Schandalig lange pauze jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Reddiablo het volgende:
heerlijke serie ook, komt pas in augustus weer een nieuwe reeks toch?
Duidelijk een uit het oog uit het hart persoon ben jij, Heroes heeft zijn toffe momenten maar is over het algemeen in alle opzichten een veel zwakkere versie van The 4400.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Schandalig lange pauze ja
Ik weet niet of ik deze serie nog wel zo goed vindt sinds ik Heroes ken.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Illyria het volgende:
[..]
Duidelijk een uit het oog uit het hart persoon ben jij,
Ik vind Heroes toch lekkerder lopen, maar het is al lang geleden dat ik iets van The 4400 heb gezien.quote:Heroes heeft zijn toffe momenten maar is over het algemeen in alle opzichten een veel zwakkere versie van The 4400.
Kortom, Heroes mag de voeten nog niet eens kussen van The 4400.
Je geeft zelf het antwoord al:quote:
enquote:het is al lang geleden dat ik iets van The 4400 heb gezien.
Terwijl je er eerst nog zo vol lof over was en in november Heroes zelfs nog een grote ripoff van The 4400 noemde.quote:Ach, ik mis het niet eens meer.
Normaal gesproken zou het wel respect zijn, twee seizoenen van een serie in één week, maar s1 van The 4400 heeft maar vijf afleveringen en s2 volgens mij 13 ofzo, dus het valt nog meequote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef woeshie het volgende:
In minder dan een week tijd heb ik season 1 en 2 helemaal uitgekeken (terwijl ik normaal gezien niet zo vaak tv kijk .. ). Echt supergoeie serie !!![]()
Is season 3 al uit op dvd?
In ieder geval niet met van die tenenkrommend slechte acteurs. Daar heb ik me bij the 4400 al vanaf het begin aan geërgerd, allemaal van die vreselijke c-acteurs.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef crossover het volgende:
Heroes ís een rip off. Maar ze hebben het concept wel beter neergezet. En inderdaad, toen Heroes nog niet bestond was ik er ook vol lof over. Meningen kunnen veranderen hoor.
En 4400 is af en toe ook wat knullig, dat heeft Heroes veel minder. Maar ik vind het allebei leuke series. En ik denk dat Heroes wel enigzins schatplichtig is aan 4400.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:38 schreef PimD het volgende:
[..]
In ieder geval niet met van die tenenkrommend slechte acteurs. Daar heb ik me bij the 4400 al vanaf het begin aan geërgerd, allemaal van die vreselijke c-acteurs.
Precies, maar daarbij vind ik dat Heroes de verhaallijn wel wat strakker aanhoudt dan 4400, die was (isquote:Op zondag 25 maart 2007 12:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
En 4400 is af en toe ook wat knullig, dat heeft Heroes veel minder. Maar ik vind het allebei leuke series. En ik denk dat Heroes wel enigzins schatplichtig is aan 4400.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Er is een datum bekend voor de nieuwe aflevering:
Next episode: The Wrath of Graham
TBA
Airs: Sunday June 17, 2007
zelfde hier, heb 3 wel netjes gedownload vorig jaar, maar ben het nooit gaan kijken ...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:07 schreef Chav het volgende:
Ik heb hier al een tijdje S3 liggen en ik heb m nog steeds niet gekeken, erg he.
De pa van Isabel staat ook niet meer in de credits (die Mahazahabbabalaz of zoietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Xurk het volgende:
Gelukkig is er voor zover ik kon zien niemand behalve Alana momenteel uit de serie
Klopt die komt nog wel 2 afleveringen terug dit seizoen, maar is geen regular. Itt Jordan Colier die voor het eerst als regular staat geboekt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:41 schreef Pek het volgende:
[..]
De pa van Isabel staat ook niet meer in de credits (die Mahazahabbabalaz of zoiets)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |