dankuquote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef Gorro het volgende:
Ach wel ja. Het lopende topic ( The 4400: nieuwe sci/fi-serie in de States ) is toch bijna vol, dus laten we hier deel 2 van maken
mijn fout, ik had gezocht op the 4400, maar nix gevonden... Maar snap t wel, andere topic konden nog maar 5 posts oid in..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:25 schreef Fendy het volgende:
Apart, nieuw topic openen terwijl het oude nog niet vol is. Slotje zetten voor de 300e post omdat er een nieuw topic is...
Nja, nog 10 posts. Doorgaans zou een mod dan nieuwe deel tijdelijk op slot gooien tot het oude deel echt vol is, zo'n snel lopend topic was het naar mijn idee niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
mijn fout, ik had gezocht op the 4400, maar nix gevonden... Maar snap t wel, andere topic konden nog maar 5 posts oid in..
quote:
Lquote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef jpg97 het volgende:Jij weer!
Moeten we toch eens samen gaan kijken binnenkort![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:15 schreef Xurk het volgende:
De preview voor volgende week lijkt veelbelovend, metJa, lijkt me echt te vet. Ben benieuwd wat hij gaat doen met zijn krachten. Toen hij zijn krachten ontdekte deed hij er niks mee, ze laten het niets voor niets zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door sanakthe op 27-07-2006 12:25:17 ]
Burkhoff spoot toch adrenaline in bij Tess?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:44 schreef Xurk het volgende:
Vette aflevering!En inderdaad cool van die broer van Charlie [Liam in LOST]
Wel slim van Burkhoff om Tess iets promycin extra te geven, zodat ze zelfs in verdoofde toestand iedereen kon manipuleren... gaat Diana nou nog verder een kracht ontwikkelen, of heeft ze niet genoeg injecties gehad? Cool dat Richard zijn kracht onder de knie krijgt en blijkbaar van plan is er echt iets mee te gaan doen..
Preview voor volgende week ziet er weer goed uit, maar zo monteren ze die dingen
"All the questions you ever had about the 4400 will finally be answered", yeah, sure
Ik zou een beetje oppassen als ik jou was, dit topic staat voor jou vol met spoilers danquote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef koen... het volgende:
ik vind dit echt een hele goede serie ik heb seizoen heb ik alle afleveringen gezien .. en seizoen 2 op een of andere manier niet . maar ik heb ze nu allebei op DVD dus ik kan ze kijken wanneer ik wil![]()
ik kan niet wachten op seizoen 3
Ja inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:19 schreef staalltje het volgende:
[..]
Burkhoff spoot toch adrenaline in bij Tess?
Bronquote:I sat down and had myself a "The 4400" marathon. And I have to tell you I think this is the show's best season yet. I love how the series has moved away from "The 4400 of the week" episode structure to an overall story line this season of the evil (so very evil) Isabelle, the master plan of the 4400, the power struggle for leadership while nicely mixing in story lines like Alana's confrontation of the man who killed her family or the sweet romance between Diana and Marco. The series manages to have gasp-out-loud surprises (is Garret Dillahunt doomed to die on every series he's on? This might help Alex and Sam on "ER"), excellent guest stars (Brian Dennehy, Sharif Atkins), and easy to pick up mythology. I decided it's the summer's version of "Lost" -- intriguing, compelling, must-see-TV that requires a lot less heavy lifting.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:43 schreef Marble het volgende:
Net 3x10 gezien. De styliste had wel ontzettend veel inspiratie deze aflevering zeg!
De vraag is alleen nog steeds wat het exacte doel van de 4400 is. Maar er zaten wel wat interessante openbaringen in.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef kodama het volgende:
[..]![]()
Vond het wel een goede aflevering... alleen kregen we idd niet de info die we verwachtte.
mja, zal wel wel weer een afgekapt einde worden. Laatste paar afleveringen zitten goed idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:14 schreef woutf het volgende:
Nog maar 2 afleveringenmaar man oh man, wat was deze weer goed
Het zou origineler zijn als ze dat niet zouden doen, want anders is het helemaal Mulder & Scully all over again. Er zijn nu al zo veel paralellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
Ik vind het wel vervelend hoe die romances van Tom en Diana steeds in de serie gefrot worden, terwijl het overduidelijk is dat Tom en Diana aan het eind van de serie iets met elkaar moeten krijgen...
Ze doen het dan ook niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zou origineler zijn als ze dat niet zouden doen, want anders is het helemaal Mulder & Scully all over again. Er zijn nu al zo veel paralellen.
Is het vierde seizoen al bevestigd eigenlijk? Ik hoop echt heel hard dat het een vierde seizoen krijgt, want het begint nu pas echt goed te lopen heb ik zo het idee. De verhalen worden grootser, de gevolgen diepgaander.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef Xurk het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgende weekIk hoop dat ze genoeg plots kunnen oplossen in de finale! Dat deden de vorigen in ieder geval ook, maar er ontstonden een hoop nieuwe, wat leuk is, dan heb je een reden om naar [een evt.] s4 uit te kijken!
Akelig burgerlijk... vooral als je snoesje een helse feeks is die alles en iedereen kan manipuleren die ze maar wil manipuleren.quote:Ik snap Burkhoff niet; heel het seizoen probeert ie een 4400 te worden en als hij er eenmaal één is, gaat ie lekker burgerlijk lopen doen met dat meisje ergens op het platteland
Door Ryland in te lichten verdelen ze de kansen. Als ze hem niet in zouden lichten dan zou er een groter probleem ontstaan. Ze lopen dan namelijk het risico om partij te kiezen voor een organisatie die niets officieel is, een losgeslagen groep met half-goden.quote:Wat ik ook niet snap is dat Tom en Diana Ryland gingen waarschuwen. Het is dan misschien wel hun werk, maar het lijkt me juist een goede zaak dat er een leger vol 4400 niet totstandkomt... :<
Bronquote:USA Network annnounced on Tuesday that it has ordered a fourth, 13-episode season of The 4400, to begin production in Vancouver in early 2007 and premiere that summer.
Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Curiosity het volgende:
Wanneer start het nieuwe seizoen, op veronica kan ik niks vinden.
komt er nog een vierde seizoen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?
NB: in de VS komt het vierde seizoen in de zomer van 2007 op tv.
Op Talpa staat ook niet veelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?
NB: in de VS komt het vierde seizoen in de zomer van 2007 op tv.
Season 4 is al bevestigdquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef HiZ het volgende:
De hele aflevering maakte op mij een 'end of series' indruk. Helemaal geen einde seizoen ???
tja, too bad, maar binnenkort eerst nog genoeg nieuwe seizoenen; Grey's Anatomy, Lost, 24, Prison Break is net weer begonnen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:10 schreef Xurk het volgende:
Oh, ik dacht dat het nog niet helemaal duidelijk was, maar dat het "eind lente / begin zomer" zou worden... dat laatste is nóg erger![]()
Ik zag hem ineens in mijn at staan en hoopte een beetje op nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:18 schreef mrkanarie het volgende:
wat een kick!
Ik stilletjes ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zag hem ineens in mijn at staan en hoopte een beetje op nieuwe afleveringen
Schandalig lange pauze jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Reddiablo het volgende:
heerlijke serie ook, komt pas in augustus weer een nieuwe reeks toch?
Duidelijk een uit het oog uit het hart persoon ben jij, Heroes heeft zijn toffe momenten maar is over het algemeen in alle opzichten een veel zwakkere versie van The 4400.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Schandalig lange pauze ja
Ik weet niet of ik deze serie nog wel zo goed vindt sinds ik Heroes ken.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Illyria het volgende:
[..]
Duidelijk een uit het oog uit het hart persoon ben jij,
Ik vind Heroes toch lekkerder lopen, maar het is al lang geleden dat ik iets van The 4400 heb gezien.quote:Heroes heeft zijn toffe momenten maar is over het algemeen in alle opzichten een veel zwakkere versie van The 4400.
Kortom, Heroes mag de voeten nog niet eens kussen van The 4400.
Je geeft zelf het antwoord al:quote:
enquote:het is al lang geleden dat ik iets van The 4400 heb gezien.
Terwijl je er eerst nog zo vol lof over was en in november Heroes zelfs nog een grote ripoff van The 4400 noemde.quote:Ach, ik mis het niet eens meer.
Normaal gesproken zou het wel respect zijn, twee seizoenen van een serie in één week, maar s1 van The 4400 heeft maar vijf afleveringen en s2 volgens mij 13 ofzo, dus het valt nog meequote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef woeshie het volgende:
In minder dan een week tijd heb ik season 1 en 2 helemaal uitgekeken (terwijl ik normaal gezien niet zo vaak tv kijk .. ). Echt supergoeie serie !!![]()
Is season 3 al uit op dvd?
In ieder geval niet met van die tenenkrommend slechte acteurs. Daar heb ik me bij the 4400 al vanaf het begin aan geërgerd, allemaal van die vreselijke c-acteurs.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef crossover het volgende:
Heroes ís een rip off. Maar ze hebben het concept wel beter neergezet. En inderdaad, toen Heroes nog niet bestond was ik er ook vol lof over. Meningen kunnen veranderen hoor.
En 4400 is af en toe ook wat knullig, dat heeft Heroes veel minder. Maar ik vind het allebei leuke series. En ik denk dat Heroes wel enigzins schatplichtig is aan 4400.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:38 schreef PimD het volgende:
[..]
In ieder geval niet met van die tenenkrommend slechte acteurs. Daar heb ik me bij the 4400 al vanaf het begin aan geërgerd, allemaal van die vreselijke c-acteurs.
Precies, maar daarbij vind ik dat Heroes de verhaallijn wel wat strakker aanhoudt dan 4400, die was (isquote:Op zondag 25 maart 2007 12:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
En 4400 is af en toe ook wat knullig, dat heeft Heroes veel minder. Maar ik vind het allebei leuke series. En ik denk dat Heroes wel enigzins schatplichtig is aan 4400.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Er is een datum bekend voor de nieuwe aflevering:
Next episode: The Wrath of Graham
TBA
Airs: Sunday June 17, 2007
zelfde hier, heb 3 wel netjes gedownload vorig jaar, maar ben het nooit gaan kijken ...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:07 schreef Chav het volgende:
Ik heb hier al een tijdje S3 liggen en ik heb m nog steeds niet gekeken, erg he.
De pa van Isabel staat ook niet meer in de credits (die Mahazahabbabalaz of zoietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Xurk het volgende:
Gelukkig is er voor zover ik kon zien niemand behalve Alana momenteel uit de serie
Klopt die komt nog wel 2 afleveringen terug dit seizoen, maar is geen regular. Itt Jordan Colier die voor het eerst als regular staat geboekt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:41 schreef Pek het volgende:
[..]
De pa van Isabel staat ook niet meer in de credits (die Mahazahabbabalaz of zoiets)
Laatste aflevering van seizoen 3, helemaal op het eind, terwijl ze volgens mij buiten bij de auto staat, zie je dat ze weer meegenomen wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef Xurk het volgende:
Wtf is er ook alweer met Alana gebeurd? Ik kan me nog herinneren dat Maia tegen Tom zei dat Alana niet zo snel meer terug zou keren, maar weet niet meer of we daadwerkelijk hebben gezien dat ze "ontvoerd" is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja. Long time ago zeg. Mooie vrouw ook was dat.quote:
Ik hoef nog maar 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 2 en 3 in 1,5 week erop zittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:37 schreef Xurk het volgende:
Ik snap er niets meer vanZit je nou heel seizoen 2 en 3 in een paar dagen te kijken ofzo? Dit topic is eigenlijk het USA-topic, waar we net over de helft van seizoen 4 zitten
Ben je alles aan het inhalen totdat je ook zo ver bent?
Wel erg cool dat je het ook zo'n vette serie vindt
Beste ep van het seizoen tot nu toe, wat mij betreftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef Xurk het volgende:
Gisteren was aflevering 9 van seizoen 4 te verkrijgen
Heb je een link? Want ik heb nog nergens gelezen dat ze een seizoen langer doorgaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef neggix het volgende:
Ohh tot en met 13 dit keer. En seizoen 5 is ook al zeker
TV.comquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je een link? Want ik heb nog nergens gelezen dat ze een seizoen langer doorgaan.
Ik heb juist ergens gelezen dat dat ratings lager zijn dan bij eerdere seizoenen vandaar en ik was bang dat ze hem gewoon zouden cancelen na dit seizoen. Van mij mogen ze in het 5e de verhaallijn afronden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:06 schreef neggix het volgende:
[..]
TV.com
Daar staat al een seizoen 5, als zij dat hebben staan is dat meestal 100% te geloven.
En waarom niet, het word beter bekeken dan de eerdere seizoenen.
Het bewijst in ieder geval weer dat Jordan toch aardig evil is al wil hij het zo niet doen voorkomen. Die hele oorlog tussen wel of geen abilities is bullshit. Als iedereen een ability heeft heb je weer een andere oorlog: die van de criminele gasten met abilities tegen de goeien. Of een klassensysteem van 'kracht' van de ability. De ene is een stuk krachtiger of nuttiger dan de ander. Krijg je daar weer discriminatie over.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef Bigs het volgende:
Idd.. zeker nu Jordan niet wil dat mensen hun overlijdenskans bij het nemen van het shot kunnen inschatten..
quote:Op maandag 10 september 2007 22:57 schreef Xurk het volgende:
Ik vind ook dat de Marked er "ineens" in zijn geschoven, aangezien we drieëneenhalf seizoen niets van hun hebben gehoord en ze nu ineens centraal in het verhaallijn van de hele serie lijken te staan. Ze hadden natuurlijk begin seizoen 3 [al lijkt het véél langer geleden] die vage Marked dude bij Isabel, waarvan nooit echt duidelijk was voor wie hij werkte, maar ik vraag me af of de makers dat toen voor hunzelf al wisten.
Anyway, wel echt een spannende aflevering! Het lijkt erop dat Tom echt dood moet gaan nu, dat zou voor de geloofwaardigheid van de serie wel het beste zijn... maar goed, in een serie waarin mensen genezende krachten hebben en duizenden andere krachten boeit geloofwaardigheid niet zoWat ik nog het schokkendst vind is dat het lijkt te lukken om Collier "marked" te maken
Grappig was trouwens die onaangekondigde opname van die film van die Curtis Beck, ik dacht dat ze serieus Satan in de serie gingen introduceren, zat al een beetje te'en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |