dan heel koud met een glas wat in de vriezer heeft gestaan.![]()
Volgens mij welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
En 't Oceanium is lekker koel nu met dit weer. Was het morgen niet ook Oceanium-thema?
Ik vind die vissen enzo eigenlijk saai. Maar die koelte is wel lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij welIs ook een idee
![]()
* PdeHoog neemt de 50mm maar mee
Volgens mij hangt je boot wat scheefquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef ableton het volgende:
Oh my Allah!!
Heb een ventilator gekocht die zichzelf achteruit blaast![]()
Uhhhhhh....zoals?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
PDJ, is het niet handiger om deze foto's in een regulier fototopic te posten![]()
Over het algemeen worden in de slowchat geen hele series gepost. Maak gewoon een showcase of gooi ze in een central topic ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhhhhh....zoals?
Hier worden toch wel vaker foto's geplaatst? Of ben ik door de hitte bevangen?![]()
Pie wil zich gewoon niet conformeren aan de 550 regel. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Over het algemeen worden in de slowchat geen hele series gepost. Maak gewoon een showcase of gooi ze in een central topic ofzoEn dan ipv linkjes de foto's met [img] plaatsen zodat ze ook meteen in 't topic te zien zijn (kijkt fijner
).
In een fototopic komen ze ook veel beter tot hun recht dan hier en krijg je er waarschijnlijk ook meer reacties op (even eventueel commentaar als je dat wilt enzo)![]()
Deels kan ik hier wel inkomen, anderzijds ... ik zet hier alleen een link naar die foto's. Dus echt overlast kan dit niet zijn ... denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Over het algemeen worden in de slowchat geen hele series gepost. Maak gewoon een showcase of gooi ze in een central topic ofzoEn dan ipv linkjes de foto's met [img] plaatsen zodat ze ook meteen in 't topic te zien zijn (kijkt fijner
).
In een fototopic komen ze ook veel beter tot hun recht dan hier en krijg je er waarschijnlijk ook meer reacties op (even eventueel commentaar als je dat wilt enzo)![]()
Hey Mauro.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pie wil zich gewoon niet conformeren aan de 550 regel. Ik geef hem groot gelijk.
Vind foto 3 wel erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |