In ieder geval niet met van die tenenkrommend slechte acteurs. Daar heb ik me bij the 4400 al vanaf het begin aan geërgerd, allemaal van die vreselijke c-acteurs.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef crossover het volgende:
Heroes ís een rip off. Maar ze hebben het concept wel beter neergezet. En inderdaad, toen Heroes nog niet bestond was ik er ook vol lof over. Meningen kunnen veranderen hoor.
En 4400 is af en toe ook wat knullig, dat heeft Heroes veel minder. Maar ik vind het allebei leuke series. En ik denk dat Heroes wel enigzins schatplichtig is aan 4400.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:38 schreef PimD het volgende:
[..]
In ieder geval niet met van die tenenkrommend slechte acteurs. Daar heb ik me bij the 4400 al vanaf het begin aan geërgerd, allemaal van die vreselijke c-acteurs.
Precies, maar daarbij vind ik dat Heroes de verhaallijn wel wat strakker aanhoudt dan 4400, die was (isquote:Op zondag 25 maart 2007 12:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
En 4400 is af en toe ook wat knullig, dat heeft Heroes veel minder. Maar ik vind het allebei leuke series. En ik denk dat Heroes wel enigzins schatplichtig is aan 4400.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Er is een datum bekend voor de nieuwe aflevering:
Next episode: The Wrath of Graham
TBA
Airs: Sunday June 17, 2007
zelfde hier, heb 3 wel netjes gedownload vorig jaar, maar ben het nooit gaan kijken ...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:07 schreef Chav het volgende:
Ik heb hier al een tijdje S3 liggen en ik heb m nog steeds niet gekeken, erg he.
De pa van Isabel staat ook niet meer in de credits (die Mahazahabbabalaz of zoietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Xurk het volgende:
Gelukkig is er voor zover ik kon zien niemand behalve Alana momenteel uit de serie
Klopt die komt nog wel 2 afleveringen terug dit seizoen, maar is geen regular. Itt Jordan Colier die voor het eerst als regular staat geboekt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:41 schreef Pek het volgende:
[..]
De pa van Isabel staat ook niet meer in de credits (die Mahazahabbabalaz of zoiets)
Laatste aflevering van seizoen 3, helemaal op het eind, terwijl ze volgens mij buiten bij de auto staat, zie je dat ze weer meegenomen wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef Xurk het volgende:
Wtf is er ook alweer met Alana gebeurd? Ik kan me nog herinneren dat Maia tegen Tom zei dat Alana niet zo snel meer terug zou keren, maar weet niet meer of we daadwerkelijk hebben gezien dat ze "ontvoerd" is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja. Long time ago zeg. Mooie vrouw ook was dat.quote:
Ik hoef nog maar 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 2 en 3 in 1,5 week erop zittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:37 schreef Xurk het volgende:
Ik snap er niets meer vanZit je nou heel seizoen 2 en 3 in een paar dagen te kijken ofzo? Dit topic is eigenlijk het USA-topic, waar we net over de helft van seizoen 4 zitten
Ben je alles aan het inhalen totdat je ook zo ver bent?
Wel erg cool dat je het ook zo'n vette serie vindt
Beste ep van het seizoen tot nu toe, wat mij betreftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef Xurk het volgende:
Gisteren was aflevering 9 van seizoen 4 te verkrijgen
Heb je een link? Want ik heb nog nergens gelezen dat ze een seizoen langer doorgaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef neggix het volgende:
Ohh tot en met 13 dit keer. En seizoen 5 is ook al zeker
TV.comquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je een link? Want ik heb nog nergens gelezen dat ze een seizoen langer doorgaan.
Ik heb juist ergens gelezen dat dat ratings lager zijn dan bij eerdere seizoenen vandaar en ik was bang dat ze hem gewoon zouden cancelen na dit seizoen. Van mij mogen ze in het 5e de verhaallijn afronden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:06 schreef neggix het volgende:
[..]
TV.com
Daar staat al een seizoen 5, als zij dat hebben staan is dat meestal 100% te geloven.
En waarom niet, het word beter bekeken dan de eerdere seizoenen.
Het bewijst in ieder geval weer dat Jordan toch aardig evil is al wil hij het zo niet doen voorkomen. Die hele oorlog tussen wel of geen abilities is bullshit. Als iedereen een ability heeft heb je weer een andere oorlog: die van de criminele gasten met abilities tegen de goeien. Of een klassensysteem van 'kracht' van de ability. De ene is een stuk krachtiger of nuttiger dan de ander. Krijg je daar weer discriminatie over.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef Bigs het volgende:
Idd.. zeker nu Jordan niet wil dat mensen hun overlijdenskans bij het nemen van het shot kunnen inschatten..
quote:Op maandag 10 september 2007 22:57 schreef Xurk het volgende:
Ik vind ook dat de Marked er "ineens" in zijn geschoven, aangezien we drieëneenhalf seizoen niets van hun hebben gehoord en ze nu ineens centraal in het verhaallijn van de hele serie lijken te staan. Ze hadden natuurlijk begin seizoen 3 [al lijkt het véél langer geleden] die vage Marked dude bij Isabel, waarvan nooit echt duidelijk was voor wie hij werkte, maar ik vraag me af of de makers dat toen voor hunzelf al wisten.
Anyway, wel echt een spannende aflevering! Het lijkt erop dat Tom echt dood moet gaan nu, dat zou voor de geloofwaardigheid van de serie wel het beste zijn... maar goed, in een serie waarin mensen genezende krachten hebben en duizenden andere krachten boeit geloofwaardigheid niet zoWat ik nog het schokkendst vind is dat het lijkt te lukken om Collier "marked" te maken
Grappig was trouwens die onaangekondigde opname van die film van die Curtis Beck, ik dacht dat ze serieus Satan in de serie gingen introduceren, zat al een beetje te'en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |