Bronquote:USA Network annnounced on Tuesday that it has ordered a fourth, 13-episode season of The 4400, to begin production in Vancouver in early 2007 and premiere that summer.
Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Curiosity het volgende:
Wanneer start het nieuwe seizoen, op veronica kan ik niks vinden.
komt er nog een vierde seizoen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?
NB: in de VS komt het vierde seizoen in de zomer van 2007 op tv.
Op Talpa staat ook niet veelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Misschien omdat het op Talpa wordt uitgezonden?
NB: in de VS komt het vierde seizoen in de zomer van 2007 op tv.
Season 4 is al bevestigdquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef HiZ het volgende:
De hele aflevering maakte op mij een 'end of series' indruk. Helemaal geen einde seizoen ???
tja, too bad, maar binnenkort eerst nog genoeg nieuwe seizoenen; Grey's Anatomy, Lost, 24, Prison Break is net weer begonnen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:10 schreef Xurk het volgende:
Oh, ik dacht dat het nog niet helemaal duidelijk was, maar dat het "eind lente / begin zomer" zou worden... dat laatste is nķg erger![]()
Ik zag hem ineens in mijn at staan en hoopte een beetje op nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:18 schreef mrkanarie het volgende:
wat een kick!
Ik stilletjes ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zag hem ineens in mijn at staan en hoopte een beetje op nieuwe afleveringen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |