das het kringloop idee enzo.. anders is het afval en dat vervuiltquote:
zodra je dat gedaan hebt en buiten levensgevaar bent, ga ik lief en meelevend doen. Het is nu een kwestie van leven en dood, iemand moet toch zn hoofd koel houden?quote:
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...quote:
zie je wel de liefde groeit hier weelderig zoals bloempjes en bla en bla van vanmiddagquote:
sssst ik geloof dat het werktquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...![]()
ik ben niet zo harig als een knuffelbeer hoor..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met zo een levende knuffelbeer moet dat vast lukken.
Dat was een eeuuuhm... compliment. Jah.
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...![]()
zou wel saai worden als we allemaal verliefd warenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie je wel de liefde groeit hier weelderig zoals bloempjes en bla en bla van vanmiddag
ik heb vannacht mijn dekbed nog van de grond gepakt omdat ik het koud hadquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb vannacht mijn dekbed nog van de grond gepakt omdat ik het koud had
Gelukkig maar. De kriebels, brrrr.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben niet zo harig als een knuffelbeer hoor..
Ah.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
zou wel saai worden als we allemaal verliefd waren
geen ellende en zo![]()
Verliefdheid kan juist voor heel veel ellende zorgen. Jaloezie enzeau. Daar krijg je pas mooie soaps van.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
zou wel saai worden als we allemaal verliefd waren
geen ellende en zo![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verliefdheid kan juist voor heel veel ellende zorgen. Jaloezie enzeau. Daar krijg je pas mooie soaps van.
Het is hier nu 23 graden in huis. Slaapkamer ietsje kouder nog. Is dat koel genoeg?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?
dat is toch geen instelling manquote:
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?
Nee dat is praktijk ervaring,quote:
onderscheidend vermogen kan dit voorkomenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer niet
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?quote:
Spetterze,quote:
Dat het geen eeuwige liefde blijkt te zijn (bestaat volgens mij ook niet), haalt toch niet weg dat dat initiele gevoel van verliefdheid niet heerlijk is?quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is hier nu 23 graden in huis. Slaapkamer ietsje kouder nog. Is dat koel genoeg?
Zo zie je maar, al dat plastic weegt niet op tegen een echte man!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer niet
helpt een raam openzetten oid niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik slaap hier niet zo best in de sauna die mijn slaapkamer heet.![]()
Dat schijnt de laatste tijd wel te kloppen je,quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?
Sanua's zijn ok! Maar niet om in te slapen!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik slaap hier niet zo best in de sauna die mijn slaapkamer heet.![]()
Wereldvrede.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?
Consider it donequote:Op zondag 23 juli 2006 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat schijnt de laatste tijd wel te kloppen je,.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat het geen eeuwige liefde blijkt te zijn (bestaat volgens mij ook niet), haalt toch niet weg dat dat initiele gevoel van verliefdheid niet heerlijk is?![]()
Dat ene dakraampje helpt niet echt nee. Vannacht was het nog best oke door de regen enzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
helpt een raam openzetten oid niet?
hier waait het best lekker door nu namelijk
quote:
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staanquote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Ik wil ook niet met je spelen.
Jij moet voor de straf in de hoek staan met een puntmuts!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Puppies zijn stom, ik wil kittens.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Puppies zijn stom, ik wil kittens.
Wereldvrede en kittens.
Aaaaahw.
Ja, maar Litpho heeft net voor wereldvrede gezorgdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heerlijke verliefdheden zijn van voor d'n oorlog.
Omdat je Q. hebt gestalkt. Naarling!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staan![]()
Duh. Daarom zijn de puppies en de wereldvrede ook voor jou en de kittens voor mijquote:
Memento-Mori hier?quote:
Ik krijg het gevoel dat hunnie hiero je niet zo leuk vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |