niet iedereen van ntac weet dat, dus veel zijn echt onwetend. en de reden zullen we volgende week wel weten hoop ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef One_conundrum het volgende:
En het kwam door die shit waarmee NTAC hun injecteerde! dus waarom zo onwetend doen? Excuus zoeken om ze weg te stoppen?
Good pointquote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
Daarom zijn Richard en die blonde ook niet besmet, die laten zich nooit controleren door NTAC
Jordan Collier met baard en lang haar, waar is die geweest???quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
Huh?! Wie was die laatste man? :o
En wtf @ isabelleWaar blijft seizoen 3
124.000 kijkers gisteren, dus ik vrees ervoorquote:Op zondag 21 mei 2006 11:09 schreef Evertjan het volgende:
dus nu al het wel een poosje duren voordat het op Talpa wordt uitgezonden?? Als ze al willen doorgaan met uitzenden. Wel mooi om te zien dat Richard nu ook een gave heeft vond hem toch altijd wel een beetje zielig zo zonder gave.
voor talpa is dat veelquote:Op zondag 21 mei 2006 15:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
124.000 kijkers gisteren, dus ik vrees ervoor![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:25 schreef Xurk het volgende:
Een ware seizoensafsluiter, sodeju zeg!Echt balen dat het nu zo lang duurt
Misschien ga ik wel gewoon seizoen 3 downloaden, die begint over een maandje in de VS namelijk
Tuurlijk komt er een zomerstop, er zijn geen afleveringen meer om uit te zendenquote:Op zondag 21 mei 2006 14:53 schreef Rainboww het volgende:
Voorlopige zomerstop![]()
Volgende week komt er een film:
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816/dayoffset=4
Dus waarschijnlijk pas weer in september verder...
vrijdag was de laatste aflevering van seizoen 2quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef tessie het volgende:
Ik heb de dvd gekocht, ik wist helemaal niet dat het ook op tv was. Maar hoe ver zijn ze op tv nou dan? Verder dan de dvd?
Ooh seizoen 2 al! Nou hopen dat ie snel ook op dvd komt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Rainboww het volgende:
[..]
vrijdag was de laatste aflevering van seizoen 2
Jammer. Het was net weer echt leuk aan het worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
Naja, een zomerstop is het ook niet echt [het is gewoon toevallig bijna zomer], ze hebben gewoon geen afleveringen meer
Ik vind 'm zeker even goed als lost. Prison break vind ik persoonlijk niks aan en 24 heb ik nog nooit gezien. Anders moet je gewoon komend seizoen een keer kijken en zelf oordelenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:31 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is deze serie net zo goed als 24, prison break en lost?
Mooi! gaan we het eens kijken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef HiZ het volgende:
The 4400 is beter dan 24 in ieder geval.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:20 schreef sanakthe het volgende:
Nu heb ik gelijk weer zin in Season 2, weet iemand mischien waar ik Season 2 kan downloaden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |