Je houdt er rekening mee dat de stalkers in kwestie wel eens heel andere definitie van "leuk" kunnen hebben?quote:
hey ik was eerstquote:Op zondag 23 juli 2006 20:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
Die zou ik graag tot stalken uitnodigen, als hij Christine niet al had![]()
durf jij wel tegen Christine op dan?quote:
volgende halte: matchende trainingspakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef AirwiN het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: we kleuren leuk bij elkaar...![]()
Aarti heeft blijk gegeven van een openstaande vacature, dus dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
Met wie gaan we spelen?
It's all about prioritiesquote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende halte: matchende trainingspakken
@ Aarti.. toen ik nog "studeerde" had ik wel tijd om je te stalken.. maar nu niet meer..sorry
Dat is de godfather van deze reeks.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef skippy22 het volgende:
Doet die huilie q ook weer mee ??
Niet met mijquote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
Met wie gaan we spelen?
Ik offer me wel op en sta hem bij deze af aan de hoogste cq leukste bieder.quote:
ja van mij dusquote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik offer me wel op en sta hem bij deze af aan de hoogste cq leukste bieder..
Of de eerste, dat mag ook.
Je werkt twee weken en je doet nu al alsof je een onmisbare bijdrage levert aan de samenleving. Hop, stalken dat wijf!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
@ Aarti.. toen ik nog "studeerde" had ik wel tijd om je te stalken.. maar nu niet meer..sorry
Ik wacht even... ben het van gisteravond/vanmorgen nog aan het verwerkenquote:
pssst.. ruil me voor een ikea kastjequote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik offer me wel op en sta hem bij deze af aan de hoogste cq leukste bieder..
Of de eerste, dat mag ook.
drie!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je werkt twee weken en je doet nu al alsof je een onmisbare bijdrage levert aan de samenleving. Hop, stalken dat wijf!
Komt goed uit.quote:
ik moet echt leren om sneller te zijnquote:
toeval wil dat ik de komende twee weken bij een klant bij Ikea om de hoek werkquote:
moet je een deal maken met christine.. een PS kastje moet het zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
toeval wil dat ik de komende twee weken bij een klant bij Ikea om de hoek werk![]()
haaiquote:
Hai!quote:
Is het terminaal?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
ik voel me net een nixxx zo!
ik heb de strijd al opgegeven, je moet liefie stalkenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
moet je een deal maken met christine.. een PS kastje moet het zijn
Oke, zal ik even mailen welk kastje ik precies wil?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
toeval wil dat ik de komende twee weken bij een klant bij Ikea om de hoek werk![]()
zie bovenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, zal ik even mailen welk kastje ik precies wil?.
ik moet zeggen het is wel eens lekker om je remmingen te laten gaan en geen doekjes te winden om je bedoelingenquote:
ow wauwquote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb de strijd al opgegeven, je moet liefie stalken![]()
Liefie_ neem ik er wel bij hoor...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
En ik doelde niet eens op jullie.
Jullie zijn dan ook nog leuk. Nog wel iig.
Melancholische bui Twist?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben benieuwd nixxx, ik ben benieuwd.
echt.. we kunnen niet tegenvallenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben benieuwd nixxx, ik ben benieuwd.
je bent vast nog wel te redden, maar dan moet je wel nu je voet erafhakken.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
had ik al verteld dat ik dood ga?
ik heb een gat in mn voet
en nu loop ik mank! wel op een lieflijke manier natuurlijk
nu moeten jullie allemaal aaaah zeggen
dat is geen aaaahquote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent vast nog wel te redden, maar dan moet je wel nu je voet erafhakken.
Decisiefquote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
als vegetarier mag je best je eigen voet opeten daarna..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij mij kan je heeeeerlijk slapenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen een beetje vermoeider dan ik oké vind Air, dat is alles.
Zelf eraf bijten is beter. De bacteriën in je speeksel werken als een soort natuurlijk afweersysteem. Bij afhakken moet je vervolgens een tetanusprik gaan halen...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
bah waarom zou ik dat willen!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
als vegetarier mag je best je eigen voet opeten daarna..
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen een beetje vermoeider dan ik oké vind Air, dat is alles.
das het kringloop idee enzo.. anders is het afval en dat vervuiltquote:
zodra je dat gedaan hebt en buiten levensgevaar bent, ga ik lief en meelevend doen. Het is nu een kwestie van leven en dood, iemand moet toch zn hoofd koel houden?quote:
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...quote:
zie je wel de liefde groeit hier weelderig zoals bloempjes en bla en bla van vanmiddagquote:
sssst ik geloof dat het werktquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...![]()
ik ben niet zo harig als een knuffelbeer hoor..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met zo een levende knuffelbeer moet dat vast lukken.
Dat was een eeuuuhm... compliment. Jah.
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister zat je nog te verkondigen dat je bij jou de slaapkamer uitbrandt door de hitte... Goedkope praatjes om Twist het bed in te krijgen...![]()
zou wel saai worden als we allemaal verliefd warenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie je wel de liefde groeit hier weelderig zoals bloempjes en bla en bla van vanmiddag
ik heb vannacht mijn dekbed nog van de grond gepakt omdat ik het koud hadquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb vannacht mijn dekbed nog van de grond gepakt omdat ik het koud had
Gelukkig maar. De kriebels, brrrr.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben niet zo harig als een knuffelbeer hoor..
Ah.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
zou wel saai worden als we allemaal verliefd waren
geen ellende en zo![]()
Verliefdheid kan juist voor heel veel ellende zorgen. Jaloezie enzeau. Daar krijg je pas mooie soaps van.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
zou wel saai worden als we allemaal verliefd waren
geen ellende en zo![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verliefdheid kan juist voor heel veel ellende zorgen. Jaloezie enzeau. Daar krijg je pas mooie soaps van.
Het is hier nu 23 graden in huis. Slaapkamer ietsje kouder nog. Is dat koel genoeg?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?
dat is toch geen instelling manquote:
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik beter bij jou kan slapen?
Nee dat is praktijk ervaring,quote:
onderscheidend vermogen kan dit voorkomenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer niet
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?quote:
Spetterze,quote:
Dat het geen eeuwige liefde blijkt te zijn (bestaat volgens mij ook niet), haalt toch niet weg dat dat initiele gevoel van verliefdheid niet heerlijk is?quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is hier nu 23 graden in huis. Slaapkamer ietsje kouder nog. Is dat koel genoeg?
Zo zie je maar, al dat plastic weegt niet op tegen een echte man!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik hoop niet dat ik met een stel kerels moet gaan vechten om de hand van twist zo sterk ben ik nou ook weer niet
helpt een raam openzetten oid niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik slaap hier niet zo best in de sauna die mijn slaapkamer heet.![]()
Dat schijnt de laatste tijd wel te kloppen je,quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?
Sanua's zijn ok! Maar niet om in te slapen!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik slaap hier niet zo best in de sauna die mijn slaapkamer heet.![]()
Wereldvrede.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als we maar niet verliefd op jou worden gaat alles goed?
Consider it donequote:Op zondag 23 juli 2006 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat schijnt de laatste tijd wel te kloppen je,.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat het geen eeuwige liefde blijkt te zijn (bestaat volgens mij ook niet), haalt toch niet weg dat dat initiele gevoel van verliefdheid niet heerlijk is?![]()
Dat ene dakraampje helpt niet echt nee. Vannacht was het nog best oke door de regen enzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
helpt een raam openzetten oid niet?
hier waait het best lekker door nu namelijk
quote:
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staanquote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Ik wil ook niet met je spelen.
Jij moet voor de straf in de hoek staan met een puntmuts!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Puppies zijn stom, ik wil kittens.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Puppies zijn stom, ik wil kittens.
Wereldvrede en kittens.
Aaaaahw.
Ja, maar Litpho heeft net voor wereldvrede gezorgdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heerlijke verliefdheden zijn van voor d'n oorlog.
Omdat je Q. hebt gestalkt. Naarling!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staan![]()
Duh. Daarom zijn de puppies en de wereldvrede ook voor jou en de kittens voor mijquote:
Memento-Mori hier?quote:
Ik krijg het gevoel dat hunnie hiero je niet zo leuk vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd in de hoek staan![]()
Ja maar, ja maar....quote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, maar Litpho heeft net voor wereldvrede gezorgd
Dus het mag weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |