dankuquote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef Gorro het volgende:
Ach wel ja. Het lopende topic ( The 4400: nieuwe sci/fi-serie in de States ) is toch bijna vol, dus laten we hier deel 2 van maken
mijn fout, ik had gezocht op the 4400, maar nix gevonden... Maar snap t wel, andere topic konden nog maar 5 posts oid in..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:25 schreef Fendy het volgende:
Apart, nieuw topic openen terwijl het oude nog niet vol is. Slotje zetten voor de 300e post omdat er een nieuw topic is...
Nja, nog 10 posts. Doorgaans zou een mod dan nieuwe deel tijdelijk op slot gooien tot het oude deel echt vol is, zo'n snel lopend topic was het naar mijn idee niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
mijn fout, ik had gezocht op the 4400, maar nix gevonden... Maar snap t wel, andere topic konden nog maar 5 posts oid in..
quote:
Lquote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef jpg97 het volgende:Jij weer!
Moeten we toch eens samen gaan kijken binnenkort![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:15 schreef Xurk het volgende:
De preview voor volgende week lijkt veelbelovend, metJa, lijkt me echt te vet. Ben benieuwd wat hij gaat doen met zijn krachten. Toen hij zijn krachten ontdekte deed hij er niks mee, ze laten het niets voor niets zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door sanakthe op 27-07-2006 12:25:17 ]
Burkhoff spoot toch adrenaline in bij Tess?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:44 schreef Xurk het volgende:
Vette aflevering!En inderdaad cool van die broer van Charlie [Liam in LOST]
Wel slim van Burkhoff om Tess iets promycin extra te geven, zodat ze zelfs in verdoofde toestand iedereen kon manipuleren... gaat Diana nou nog verder een kracht ontwikkelen, of heeft ze niet genoeg injecties gehad? Cool dat Richard zijn kracht onder de knie krijgt en blijkbaar van plan is er echt iets mee te gaan doen..
Preview voor volgende week ziet er weer goed uit, maar zo monteren ze die dingen
"All the questions you ever had about the 4400 will finally be answered", yeah, sure
Ik zou een beetje oppassen als ik jou was, dit topic staat voor jou vol met spoilers danquote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef koen... het volgende:
ik vind dit echt een hele goede serie ik heb seizoen heb ik alle afleveringen gezien .. en seizoen 2 op een of andere manier niet . maar ik heb ze nu allebei op DVD dus ik kan ze kijken wanneer ik wil![]()
ik kan niet wachten op seizoen 3
Ja inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:19 schreef staalltje het volgende:
[..]
Burkhoff spoot toch adrenaline in bij Tess?
Bronquote:I sat down and had myself a "The 4400" marathon. And I have to tell you I think this is the show's best season yet. I love how the series has moved away from "The 4400 of the week" episode structure to an overall story line this season of the evil (so very evil) Isabelle, the master plan of the 4400, the power struggle for leadership while nicely mixing in story lines like Alana's confrontation of the man who killed her family or the sweet romance between Diana and Marco. The series manages to have gasp-out-loud surprises (is Garret Dillahunt doomed to die on every series he's on? This might help Alex and Sam on "ER"), excellent guest stars (Brian Dennehy, Sharif Atkins), and easy to pick up mythology. I decided it's the summer's version of "Lost" -- intriguing, compelling, must-see-TV that requires a lot less heavy lifting.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:43 schreef Marble het volgende:
Net 3x10 gezien. De styliste had wel ontzettend veel inspiratie deze aflevering zeg!
De vraag is alleen nog steeds wat het exacte doel van de 4400 is. Maar er zaten wel wat interessante openbaringen in.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef kodama het volgende:
[..]![]()
Vond het wel een goede aflevering... alleen kregen we idd niet de info die we verwachtte.
mja, zal wel wel weer een afgekapt einde worden. Laatste paar afleveringen zitten goed idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:14 schreef woutf het volgende:
Nog maar 2 afleveringenmaar man oh man, wat was deze weer goed
Het zou origineler zijn als ze dat niet zouden doen, want anders is het helemaal Mulder & Scully all over again. Er zijn nu al zo veel paralellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
Ik vind het wel vervelend hoe die romances van Tom en Diana steeds in de serie gefrot worden, terwijl het overduidelijk is dat Tom en Diana aan het eind van de serie iets met elkaar moeten krijgen...
Ze doen het dan ook niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zou origineler zijn als ze dat niet zouden doen, want anders is het helemaal Mulder & Scully all over again. Er zijn nu al zo veel paralellen.
Is het vierde seizoen al bevestigd eigenlijk? Ik hoop echt heel hard dat het een vierde seizoen krijgt, want het begint nu pas echt goed te lopen heb ik zo het idee. De verhalen worden grootser, de gevolgen diepgaander.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef Xurk het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgende weekIk hoop dat ze genoeg plots kunnen oplossen in de finale! Dat deden de vorigen in ieder geval ook, maar er ontstonden een hoop nieuwe, wat leuk is, dan heb je een reden om naar [een evt.] s4 uit te kijken!
Akelig burgerlijk... vooral als je snoesje een helse feeks is die alles en iedereen kan manipuleren die ze maar wil manipuleren.quote:Ik snap Burkhoff niet; heel het seizoen probeert ie een 4400 te worden en als hij er eenmaal één is, gaat ie lekker burgerlijk lopen doen met dat meisje ergens op het platteland
Door Ryland in te lichten verdelen ze de kansen. Als ze hem niet in zouden lichten dan zou er een groter probleem ontstaan. Ze lopen dan namelijk het risico om partij te kiezen voor een organisatie die niets officieel is, een losgeslagen groep met half-goden.quote:Wat ik ook niet snap is dat Tom en Diana Ryland gingen waarschuwen. Het is dan misschien wel hun werk, maar het lijkt me juist een goede zaak dat er een leger vol 4400 niet totstandkomt... :<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |