Fiets mijn waarde, fiets!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:17 schreef Aarti het volgende:
gaat dit over scheveningen?
Heb je je wel goed ingesmeerd?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn rode rug. Daar heb ik me lelijk in vergist met dat waterige zonnetje en dat frisse windje...
Qua uiterlijk voldoe jij ook wel aan wat Christine onder patsertjes verstaat...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kom alleen maar bij die foute populaire strand tenten.![]()
Ik was vrijdag op Scheveningenquote:
dan nog elitair omdat je zo dicht bij het strand woontquote:
Alleen qua uiterlijk?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua uiterlijk voldoe jij ook wel aan wat Christine onder patsertjes verstaat...
quote:
Ik wil echt niet zo zijn hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua uiterlijk voldoe jij ook wel aan wat Christine onder patsertjes verstaat...
Qua gedrag ken ik 'm niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen. Alhoewel hij wel de schijn tegen heeft natuurlijk, anders neem je geen nick met Godlike...quote:
Ja. Engelsen. En mensen die niet zo achterlijk zijn dat ze zich vrijwillig laten roosteren met het risico op huidkanker.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Insmeren? Dat doen alleen die engelse rood hoofden toch?![]()
slimme mensen iddquote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Engelsen. En mensen die niet zo achterlijk zijn dat ze zich vrijwillig laten roosteren met het risico op huidkanker.
Ik smeer me wel in.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Engelsen. En mensen die niet zo achterlijk zijn dat ze zich vrijwillig laten roosteren met het risico op huidkanker.
Normaal smeer ik me wel goed in. Vandaag op de harde manier geleerd dat dat niet voor niks is...quote:
Waarom zou je je insmeren als je uit de zon blijft?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Christine het volgende:
En mensen die niet zo achterlijk zijn dat ze zich vrijwillig laten roosteren met het risico op huidkanker.
Och, vorige keer was ik het gladweg vergeten. Kan gebeuren.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal smeer ik me wel goed in. Vandaag op de harde manier geleerd dat dat niet voor niks is...![]()
Zelfs pinda's kunnen verbranden. Vertelde een pinda-vriendin van me woensdag.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef Aarti het volgende:
Moet je je ook insmeren als je nooit verbrandt, dan?
jij wel ja.. als je in suriname de rivier opgaatquote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef Aarti het volgende:
was vib er niet om het te doen?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal smeer ik me wel goed in. Vandaag op de harde manier geleerd dat dat niet voor niks is...![]()
Jawel...quote:
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef Aarti het volgende:
Het is weer eens iets anders dan iemand die de hele tijd 'Bier' en 'Tof' roept...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor deze reeks.
Sarcasme.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Pff, 1 keer in 26 jaar, dat is verwaarloosbaarquote:Op zondag 23 juli 2006 20:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij wel ja.. als je in suriname de rivier opgaat
waarom deed ze het niet dan?quote:
Skippy is die leuke vent die mij op MSN helemaal verrot schold omdat hij met zn ene hersencel dacht dat ikquote:Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan iemand die de hele tijd 'Bier' en 'Tof' roept...
Ooh oke.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Sterker nog het hoeft nooit als je slim met de zon om gaat.
Maar mensen willen heel eigenwijs heel graag lang in de zon blijven in plaats van het opbouwen.
Dus die mensen kunnen er wel veel voordeel in hebben om te smeren.
Trouwens mensen met een hele donkere huid kunnen ook verbranden.
Het gaat er vooral om dat je goed omgaat met je zon uren en rustig gaat opbouwen.
Ik ben een lief kangeroetje Je vergeet er lief neer te zettenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw een kangaroe
Omdat ik er niet om vroeg en omdat de scherpheid van de zon ook niet zodanig was dat het nodig leek te zijn...quote:
ik zei ook kangaroe geen kangeroequote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben een lief kangeroetje Je vergeet er lief neer te zetten
Ah, dié leuke ventquote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Skippy is die leuke vent die mij op MSN helemaal verrot schold omdat hij met zn ene hersencel dacht dat ikVivi
aan het stalken was.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Skippy is die leuke vent die mij op MSN helemaal verrot schold omdat hij met zn ene hersencel dacht dat ikVivi
aan het stalken was.
Jij ookquote:Op zondag 23 juli 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ow, die held...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
aan het stalken was.
dan is ie helemaal niet liefquote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
aan het stalken was.
En omdat mannen er niet van leren als je ze dit soort fouten niet laat maken (alhoewel vibri uiteraard beter wist).quote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik er niet om vroeg en omdat de scherpheid van de zon ook niet zodanig was dat het nodig leek te zijn...![]()
Hij is dan ook de enige persoon die ik geblocked heb op MSN. Een hele prestatie.quote:
Er zijn van die wensen die niet handig zijn om in deze reeks uit te sprekenquote:
Samenvatting?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
aan het stalken was.
Laat ik 't zo zeggen: we kleuren leuk bij elkaar...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En omdat mannen er niet van leren als je ze dit soort fouten niet laat maken (alhoewel vibri uiteraard beter wist).
ik zei "leuk"quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn van die wensen die niet handig zijn om in deze reeks uit te spreken.
Zeker niet als Nixxx er ook is.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn van die wensen die niet handig zijn om in deze reeks uit te spreken.
En nog ontkennen ook...quote:
Ik heb daar stapels van. Ruilen?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is dan ook de enige persoon die ik geblocked heb op MSN. Een hele prestatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |