Ow da's al best snel danquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:31 schreef boneyard het volgende:
opzich oud nieuws, maar nog niet gemeld, seizoen 3 komt ook bij talpa, ergens in november volgens dit bericht.
http://www.talpafan.nl/Blog/?p=445
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef Jovatov het volgende:
Even een schopje, aanstaande zaterdag begint (als ik het goed heb) het derde seizoen op Tien, om 21:00
Vorige week bij de Mediamarkt zag ik verscheidene boxen van The 4400, nu weet ik niet meer of dat alleen s1 en 2 waren, of ook s3...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef tessie het volgende:
Ooh koel! Ik zat al steeds te kijken of ze seizoen 3 niet al verkochten op dvd ergens, maar op tv is ook goed
Oh ja, ik zie um nu ook op internet staan. Hm. denk dat ik um toch maar ga bestellen, hoef ik het niet elke keer op te nemen, moet vaak werken op zaterdagavond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Vorige week bij de Mediamarkt zag ik verscheidene boxen van The 4400, nu weet ik niet meer of dat alleen s1 en 2 waren, of ook s3...
Waren ze trouwens op Talpa niet al eens eerder aan seizoen 3 begonnen, voordat ze stopten? Of stopten ze meteen na de finale van seizoen 2? In ieder geval, ik wist niet of de serie überhaupt nog op de buis ging komen, dus ik ben nu via de VS aan het kijken [sinds vorige week seizoen 4]
quote:maar ineens keerden ze allemaal tegelijk met een ufo terug op aarde.
[...]
Ondertussen proberen de 4400 hoofdrolspelers hun leven weer op te pakken, maar dat is nog niet zo gemakkelijk, aangezien ze iedere herinnering aan het verleden zijn kwijtgeraakt.
ik zie alleen dit staanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:35 schreef Xurk het volgende:
Lol, er klopt geen hout van de tekst op TVGids.nlAlle vragen die erin staan, zijn eigenlijk al beantwoord in seizoen 2 en er staan ook twee
dingen in:
[..]
quote:Tom en Diana gaan op zoek naar T.J. Kim die verantwoordelijk is voor het geluid wat uit de rechtszaal kwam. Ook informeren ze naar de Nova Group die banden heeft met Shawn en het 4400 Center.
Ik snap er ff geen hout meer van! Waren we hier nou echt gebleven de laatste keer?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ik nog weet hoe het ook alweer zat allemaal, hopelijk wel eerst een kleine terugblik.
Helaas dus niet echt... was wel weer in komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ik nog weet hoe het ook alweer zat allemaal, hopelijk wel eerst een kleine terugblik.
Het is ook niet erg gepromoot... nu met de RTL bemoeienis zullen ze wel extra gaan adverteren op de overige RTL zenders, maar RTL kenende met series zullen ze halverwege seizoen 3 wel weer seizoen 1 gaan uitzenden om een nieuwe groep kijkers te kunnen aanboren.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:44 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, bijna niets op Tien trekt veel kijkersDus het zal wel goedkomen, zeker omdat ze seizoen 1 en 2 ook hebben uitgezonden [en de seizoenen van The 4400 altijd kort zijn].
Ik hoop dat RTL6 [of hoe het ook gaat heten] het wel blijft uitzenden tegen die tijd.
Als de kijkcijfers zo blijven. En je weet niet wat al is aangekocht.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef ItaloDancer het volgende:
4400 komt heus niet terug op RTL hoor... dit seizoen wordt hopelijk afgemaakt op Tien, en dat is het over...
Het zal wel verdwijnen van de prime-time waar het nu opzit.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja maar ook 200.000 kijkers is niet genoeg. RTL heeft al meer dan genoeg content met dat van Tien erbij.
En ik neem aan dat Tien niet meer dan deze drie seizoenen heeft aangekocht.
Ja niets dus, dat had ik al voorspeld (met die 56.000 kijkers). Zal hun een zorg zijn dat die mensen een half seizoen hebben gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:54 schreef Mardoek50 het volgende:
Vandaag begint RTL8. Weet iemand wat er gaat gebeuren met The 4400?
Da's dan mooi klote!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja niets dus, dat had ik al voorspeld (met die 56.000 kijkers). Zal hun een zorg zijn dat die mensen een half seizoen hebben gezien.
Dus bedank RTL maar. Ze vullen de avond van RTL8 vandaag met herhalingen van Hoe Schoon Is Jouw Huis enzo![]()
![]()
DVD box kopen wordt het.
Cool!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef Curiosity het volgende:
Even een mail gestuurd naar de RTL groep, dit kreeg ik als antwoord.
Beste kijker,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het nog niet duidelijk of wij de serie 4400 uit gaan zenden.
Wij hebben uw verzoek doorgegeven aan ons programmamanagement.
Zij zullen de mogelijkheden bekijken.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
dus als jullie allemaal even mailen met de vraag of het nog uitgezonden wordt, helpt het misschien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |