Niet, jij bent nog altijd geobsedeerd door die fokbaby.quote:
tijdelijke vervanging?quote:
Ik heb me nog niet ingeschrevenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Christine ga jij nog naar de UIT?
nietusquote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet, jij bent nog altijd geobsedeerd door die fokbaby.
Maar iig fijn dat je mij niet meer als potentiële moeder van dat kreng ziet..
Jup afgelopen week toch maar ingeschrevenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet ingeschreven.
Jij?
oho of het is een truuk!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw ik ben effectief meer dan 24 uur boos op mn ouders gebleven en nu gaan ze opeens allemaal dingetjes voor me doen!
aanrader dus!
Ik wil wel graag meedoen. Heb alleen weinig zin om tussen achttienjarigen te zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup afgelopen week toch maar ingeschreven![]()
Jaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil wel graag meedoen. Heb alleen weinig zin om tussen achttienjarigen te zitten.
Mag je tijdens de UIT wel gewoon thuis slapen?
ja ok, maar officieel ben ik bachelorstudent (schakeljaar).quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jaje mioet trouwens ook aangeven of je bachelor of masterstudent bent dus denk dat je niet tussen de 18jarigen komt qua mentorgroepje dan
![]()
Sinds ik 100 km bij mn ouders vandaan woon heb ik nooit meer problemen met ze.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho of het is een truuk!
ouders zijn kut
Ow oke ik dacht dat je een master deed maar dat is volgend jaar dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef Christine het volgende:
[..]
ja ok, maar officieel ben ik bachelorstudent (schakeljaar).
maar ik ga zeker wel meedoen.
50 km is ook genoegquote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik 100 km bij mn ouders vandaan woon heb ik nooit meer problemen met ze.
ga met Q. samenlevenquote:
duh ze hebben mij voort gebracht dat moet genoeg zeggenquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef melismay het volgende:
Ik moet in t vervolg toch meteen op fok gaan als ik opsta
Zijn er mensen die dat niet doen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef melismay het volgende:
Waar is toch het idee ontstaan dat ik altijd een zwak heb voor postbodes?quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar ben ik bijzonderquote:Op zondag 23 juli 2006 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet doen dan?.
quote:
Daar zijn geen post van Q voor nodig, waanideeen komen hier als zeer snel groeiend onkruid uit de grondquote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]. Inderdaad, niet weer. Q., kan je je post editen voor liefie_ weer ideëen krijgt
.
Oh wacht....
nietusquote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar zijn geen post van Q voor nodig, waanideeen komen hier als zeer snel groeiend onkruid uit de grond
Daar zijn we hier heel goed in.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar zijn geen post van Q voor nodig, waanideeen komen hier als zeer snel groeiend onkruid uit de grond
Net zolang tot het de kop boven het maaiveld uitsteektquote:Op zondag 23 juli 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus
liefde komt hier als mooie bloemen uit de grond!
Het druppelt hier, dus studeren zou maar zo de meest verstandige optie kunnen zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Aarti het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag
Studeren of in de tuin slapen
hier is inmiddels de zon doorgebrokenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het druppelt hier, dus studeren zou maar zo de meest verstandige optie kunnen zijn.
Normaal ging je een nachtje door?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
hier is inmiddels de zon doorgebroken![]()
Mn boeken mee de tuin in dan maar
Dat zou betekenen dat ik voor het eerst in mn studiecarriere op tijd begin met studeren (ruim 3 weken van te voren)
En dat voor mn laatste tentamen voor ik afstudeer![]()
Ik zit nu binnen, maar buiten is 't nog veel warmer.. beetje schutting hier met de wind, dus 't is dan bloedje warm, je kan er dan ook maar een half uurtje in de zon zittenquote:
ja, en het werkte meestal erg goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |