Ik zit goed in Helmond.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is hier prima uit te houden, koel briesje![]()
Je moet ook gewoon lekker in het westen komen wonen![]()
aanstellerquote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zit goed in Helmond.
En nu ga ik lekker voor de ventilator zitten.
Ik vroeger niet, kon makkelijk de hele nacht uitgaan, om 6 uur thuis komen, en om 7 uur gewoon mn bijbaantje op zondagquote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat houd ik sowieso dan niet vol, ik moet een aantal uren slaap hebben elke nacht
Ik heb 1x op stage dat gehad.. Groot feest, en als " personeel" mocht je gratis drinken natuurlijk (woonde in bij dat hotel, aangezien 't in Tilburg was en ik bij leiden woon), dus met een zatte kop rond 4uur naar bed gegaan, en heel gezellig weer om 7u de ontbijtdienst draaienquote:Op zondag 23 juli 2006 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vroeger niet, kon makkelijk de hele nacht uitgaan, om 6 uur thuis komen, en om 7 uur gewoon mn bijbaantje op zondag
maar nu ben ik te oud daarvoor![]()
op het strandquote:
* AirwiN ook...quote:
gelukkig Q.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik. Sorry nixxx. Je bent gewoon niet mn type.
Je pikt mijn smoes!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik. Sorry nixxx. Je bent gewoon niet mn type.
jij bent ook niet mijn type godt.. ik val meer op blondquote:Op zondag 23 juli 2006 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
Je pikt mijn smoes!![]()
uhmmmmmmm..............
Sorry Nixxx uhmmm....
Oh ik ben al bezet!![]()
Sorry man![]()
door Cc hierheen gestuurd ?quote:
Wat dacht je van: Ik ben bang dat Christine me achterna komt, zodra ik ook maar met één vinger aan jou kom...quote:
Hey!!! Cc is als een moeder voor me!!! * nixxx zidane-kopstoot aan skippy22 geeft!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze zat in andere r&p topics m,n posts te deleten De trut
![]()
![]()
mag ik deze gebruiken?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Ik ben bang dat Christine me achterna komt, zodra ik ook maar met één vinger aan jou kom...![]()
moeder in de figuurlijke zin dan he.. niet de zin die sexuele handelingen uitsluit..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey!!! Cc is als een moeder voor me!!! * nixxx zidane-kopstoot aan skippy22 geeft!
nee.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik gedegradeerd ben tot collectieve smoes om nixxx af te schudden?
Bij Friends in de buurt... En jij?quote:
Niet gedegradeerd. Het is wel zo dat wij nixxx als jouw bezit beschouwen. Op welke wijze dan ook! De kloon Christinixxx is dan ook al in de maak!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik gedegradeerd ben tot collectieve smoes om nixxx af te schudden?
Ah, de hele andere kant op...quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gedegradeerd. Het is wel zo dat wij nixxx als jouw bezit beschouwen. Op welke wijze dan ook! De kloon Christinixxx is dan ook al in de maak!![]()
Dat vind ik ook het voordeel van het strand bij Friends. Gewoon relaxte mensen!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Toffe muziek draaien ze daar..
En er lopen niet van die patsertjes.... Friends is ook tof.
Alleen tram 9 stopt er niet voor de deurquote:Op zondag 23 juli 2006 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het voordeel van het strand bij Friends. Gewoon relaxte mensen!
Nope, niks qua openbaar vervoer. En ook dat is weer een prima schifting voor het publiek dat er uiteindelijk wèl komt!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Alleen tram 9 stopt er niet voor de deur.
Je moet het de patsertjes dan ook niet té makkelijk maken.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Alleen tram 9 stopt er niet voor de deur.
Je boft dat ik te lui ben en hem dus niet daadwerkelijk aanmaak!quote:
Precies. Daarom is het er ook zo relaxed.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, niks qua openbaar vervoer. En ook dat is weer een prima schifting voor het publiek dat er uiteindelijk wèl komt!![]()
elitaire filerijderquote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, niks qua openbaar vervoer. En ook dat is weer een prima schifting voor het publiek dat er uiteindelijk wèl komt!![]()
Zeg dat maar tegen mijn rode rug. Daar heb ik me lelijk in vergist met dat waterige zonnetje en dat frisse windje...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies. Daarom is het er ook zo relaxed.
Het was alleen niet heel erg zonnig... we zijn weg gegaan omdat het te fris werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |