Ik wil wel graag meedoen. Heb alleen weinig zin om tussen achttienjarigen te zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup afgelopen week toch maar ingeschreven![]()
Jaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil wel graag meedoen. Heb alleen weinig zin om tussen achttienjarigen te zitten.
Mag je tijdens de UIT wel gewoon thuis slapen?
ja ok, maar officieel ben ik bachelorstudent (schakeljaar).quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jaje mioet trouwens ook aangeven of je bachelor of masterstudent bent dus denk dat je niet tussen de 18jarigen komt qua mentorgroepje dan
![]()
Sinds ik 100 km bij mn ouders vandaan woon heb ik nooit meer problemen met ze.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho of het is een truuk!
ouders zijn kut
Ow oke ik dacht dat je een master deed maar dat is volgend jaar dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef Christine het volgende:
[..]
ja ok, maar officieel ben ik bachelorstudent (schakeljaar).
maar ik ga zeker wel meedoen.
50 km is ook genoegquote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik 100 km bij mn ouders vandaan woon heb ik nooit meer problemen met ze.
ga met Q. samenlevenquote:
duh ze hebben mij voort gebracht dat moet genoeg zeggenquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef melismay het volgende:
Ik moet in t vervolg toch meteen op fok gaan als ik opsta
Zijn er mensen die dat niet doen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef melismay het volgende:
Waar is toch het idee ontstaan dat ik altijd een zwak heb voor postbodes?quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar ben ik bijzonderquote:Op zondag 23 juli 2006 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet doen dan?.
quote:
Daar zijn geen post van Q voor nodig, waanideeen komen hier als zeer snel groeiend onkruid uit de grondquote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]. Inderdaad, niet weer. Q., kan je je post editen voor liefie_ weer ideëen krijgt
.
Oh wacht....
nietusquote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar zijn geen post van Q voor nodig, waanideeen komen hier als zeer snel groeiend onkruid uit de grond
Daar zijn we hier heel goed in.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar zijn geen post van Q voor nodig, waanideeen komen hier als zeer snel groeiend onkruid uit de grond
Net zolang tot het de kop boven het maaiveld uitsteektquote:Op zondag 23 juli 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus
liefde komt hier als mooie bloemen uit de grond!
Het druppelt hier, dus studeren zou maar zo de meest verstandige optie kunnen zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Aarti het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag
Studeren of in de tuin slapen
hier is inmiddels de zon doorgebrokenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het druppelt hier, dus studeren zou maar zo de meest verstandige optie kunnen zijn.
Normaal ging je een nachtje door?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
hier is inmiddels de zon doorgebroken![]()
Mn boeken mee de tuin in dan maar
Dat zou betekenen dat ik voor het eerst in mn studiecarriere op tijd begin met studeren (ruim 3 weken van te voren)
En dat voor mn laatste tentamen voor ik afstudeer![]()
Ik zit nu binnen, maar buiten is 't nog veel warmer.. beetje schutting hier met de wind, dus 't is dan bloedje warm, je kan er dan ook maar een half uurtje in de zon zittenquote:
ja, en het werkte meestal erg goedquote:
het is hier prima uit te houden, koel briesjequote:
Ik zit goed in Helmond.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is hier prima uit te houden, koel briesje![]()
Je moet ook gewoon lekker in het westen komen wonen![]()
aanstellerquote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zit goed in Helmond.
En nu ga ik lekker voor de ventilator zitten.
Ik vroeger niet, kon makkelijk de hele nacht uitgaan, om 6 uur thuis komen, en om 7 uur gewoon mn bijbaantje op zondagquote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat houd ik sowieso dan niet vol, ik moet een aantal uren slaap hebben elke nacht
Ik heb 1x op stage dat gehad.. Groot feest, en als " personeel" mocht je gratis drinken natuurlijk (woonde in bij dat hotel, aangezien 't in Tilburg was en ik bij leiden woon), dus met een zatte kop rond 4uur naar bed gegaan, en heel gezellig weer om 7u de ontbijtdienst draaienquote:Op zondag 23 juli 2006 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vroeger niet, kon makkelijk de hele nacht uitgaan, om 6 uur thuis komen, en om 7 uur gewoon mn bijbaantje op zondag
maar nu ben ik te oud daarvoor![]()
op het strandquote:
* AirwiN ook...quote:
gelukkig Q.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik. Sorry nixxx. Je bent gewoon niet mn type.
Je pikt mijn smoes!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik. Sorry nixxx. Je bent gewoon niet mn type.
jij bent ook niet mijn type godt.. ik val meer op blondquote:Op zondag 23 juli 2006 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
Je pikt mijn smoes!![]()
uhmmmmmmm..............
Sorry Nixxx uhmmm....
Oh ik ben al bezet!![]()
Sorry man![]()
door Cc hierheen gestuurd ?quote:
Wat dacht je van: Ik ben bang dat Christine me achterna komt, zodra ik ook maar met één vinger aan jou kom...quote:
Hey!!! Cc is als een moeder voor me!!! * nixxx zidane-kopstoot aan skippy22 geeft!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze zat in andere r&p topics m,n posts te deleten De trut
![]()
![]()
mag ik deze gebruiken?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Ik ben bang dat Christine me achterna komt, zodra ik ook maar met één vinger aan jou kom...![]()
moeder in de figuurlijke zin dan he.. niet de zin die sexuele handelingen uitsluit..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey!!! Cc is als een moeder voor me!!! * nixxx zidane-kopstoot aan skippy22 geeft!
nee.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik gedegradeerd ben tot collectieve smoes om nixxx af te schudden?
Bij Friends in de buurt... En jij?quote:
Niet gedegradeerd. Het is wel zo dat wij nixxx als jouw bezit beschouwen. Op welke wijze dan ook! De kloon Christinixxx is dan ook al in de maak!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik gedegradeerd ben tot collectieve smoes om nixxx af te schudden?
Ah, de hele andere kant op...quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gedegradeerd. Het is wel zo dat wij nixxx als jouw bezit beschouwen. Op welke wijze dan ook! De kloon Christinixxx is dan ook al in de maak!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |