Ik vraag me altijd af hoe zeer het belangrijk is dat je in je kinderjaren al begint met oefenen. Van huis uit werd het nooit gestimuleerd en ergens denk ik dat het al veeeel te laat is om nog te leren.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:55 schreef Dickies het volgende:
[..]
Beetje gevoel heb je wel nodig ja. Ik dacht eerst dat iedereen het wel kon leren. Ik heb vrienden die eigenlijk geen gitaar spelen, soms leer ik ze dan een stukje. Echt een enorm verschil merk je dan. Daaruit trok ik de conclusie dat er mensen bestaan die het nooit zullen kunnen
Er is een gozer bij en dan krijg je gewoon medelijden als je ziet hoe ie z'n vingers onder controle probeert te krijgen
![]()
Gristus ik kan haast niet meer normaal typen![]()
Je subtielste versierpoging tot dusverquote:Op maandag 24 juli 2006 01:09 schreef liefie_ het volgende:
waarom kom je niet morgen twist?
Ik ben trouwens op mijn 18e pas begonnen met gitaar spelen (nadat blokfluit in de brugklas me braaf had weggejaagd van alles wat ook maar met muziek maken te maken had). Een echte virtuoos zal ik nooit worden (en zou ik ook niet geworden zijn als ik op mijn 6e begonnen was) maar voldoende spelen om mezelf muzikaal mee te kunnen vermaken lukt heel aardigquote:Op maandag 24 juli 2006 01:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe zeer het belangrijk is dat je in je kinderjaren al begint met oefenen.
Nou dan wil ik wel bij Dickies band.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben trouwens op mijn 18e pas begonnen met gitaar spelen (nadat blokfluit in de brugklas me braaf had weggejaagd van alles wat ook maar met muziek maken te maken had). Een echte virtuoos zal ik nooit worden (en zou ik ook niet geworden zijn als ik op mijn 6e begonnen was) maar voldoende spelen om mezelf muzikaal mee te kunnen vermaken lukt heel aardig.
Dickies? Ze is om. Ik mail je mijn rekeningnummer nog welquote:Op maandag 24 juli 2006 01:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou dan wil ik wel bij Dickies band.
danku maar ik ga pas s avonds hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 01:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga m'n bed met een bezoek vereren.
Veel plezier morgen liefie_.
alsof je eens goed anaal bent genomen?quote:Op maandag 24 juli 2006 06:53 schreef Q. het volgende:
Stomme spierpijn wil niet weg gaan, ik loop nu echt belachelijk.![]()
Wanneer mag jij weer?quote:Op maandag 24 juli 2006 07:02 schreef nixxx het volgende:
bah.. anaal genomen worden..
Samequote:
Vertel ?!quote:Op maandag 24 juli 2006 08:30 schreef melismay het volgende:
Mogguh,
broertjes met mooie verhalen zijn om 3 uur 's nachts best leuk, maar 's ochtends zijn de gevolgen nogal vervelend
Mijn broertje doet stage in de beveiliging en moest gisteren werken bij het concert van Van Dik Hout, De Dijk en Acda en de Munnik (waar ik nogal fan van ben). Dus hij belde me al tijdens de soundcheck en tijdens 1 van de laatste nummers van de Poema's, wat natuurlijk al helemaal geweldig was, aangezien hij vooraan stond...quote:
Geen koffie en geen warmte hierquote:
Goedemorgen... Hoe staat het leven ervoorquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:17 schreef jackson het volgende:
Ik snapt et.... Had alleen op wat spannenders gehoopt
quote:
Neej, daar kan mijn laptop zo slecht tegen denk ikquote:
Lieve broer heb jequote:Op maandag 24 juli 2006 09:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn broertje doet stage in de beveiliging en moest gisteren werken bij het concert van Van Dik Hout, De Dijk en Acda en de Munnik (waar ik nogal fan van ben). Dus hij belde me al tijdens de soundcheck en tijdens 1 van de laatste nummers van de Poema's, wat natuurlijk al helemaal geweldig was, aangezien hij vooraan stond...En toen hij dus vannacht thuis kwam, kwam hij heel trots zijn foto met Paul de Munnik showen... Speciaal voor zijn zus gemaakt, want zelf vindt ie t allemaal niet zo interessant
Nog zo 20 minuten zitten praten over al zijn ervaringen van die dag, wat hartsikke leuk was, want hij was zo trots.... Heel gezellig ook
Maar vanmorgen was ik dus helemaal dood
Enfin....quote:
Dat is even horror jah... Zeker als je flink bent los gegaan dit weekendquote:
quote:
quote:
ah joh gewoon ff de dag door bikkelenquote:
geil? euhm... checkquote:
Hmmm mja.. wordt het zo nat van hequote:Op maandag 24 juli 2006 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Neej, daar kan mijn laptop zo slecht tegen denk ik![]()
Wat geil dat je geil bentquote:Op maandag 24 juli 2006 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
geil? euhm... check
goed? euhm redelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |