Je houdt er rekening mee dat de stalkers in kwestie wel eens heel andere definitie van "leuk" kunnen hebben?quote:
hey ik was eerstquote:Op zondag 23 juli 2006 20:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
Die zou ik graag tot stalken uitnodigen, als hij Christine niet al had![]()
durf jij wel tegen Christine op dan?quote:
volgende halte: matchende trainingspakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef AirwiN het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: we kleuren leuk bij elkaar...![]()
Aarti heeft blijk gegeven van een openstaande vacature, dus dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
Met wie gaan we spelen?
It's all about prioritiesquote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende halte: matchende trainingspakken
@ Aarti.. toen ik nog "studeerde" had ik wel tijd om je te stalken.. maar nu niet meer..sorry
Dat is de godfather van deze reeks.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef skippy22 het volgende:
Doet die huilie q ook weer mee ??
Niet met mijquote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
Met wie gaan we spelen?
Ik offer me wel op en sta hem bij deze af aan de hoogste cq leukste bieder.quote:
ja van mij dusquote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik offer me wel op en sta hem bij deze af aan de hoogste cq leukste bieder..
Of de eerste, dat mag ook.
Je werkt twee weken en je doet nu al alsof je een onmisbare bijdrage levert aan de samenleving. Hop, stalken dat wijf!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
@ Aarti.. toen ik nog "studeerde" had ik wel tijd om je te stalken.. maar nu niet meer..sorry
Ik wacht even... ben het van gisteravond/vanmorgen nog aan het verwerkenquote:
pssst.. ruil me voor een ikea kastjequote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik offer me wel op en sta hem bij deze af aan de hoogste cq leukste bieder..
Of de eerste, dat mag ook.
drie!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je werkt twee weken en je doet nu al alsof je een onmisbare bijdrage levert aan de samenleving. Hop, stalken dat wijf!
Komt goed uit.quote:
ik moet echt leren om sneller te zijnquote:
toeval wil dat ik de komende twee weken bij een klant bij Ikea om de hoek werkquote:
moet je een deal maken met christine.. een PS kastje moet het zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
toeval wil dat ik de komende twee weken bij een klant bij Ikea om de hoek werk![]()
haaiquote:
Hai!quote:
Is het terminaal?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
ik voel me net een nixxx zo!
ik heb de strijd al opgegeven, je moet liefie stalkenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
moet je een deal maken met christine.. een PS kastje moet het zijn
Oke, zal ik even mailen welk kastje ik precies wil?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
toeval wil dat ik de komende twee weken bij een klant bij Ikea om de hoek werk![]()
zie bovenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, zal ik even mailen welk kastje ik precies wil?.
ik moet zeggen het is wel eens lekker om je remmingen te laten gaan en geen doekjes te winden om je bedoelingenquote:
ow wauwquote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb de strijd al opgegeven, je moet liefie stalken![]()
Liefie_ neem ik er wel bij hoor...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
En ik doelde niet eens op jullie.
Jullie zijn dan ook nog leuk. Nog wel iig.
Melancholische bui Twist?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben benieuwd nixxx, ik ben benieuwd.
echt.. we kunnen niet tegenvallenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben benieuwd nixxx, ik ben benieuwd.
je bent vast nog wel te redden, maar dan moet je wel nu je voet erafhakken.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
had ik al verteld dat ik dood ga?
ik heb een gat in mn voet
en nu loop ik mank! wel op een lieflijke manier natuurlijk
nu moeten jullie allemaal aaaah zeggen
dat is geen aaaahquote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent vast nog wel te redden, maar dan moet je wel nu je voet erafhakken.
Decisiefquote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
als vegetarier mag je best je eigen voet opeten daarna..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij mij kan je heeeeerlijk slapenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen een beetje vermoeider dan ik oké vind Air, dat is alles.
Zelf eraf bijten is beter. De bacteriën in je speeksel werken als een soort natuurlijk afweersysteem. Bij afhakken moet je vervolgens een tetanusprik gaan halen...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
bah waarom zou ik dat willen!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
als vegetarier mag je best je eigen voet opeten daarna..
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen een beetje vermoeider dan ik oké vind Air, dat is alles.
das het kringloop idee enzo.. anders is het afval en dat vervuiltquote:
zodra je dat gedaan hebt en buiten levensgevaar bent, ga ik lief en meelevend doen. Het is nu een kwestie van leven en dood, iemand moet toch zn hoofd koel houden?quote:
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...quote:
zie je wel de liefde groeit hier weelderig zoals bloempjes en bla en bla van vanmiddagquote:
sssst ik geloof dat het werktquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...![]()
ik ben niet zo harig als een knuffelbeer hoor..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met zo een levende knuffelbeer moet dat vast lukken.
Dat was een eeuuuhm... compliment. Jah.
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...![]()
zou wel saai worden als we allemaal verliefd warenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie je wel de liefde groeit hier weelderig zoals bloempjes en bla en bla van vanmiddag
ik heb vannacht mijn dekbed nog van de grond gepakt omdat ik het koud hadquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb vannacht mijn dekbed nog van de grond gepakt omdat ik het koud had
Gelukkig maar. De kriebels, brrrr.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben niet zo harig als een knuffelbeer hoor..
Ah.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
zou wel saai worden als we allemaal verliefd waren
geen ellende en zo![]()
Verliefdheid kan juist voor heel veel ellende zorgen. Jaloezie enzeau. Daar krijg je pas mooie soaps van.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
zou wel saai worden als we allemaal verliefd waren
geen ellende en zo![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verliefdheid kan juist voor heel veel ellende zorgen. Jaloezie enzeau. Daar krijg je pas mooie soaps van.
Het is hier nu 23 graden in huis. Slaapkamer ietsje kouder nog. Is dat koel genoeg?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?
dat is toch geen instelling manquote:
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?
Nee dat is praktijk ervaring,quote:
onderscheidend vermogen kan dit voorkomenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer niet
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?quote:
Spetterze,quote:
Dat het geen eeuwige liefde blijkt te zijn (bestaat volgens mij ook niet), haalt toch niet weg dat dat initiele gevoel van verliefdheid niet heerlijk is?quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is hier nu 23 graden in huis. Slaapkamer ietsje kouder nog. Is dat koel genoeg?
Zo zie je maar, al dat plastic weegt niet op tegen een echte man!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer niet
helpt een raam openzetten oid niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik slaap hier niet zo best in de sauna die mijn slaapkamer heet.![]()
Dat schijnt de laatste tijd wel te kloppen je,quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?
Sanua's zijn ok! Maar niet om in te slapen!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik slaap hier niet zo best in de sauna die mijn slaapkamer heet.![]()
Wereldvrede.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?
Consider it donequote:Op zondag 23 juli 2006 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat schijnt de laatste tijd wel te kloppen je,.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat het geen eeuwige liefde blijkt te zijn (bestaat volgens mij ook niet), haalt toch niet weg dat dat initiele gevoel van verliefdheid niet heerlijk is?![]()
Dat ene dakraampje helpt niet echt nee. Vannacht was het nog best oke door de regen enzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
helpt een raam openzetten oid niet?
hier waait het best lekker door nu namelijk
quote:
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staanquote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Ik wil ook niet met je spelen.
Jij moet voor de straf in de hoek staan met een puntmuts!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Puppies zijn stom, ik wil kittens.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Puppies zijn stom, ik wil kittens.
Wereldvrede en kittens.
Aaaaahw.
Ja, maar Litpho heeft net voor wereldvrede gezorgdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heerlijke verliefdheden zijn van voor d'n oorlog.
Omdat je Q. hebt gestalkt. Naarling!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staan![]()
Duh. Daarom zijn de puppies en de wereldvrede ook voor jou en de kittens voor mijquote:
Memento-Mori hier?quote:
Ik krijg het gevoel dat hunnie hiero je niet zo leuk vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staan![]()
Ja maar, ja maar....quote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, maar Litpho heeft net voor wereldvrede gezorgd
Dus het mag weer![]()
Ja, ga daar maar eens tegeninquote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:
Jij halve naarling.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Daarom zijn de puppies en de wereldvrede ook voor jou en de kittens voor mij.
Wederom:quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor het al te walgelijk wordt met alle liefelijkheden en zulks,
Borderline? Een krassert? ADHD?quote:
Sorry Dahling, de kittens zijn niet onderhandelbaar. Nog iets anders bij je wereldvrede misschien?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij halve naarling.
Verder ben je wel tof.
Doe eens gek en neem alledrie tegelijk.quote:
niks ja maarquote:
Ik geloof dan ook niet dat jij deze keer je vrouwen-dingetjes-na-het-douchen hebt gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
wauwie is nixxxje nog niet uit gedouched?
wat een wijf
ow wauw ik ken een adhd bps combiquote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe eens gek en neem alledrie tegelijk. [afbeelding].
kom maar bij mij op schoot danquote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja maar ze pesten meKomt allemaal door die ene sukkel die fok meisjes lastig valt
![]()
Winkelen?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat jij deze keer je vrouwen-dingetjes-na-het-douchen hebt gedaan.
na het douchen?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat jij deze keer je vrouwen-dingetjes-na-het-douchen hebt gedaan.
ik heb gedouched en mn haar gewassen en afgedroogt en nu lig ik even op bed met laptop de rest komt zo wel als de accu van mn laptop bijna leeg is en ik wel naar beneden naar het bezoek moetquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn lenzen in het vervolg maar thuis laten.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
niks ja maar
bots gewoon tegen een leuke vrouw op, en Cupido doet de rest![]()
Wat slecht van me, ik moest grinniken,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wauw ik ken een adhd bps combi
geweldig mens
dat je dat niet al deedquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn lenzen in het vervolg maar thuis laten.
why?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat slecht van me, ik moest grinniken,.
Jij doet niet aan zalfjes/optutten/fohnen/etcetera, etctera?quote:
ja hoor dat mogen lieve kangoeroetjes welquote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mag ik op je schootje lieffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je op dit moment aan danquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gedouched en mn haar gewassen en afgedroogt en nu lig ik even op bed met laptop de rest komt zo wel als de accu van mn laptop bijna leeg is en ik wel naar beneden naar het bezoek moet
Een leuke vrouw, Frezer, niet het eerstvolgende mormel zonder Y-chromosoom wat je pad kruist. Of je moet Cupido zijn lenzen uitdoen natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn lenzen in het vervolg maar thuis laten.
dat heet lushen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij doet niet aan zalfjes/optutten/fohnen/etcetera, etctera?
Fohnen heet lushen? Ik hou het ook allemaal niet meer bijquote:
nee, 'savonds niet eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij doet niet aan zalfjes/optutten/fohnen/etcetera, etctera?
nee, lushen doe je tijdens het douchenquote:
Pittig dillemma dit; zonder lenzen en botsen, of goed kunnen kijken, aangezien ik nogal visueel ingesteld ben.quote:
doe je ook wel hoor!! Alleen, IK doe dat lushen na het douchen dus sochtendsquote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh ships.. dacht ik eindelijk eens wel wat te weten![]()
![]()
![]()
anders doe je toch gewoon lekker alsof je geen lenzen inhebt?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pittig dillemma dit; zonder lenzen en botsen, of goed kunnen kijken, aangezien ik nogal visueel ingesteld ben.
Ja, maar met lezen loop ik altijd keurig om iedereen heen,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een leuke vrouw, Frezer, niet het eerstvolgende mormel zonder Y-chromosoom wat je pad kruist. Of je moet Cupido zijn lenzen uitdoen natuurlijk.
Vrouwen met gevoel voor compromisquote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
anders doe je toch gewoon lekker alsof je geen lenzen inhebt?![]()
en daarnet zeg je nog dat je 't onder 't douchen doetquote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
doe je ook wel hoor!! Alleen, IK doe dat lushen na het douchen dus sochtends![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, maar met lezen loop ik altijd keurig om iedereen heen,.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Okay, maar Litpho wel omzeilen dus. Ik zal het morgen eens proberen!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus kijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en daarnet zeg je nog dat je 't onder 't douchen doet.
Wat is het nou?
Ja hee. Zo snel kan ik niet posten.quote:
doe het niet Sjow !!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus kijk
je hebt lushproducten voor onder de douche. die heb ik savonds
en je hebt lushproducten voor je gezicht en zo, en die gebruik ik sochtends
voor verdere info ga je maar naar Het Lushtopic![]()
![]()
En waar mogen de leuke vrouwen zich botsbaar opstellenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Okay, maar Litpho wel omzeilen dus. Ik zal het morgen eens proberen!.
Het is een zwart gat?quote:
Nou, morgen moet ik eerst even naar "autosloperij Piet Keijzer" in Helmond,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
En waar mogen de leuke vrouwen zich botsbaar opstellen![]()
Je mag rustig tegen me opbotsen hoor. Ik denk dat Cupido zich wel in weet te houden in dat gevalquote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Okay, maar Litpho wel omzeilen dus. Ik zal het morgen eens proberen!.
bijna... ik heb er ook posts staanquote:
Wat doet een Volendammer nou in Helmond?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, morgen moet ik eerst even naar "autosloperij Piet Keijzer" in Helmond,.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je mag rustig tegen me opbotsen hoor. Ik denk dat Cupido zich wel in weet te houden in dat geval.
nou ja, het hoeft niet, maar je hoeft me wat mij betreft ook niet méér te ontwijken dan de rest van de mannelijke mensheid. Of zo.
Een echt mannendilemma:quote:Op zondag 23 juli 2006 21:32 schreef Frezer het volgende:
[..]. On second thought, die sloperij is dan misschien ook niet zo'n goed idee,
. Hé wat moeilijk allemaal.
Spot on! Alleen had hij wel een erg Brabands accent, voor een Volendammer,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef nixxx het volgende:
autos slopen?
Ik ben niet gek van lush, alleen wat geinteresseerd.. Denk ook niet dat ik me in het lushtopic zal begevenquote:
ik zou het zeker niet vertrouwen daaroquote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Spot on! Alleen had hij wel een erg Brabands accent, voor een Volendammer,.
Had, ja,.
het zal je leven voor eeuwig en altijd verrijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben niet gek van lush, alleen wat geinteresseerd.. Denk ook niet dat ik me in het lushtopic zal begeven
nogmaals: lush stinktquote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben niet gek van lush, alleen wat geinteresseerd.. Denk ook niet dat ik me in het lushtopic zal begeven
Hmmmm, ik zou de middag voor leuke vrouwen kunnen inruimen. Maar dan vindt je het zeker weer vervelend dat je op de tweede plaats komt?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Een echt mannendilemma:
Je auto of een leuke vrouw?
je begint het al te lerenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmmm, ik zou de middag voor leuke vrouwen kunnen inruimen. Maar dan vindt je het zeker weer vervelend dat je op de tweede plaats komt?
Hey, wat denk je, het is Helmond he.quote:
die wil ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hey, wat denk je, het is Helmond he.
Ik heb me zelfs een set dobbelstenen voor aan de binnenspiegel aan moeten schaffen, anders wordt je er gelijk weer uit gemept.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
het zal je leven voor eeuwig en altijd verrijken![]()
Wat is het nou?quote:
hetgeen uitgesproken door de persoon aan wiens mening jij de meeste waarde hechtquote:
Zalig zijn de onwetenden,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
je begint het al te leren
het is niet erg als je ons op de tweede plaats zet, zolang we het maar niet weten
"schatje, ik weet hoe erg je van uitslapen houdt, daarom laat ik je lekker de hele ochtend slapen, en dan neem ik je smiddags mee uit lunchen"
![]()
tuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zalig zijn de onwetenden,. Zo kan ik er natuurlijk ook gemakkelijk een tweede vrouw op na houden.
Ik heb pluche witte,quote:
zooi aan je spiegelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb pluche witte,. Ze zijn alleen zo groot dat de voorruit ook aan het zicht is onttrokken,
.
maar je bent wel superincrowd nuquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb pluche witte,. Ze zijn alleen zo groot dat de voorruit ook aan het zicht is onttrokken,
.
Sollicitaties zijn natuurlijk altijd welkom, voor de geïnteresseerden in betreffende functie.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk.
en als je een surinaamse vrouw hebt, verwacht ze niet anders![]()
quote:
je hebt een vacature voor een surinaamse vrouw? ?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sollicitaties zijn natuurlijk altijd welkom, voor de geïnteresseerden in betreffende functie.
een boos oog in je spiegel zekerquote:Op zondag 23 juli 2006 21:45 schreef Frezer het volgende:
[..]. "In het echt" heb ik het boze oog aan mijn spiegel hangen,
.
moeilijk moeilijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
hetgeen uitgesproken door de persoon aan wiens mening jij de meeste waarde hecht![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt een vacature voor een surinaamse vrouw? ?
Discriminatie!
Die is ook blauw ja!quote:
En ze hebben vaak grote tieten, dat schijnt hier ook een pre te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 21:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Iedereen mag natuurlijk solliciteren. Aarti noemde echter wel een zeer positieve eigenschap van Surinaamse vrouwen,
.
Mits de kont niet hetzelfde formaat heeft natuurlijk...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
En ze hebben vaak grote tieten, dat schijnt hier ook een pre te zijn![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
alleen die big momma booties hoeven niet van mij
Tis zelfs permanent.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
omdat je helmond uitgerost bent heb je een blauw oog?
Het idee van een tweede vrouw is wel dat je ze apart houdtquote:Op zondag 23 juli 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
Och nee liever niet zeg, neemt alleen maar ruimte in me bed in
Dus je wil wel grote tieten, en dan een kippekontje erbij?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
alleen die big momma booties hoeven niet van mij
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dus je wil wel grote tieten, en dan een kippekontje erbij?
rare eisen hebben jullie manne
Wel rond maar niet bol. En inpakken graag, het is voor een cadeautjequote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dus je wil wel grote tieten, en dan een kippekontje erbij?
arme wij, getergd door een minderwaardigheidscomplex als gevolg van dit soort eisenquote:
maar niet teveel plakband eromheen graag..quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel rond maar niet bol. En inpakken graag, het is voor een cadeautje.
aparte kamer? dat heb ik hier nietquote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het idee van een tweede vrouw is wel dat je ze apart houdt.
anders krijgen zelfs de Surinaamse vrouwen het door
Ik snap er geen flikker vanquote:
www.victoriassecret.comquote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
En inpakken graag, het is voor een cadeautje.
Jennifer Lopez, die door vele mannen op handen gedragen wordt als voorbeeld van sexy vrouw met mooie ronde vormen, vind ik (in verhouding met de rest van haar) een te stevige kont hebben. Iets daaronder dusquote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van
doe eens een voorbeeld?
ahh okequote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jennifer Lopez, die door vele mannen op handen gedragen wordt als voorbeeld van sexy vrouw met mooie ronde vormen, vind ik (in verhouding met de rest van haar) een te stevige kont hebben. Iets daaronder dus.
Zolang er geen "te" voor staat, en alles is mooi in proportie.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van
doe eens een voorbeeld?
Ik denk ook dat die kont beter is als er een paar happen uit genomen worden. Leef je uitquote:
Liefie_ onderwerp.quote:
neuh ik hou meer van mannenbillenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die kont beter is als er een paar happen uitgenomen worden. Leef je uit.
Eensch.quote:
Dan zal ik maar eens ophouden met choco-pina's vreten,quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Aarti het volgende:
![]()
[..]
neuh ik hou meer van mannenbillen
die moeten goed stevig zijn![]()
maar dan verdwijnen je lovehandles ook, dat zou zonde zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens ophouden met choco-pina's vreten,. Bah, wat lekker!
Hup, trainen jij. Anders bots je dadelijk voor nietsquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens ophouden met choco-pina's vreten,. Bah, wat lekker!
te is toch ook smaak gebondenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zolang er geen "te" voor staat, en alles is mooi in proportie.
Het komt er dus op neer dat vet mag, zowel bij vrouwen als mannen, mits op strategische plaatsen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar dan verdwijnen je lovehandles ook, dat zou zonde zijn![]()
![]()
*dreunt voor zichzelf op:quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hup, trainen jij. Anders bots je dadelijk voor niets.
vet moet zelfs, ik hou absoluut niet van afgetrainde lichamen in bedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat vet mag, zowel bij vrouwen als mannen, mits op strategische plaatsen.
Das waar.quote:
Ik ben morgen niet in Helmond, dat scheeltquote:Op zondag 23 juli 2006 22:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
*dreunt voor zichzelf op:
Botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho....
ze zijn al op, liefie heeft ze allemaalquote:
Gelukkig maarquote:
nietus ik heb alleen nixxxquote:
dat was de enigequote:
ja ik zag hem net ookquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat was de enige
en je bent niet niks, moppetoetje![]()
* Frezer stalkt.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
* melismay haalt opgelucht adem
Helaas kom ik morgen niet in de regio Nijmegen/Arnhem.quote:
Ik heb een natuurlijke airco, ik hoop dat ik kan slapen zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:54 schreef Q. het volgende:
Slapen, ga ik ook maar eens proberen. T is warm dus zal vast niet lukken.![]()
What else is new ?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef Dickies het volgende:
Het gaat ook echt weer nergens over.
Dat moet je uitbuiten, gewoon elk lekker wijf die je tegenkomt moet je gewoon helpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
zal ik dan nog maar eens klagen over mn voet?
het is wel echt dramatisch want morgne is roze maandag en ik kan alleen hinken
en hoe laat ben jij er danquote:Op maandag 24 juli 2006 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat moet je uitbuiten, gewoon elk lekker wijf die je tegenkomt moet je gewoon helpen.
Hoe kun je je gitaar deels inleveren?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:05 schreef Dickies het volgende:
Heel misschien ga ik mijn gitaar deels inleveren voor een drumstel
Niet letterlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe kun je je gitaar deels inleveren?![]()
Wist ik al dat je met een soort van bandje bezig was?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:26 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet letterlijk![]()
Ik heb binnenkort een grote ruimte beschikbaar met een aantal kamers e.d. waar we een oefenruimte gaan maken. Dump ik m'n versterker daar ook. Vriending wilt misschien gaan drummen en gaat een drumstel kopen die daar komt te staan. In de praktijk zal ik meer drummen dan haar, bevalt het me blijf ik het doenEn gaan we 'verder' met 1 gitarist i.p.v. 2. Een drummer hadden we dus ook nog niet.
Ach ja, gaat vooral om de lol![]()
Nee, vooral omdat het nog niet veel isquote:Op maandag 24 juli 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wist ik al dat je met een soort van bandje bezig was?
Klinkt wel erg tof.
Ik denk niet dat ik kan drummen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, vooral omdat het nog niet veel isEen vriend van me speelt al een poos akoestisch en ik ga van de week een elektrische met 'm uitkiezen. Hij heeft zeker wel een soort van talent lijkt het. Andere vriend speelt basgitaar, maar ook beginnersniveau. Drummer vinden is dus het hele probleem. Vriending wilt het al haar hele leven maar ik denk dat ze ritmegevoel mist
Leuk is dus op zich dat niemand dan al op een echt hoog niveau zit, alleen ik speel al langer (gitaar) dan. Zang is ook nog een punt
![]()
Kan jij niet drummen?![]()
Waarom is dat zo lachwekkend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Dickies het volgende:
[..]
Waarom is dat zo lachwekkend?
Een zingende ik is nog lachwekkender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd zielsveel van muziek, maar ik heb geen talent om het te maken, of het moet wel een heeeel erg verborgen talent zijn.![]()
Tofquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een zingende ik is nog lachwekkender.
Ik houd zielsveel van muziek, maar ik heb geen talent om het te maken, of het moet wel een heeeel erg verborgen talent zijn.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:55 schreef Dickies het volgende:
Er is een gozer bij en dan krijg je gewoon medelijden als je ziet hoe ie z'n vingers onder controle probeert te krijgen![]()
Gristus ik kan haast niet meer normaal typen![]()
Voor een groot deel een kwestie van veel gedaan hebben, denk ik. Misschien heb ik er totaal geen aanleg voor, kans is redelijk aanwezigquote:Op maandag 24 juli 2006 00:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Ik vind de coördinatie tussen twee armen en benen te moeilijk vergeleken met wat simpel gepingel op een gitaar, maar veel succes
.
quote:
Ik vraag me altijd af hoe zeer het belangrijk is dat je in je kinderjaren al begint met oefenen. Van huis uit werd het nooit gestimuleerd en ergens denk ik dat het al veeeel te laat is om nog te leren.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:55 schreef Dickies het volgende:
[..]
Beetje gevoel heb je wel nodig ja. Ik dacht eerst dat iedereen het wel kon leren. Ik heb vrienden die eigenlijk geen gitaar spelen, soms leer ik ze dan een stukje. Echt een enorm verschil merk je dan. Daaruit trok ik de conclusie dat er mensen bestaan die het nooit zullen kunnen
Er is een gozer bij en dan krijg je gewoon medelijden als je ziet hoe ie z'n vingers onder controle probeert te krijgen
![]()
Gristus ik kan haast niet meer normaal typen![]()
Je subtielste versierpoging tot dusverquote:Op maandag 24 juli 2006 01:09 schreef liefie_ het volgende:
waarom kom je niet morgen twist?
Ik ben trouwens op mijn 18e pas begonnen met gitaar spelen (nadat blokfluit in de brugklas me braaf had weggejaagd van alles wat ook maar met muziek maken te maken had). Een echte virtuoos zal ik nooit worden (en zou ik ook niet geworden zijn als ik op mijn 6e begonnen was) maar voldoende spelen om mezelf muzikaal mee te kunnen vermaken lukt heel aardigquote:Op maandag 24 juli 2006 01:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe zeer het belangrijk is dat je in je kinderjaren al begint met oefenen.
Nou dan wil ik wel bij Dickies band.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben trouwens op mijn 18e pas begonnen met gitaar spelen (nadat blokfluit in de brugklas me braaf had weggejaagd van alles wat ook maar met muziek maken te maken had). Een echte virtuoos zal ik nooit worden (en zou ik ook niet geworden zijn als ik op mijn 6e begonnen was) maar voldoende spelen om mezelf muzikaal mee te kunnen vermaken lukt heel aardig.
Dickies? Ze is om. Ik mail je mijn rekeningnummer nog welquote:Op maandag 24 juli 2006 01:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou dan wil ik wel bij Dickies band.
danku maar ik ga pas s avonds hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 01:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga m'n bed met een bezoek vereren.
Veel plezier morgen liefie_.
alsof je eens goed anaal bent genomen?quote:Op maandag 24 juli 2006 06:53 schreef Q. het volgende:
Stomme spierpijn wil niet weg gaan, ik loop nu echt belachelijk.![]()
Wanneer mag jij weer?quote:Op maandag 24 juli 2006 07:02 schreef nixxx het volgende:
bah.. anaal genomen worden..
Samequote:
Vertel ?!quote:Op maandag 24 juli 2006 08:30 schreef melismay het volgende:
Mogguh,
broertjes met mooie verhalen zijn om 3 uur 's nachts best leuk, maar 's ochtends zijn de gevolgen nogal vervelend
Mijn broertje doet stage in de beveiliging en moest gisteren werken bij het concert van Van Dik Hout, De Dijk en Acda en de Munnik (waar ik nogal fan van ben). Dus hij belde me al tijdens de soundcheck en tijdens 1 van de laatste nummers van de Poema's, wat natuurlijk al helemaal geweldig was, aangezien hij vooraan stond...quote:
Geen koffie en geen warmte hierquote:
Goedemorgen... Hoe staat het leven ervoorquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:17 schreef jackson het volgende:
Ik snapt et.... Had alleen op wat spannenders gehoopt
quote:
Neej, daar kan mijn laptop zo slecht tegen denk ikquote:
Lieve broer heb jequote:Op maandag 24 juli 2006 09:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn broertje doet stage in de beveiliging en moest gisteren werken bij het concert van Van Dik Hout, De Dijk en Acda en de Munnik (waar ik nogal fan van ben). Dus hij belde me al tijdens de soundcheck en tijdens 1 van de laatste nummers van de Poema's, wat natuurlijk al helemaal geweldig was, aangezien hij vooraan stond...En toen hij dus vannacht thuis kwam, kwam hij heel trots zijn foto met Paul de Munnik showen... Speciaal voor zijn zus gemaakt, want zelf vindt ie t allemaal niet zo interessant
Nog zo 20 minuten zitten praten over al zijn ervaringen van die dag, wat hartsikke leuk was, want hij was zo trots.... Heel gezellig ook
Maar vanmorgen was ik dus helemaal dood
Enfin....quote:
Dat is even horror jah... Zeker als je flink bent los gegaan dit weekendquote:
quote:
quote:
ah joh gewoon ff de dag door bikkelenquote:
geil? euhm... checkquote:
Hmmm mja.. wordt het zo nat van hequote:Op maandag 24 juli 2006 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Neej, daar kan mijn laptop zo slecht tegen denk ik![]()
Wat geil dat je geil bentquote:Op maandag 24 juli 2006 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
geil? euhm... check
goed? euhm redelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |