abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 23:49:58 #26
19529 Fendy
True Spirit
pi_40370797
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef koen... het volgende:
ik vind dit echt een hele goede serie ik heb seizoen heb ik alle afleveringen gezien .. en seizoen 2 op een of andere manier niet . maar ik heb ze nu allebei op DVD dus ik kan ze kijken wanneer ik wil

ik kan niet wachten op seizoen 3
Ik zou een beetje oppassen als ik jou was, dit topic staat voor jou vol met spoilers dan
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:18:50 #27
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_40399267
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:19 schreef staalltje het volgende:

[..]

Burkhoff spoot toch adrenaline in bij Tess?
Ja inderdaad.

Ik vond het ook een toffe aflevering. Leuke wendingen en ik hoop dat we de volgende aflevering echt te weten komen waar die 4400 vandaan komen. Iets zegt me dat die dokter gewoon maar een schakel in het geheel is en dat hij dus niet de geestelijke vader is. Hoewel de laatste shots weer anders doen vermoeden.
En van mij mag Tom Isabelle nu wel een keer gaan platspuiten met z'n wonderspuit hoor.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:37:51 #28
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40469292
Damn, River Tess heeft wel een erg krachtige ability! Alle mensen zijn gewoon als marionetten in haar handen.

En ik dacht dat ze een vader/dochter-achtige relatie had met dr. Burkhoff (à la Faith en de mayor in Buffy), maar hun laatste scene wees toch wel op iets romantischer dan dat. Kinda icky.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:27:57 #29
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_40624649
Ik snap niet waar die teaser voor deze aflevering op sloeg... "All you ever wanted to know about the 4400 revealed!!", wat lulden ze nou, we zijn niets te weten gekomen

Anyway, dit was niet zo een heel boeiend aflevering, afgezien van die flash-forwards van Shawn, die waren wel cool En een gastrolletje voor J. August Richards [aka Gunn uit Angel]

Het einde, dat was wel een ARGGHHH moment Heel het seizoen wacht ik al op Collier en nu is hij er eindelijk! Ik kan niet wachten tot volgend week
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:14:35 #30
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40635187
Spot-on recensie van S3 tot nu toe:
quote:
I sat down and had myself a "The 4400" marathon. And I have to tell you I think this is the show's best season yet. I love how the series has moved away from "The 4400 of the week" episode structure to an overall story line this season of the evil (so very evil) Isabelle, the master plan of the 4400, the power struggle for leadership while nicely mixing in story lines like Alana's confrontation of the man who killed her family or the sweet romance between Diana and Marco. The series manages to have gasp-out-loud surprises (is Garret Dillahunt doomed to die on every series he's on? This might help Alex and Sam on "ER"), excellent guest stars (Brian Dennehy, Sharif Atkins), and easy to pick up mythology. I decided it's the summer's version of "Lost" -- intriguing, compelling, must-see-TV that requires a lot less heavy lifting.
Bron

Afgezien van het stukje over Diana en Marco dan, want Diana is veel te leuk en pittig voor die sufkut in het kwadraat. Maar dat is nu toch verleden tijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marble op 09-08-2006 10:19:52 ]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:43:52 #31
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40678053
Net 3x10 gezien. De styliste had wel ontzettend veel inspiratie deze aflevering zeg!

pi_40682328
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:43 schreef Marble het volgende:
Net 3x10 gezien. De styliste had wel ontzettend veel inspiratie deze aflevering zeg!

Vond het wel een goede aflevering... alleen kregen we idd niet de info die we verwachtte.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:31:30 #33
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_40724527
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef kodama het volgende:

[..]

Vond het wel een goede aflevering... alleen kregen we idd niet de info die we verwachtte.
De vraag is alleen nog steeds wat het exacte doel van de 4400 is. Maar er zaten wel wat interessante openbaringen in.
De rol van Isabelle blijft ook nog steeds wat onduidelijk. Vooral waarom ze als 'donateur' van de regering wilde werken.
Hmmm. Eigenlijk weten we idd nog steeds geen fuck.
Maar het begint nu wel allemaal te escaleren en ik denk dat er toch echt wat antwoorden aan zitten te komen.

Iemand enig idee hoeveel seizoenen er komen? Is er van te voren al iets gezegd over een maximum bijv? Ik weet niet wat de ratings zijn, maar ik hoop niet dat ze het eindeloos blijven rekken.
pi_40791091
Nog maar 2 afleveringen maar man oh man, wat was deze weer goed
pi_40806487
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:14 schreef woutf het volgende:
Nog maar 2 afleveringen maar man oh man, wat was deze weer goed
mja, zal wel wel weer een afgekapt einde worden. Laatste paar afleveringen zitten goed idd.
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:35:17 #36
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_40808479
Toffe aflevering inderdaad. Jammer dat een seizoen van 4400 maar zo weinig afleveringen heeft.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:12:13 #37
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_40941414
Erg vette aflevering
Collier rockt gewoon en hij was het wachten waard [we wachtten al 11 afleveringen op hem]! Ik ben echt super benieuwd wat hij allemaal gaat betekenen in de laatste twee afleveringen En zal Matthew en zijn dood nog ter sprake worden gebracht?
Gelukkig hebben we Ilana en, nog beter, Kyle gezien!! Ik was bang dat Kyle's acteur niet meer wilde meedoen aan de serie, aangezien hij sinds seizoen 2 geen screentime had gehad. Ik snap alleen niet waarom hij al die tijd Tom niet wilde zien, aangezien ze gewoon goed met elkaar omgingen aan het eind van seizoen 2?

Ik vind het wel vervelend hoe die romances van Tom en Diana steeds in de serie gefrot worden, terwijl het overduidelijk is dat Tom en Diana aan het eind van de serie iets met elkaar moeten krijgen...

Can't wait 'til Monday
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:43:19 #38
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40996306
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
Ik vind het wel vervelend hoe die romances van Tom en Diana steeds in de serie gefrot worden, terwijl het overduidelijk is dat Tom en Diana aan het eind van de serie iets met elkaar moeten krijgen...
Het zou origineler zijn als ze dat niet zouden doen, want anders is het helemaal Mulder & Scully all over again. Er zijn nu al zo veel paralellen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:28:39 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41021696
Deze serie is echt geproduceerd door ex-star trek personeel ( Ira Steven Behr bijvoorbeeld ) en die invloed kun je echt goed zien.
Jeffrey Combs ( ) en die mensen die de 4400 hebben gecreëerd lijken wel op de Prophets van DS9 ofzo
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_41036178
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Marble het volgende:

[..]

Het zou origineler zijn als ze dat niet zouden doen, want anders is het helemaal Mulder & Scully all over again. Er zijn nu al zo veel paralellen.
Ze doen het dan ook niet.

Ik heb een beetje onbestemd gevoel bij de laatste paar afleveringen. Zoiets als dat je een hele hoop puzzelstukjes hebt, maar dat je niet weet wat het totaalplaatje is.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:03:11 #41
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_41043814
Ik kan niet wachten tot volgende week Ik hoop dat ze genoeg plots kunnen oplossen in de finale! Dat deden de vorigen in ieder geval ook, maar er ontstonden een hoop nieuwe, wat leuk is, dan heb je een reden om naar [een evt.] s4 uit te kijken!

Isabelle is nog enger nu ze heeft geaccepteerd dat ze evil is
Collier is vet: "We're going to give away the promicyn... ot everyone"
Ik snap Burkhoff niet; heel het seizoen probeert ie een 4400 te worden en als hij er eenmaal één is, gaat ie lekker burgerlijk lopen doen met dat meisje ergens op het platteland

Wat ik ook niet snap is dat Tom en Diana Ryland gingen waarschuwen. Het is dan misschien wel hun werk, maar het lijkt me juist een goede zaak dat er een leger vol 4400 niet totstandkomt... :<
pi_41066697
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef Xurk het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgende week Ik hoop dat ze genoeg plots kunnen oplossen in de finale! Dat deden de vorigen in ieder geval ook, maar er ontstonden een hoop nieuwe, wat leuk is, dan heb je een reden om naar [een evt.] s4 uit te kijken!
Is het vierde seizoen al bevestigd eigenlijk? Ik hoop echt heel hard dat het een vierde seizoen krijgt, want het begint nu pas echt goed te lopen heb ik zo het idee. De verhalen worden grootser, de gevolgen diepgaander.
quote:
Ik snap Burkhoff niet; heel het seizoen probeert ie een 4400 te worden en als hij er eenmaal één is, gaat ie lekker burgerlijk lopen doen met dat meisje ergens op het platteland
Akelig burgerlijk... vooral als je snoesje een helse feeks is die alles en iedereen kan manipuleren die ze maar wil manipuleren.
quote:
Wat ik ook niet snap is dat Tom en Diana Ryland gingen waarschuwen. Het is dan misschien wel hun werk, maar het lijkt me juist een goede zaak dat er een leger vol 4400 niet totstandkomt... :<
Door Ryland in te lichten verdelen ze de kansen. Als ze hem niet in zouden lichten dan zou er een groter probleem ontstaan. Ze lopen dan namelijk het risico om partij te kiezen voor een organisatie die niets officieel is, een losgeslagen groep met half-goden.

Daarbij wisten Tom en Diana dat Collier donders goed door had dat ze met hun verhaal naar Ryland zouden stappen, op die manier geven ze een signaal af naar Collier dat ze geen partij kiezen, en dat ook al hebben ze hem en de 4400 geholpen in het verleden, ze bekijken alles per zaak, en scharen zich niet per definitie achter de een of de ander.

Ze hadden geen keus, want als ze het niet zouden vertellen dan zou Collier een onmogelijk voordeel hebben op Ryland.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_41068587
Het is op scifi, dus er is een grote kans dat er een vierde seizoen komt. Alleen denk ik niet dat ze het nog veel langer moeten rekken.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:46:16 #44
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_41088965
quote:
USA Network annnounced on Tuesday that it has ordered a fourth, 13-episode season of The 4400, to begin production in Vancouver in early 2007 and premiere that summer.
Bron
pi_41094401
Zow, had tijdje geleden seizoen 1 gezien, daarna 2 op dvd en nu helemaal bij met seizoen 3, jammer dat zondag de laatste aflevering is, ben benieuwd of het echt oorlog gaat worden
Btw, was ik de enige die toen Jeffrey Combs zichzelf voor het eerst injecteerde met promicon dat het een soort ode was aan re-animator ? De vloeistof is zelfs even lichtgevend (misshcien dat dit al in een ander topic voorbij is gekomen )
pi_41094808
Ohja dit gaat ook zo weer beginnen
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_41104654
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:46 schreef Marble het volgende:

[..]

Bron
Dus dat wordt nog heeeeeeel lang wachten.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:21:02 #48
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_41105224
Wanneer start het nieuwe seizoen, op veronica kan ik niks vinden.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_41114425
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Curiosity het volgende:
Wanneer start het nieuwe seizoen, op veronica kan ik niks vinden.
Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?

NB: in de VS komt het vierde seizoen in de zomer van 2007 op tv.
pi_41115170
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?

NB: in de VS komt het vierde seizoen in de zomer van 2007 op tv.
komt er nog een vierde seizoen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')