Jennifer Lopez, die door vele mannen op handen gedragen wordt als voorbeeld van sexy vrouw met mooie ronde vormen, vind ik (in verhouding met de rest van haar) een te stevige kont hebben. Iets daaronder dusquote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van
doe eens een voorbeeld?
ahh okequote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jennifer Lopez, die door vele mannen op handen gedragen wordt als voorbeeld van sexy vrouw met mooie ronde vormen, vind ik (in verhouding met de rest van haar) een te stevige kont hebben. Iets daaronder dus.
Zolang er geen "te" voor staat, en alles is mooi in proportie.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van
doe eens een voorbeeld?
Ik denk ook dat die kont beter is als er een paar happen uit genomen worden. Leef je uitquote:
Liefie_ onderwerp.quote:
neuh ik hou meer van mannenbillenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die kont beter is als er een paar happen uitgenomen worden. Leef je uit.
Eensch.quote:
Dan zal ik maar eens ophouden met choco-pina's vreten,quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Aarti het volgende:
![]()
[..]
neuh ik hou meer van mannenbillen
die moeten goed stevig zijn![]()
maar dan verdwijnen je lovehandles ook, dat zou zonde zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens ophouden met choco-pina's vreten,. Bah, wat lekker!
Hup, trainen jij. Anders bots je dadelijk voor nietsquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens ophouden met choco-pina's vreten,. Bah, wat lekker!
te is toch ook smaak gebondenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zolang er geen "te" voor staat, en alles is mooi in proportie.
Het komt er dus op neer dat vet mag, zowel bij vrouwen als mannen, mits op strategische plaatsen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar dan verdwijnen je lovehandles ook, dat zou zonde zijn![]()
![]()
*dreunt voor zichzelf op:quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hup, trainen jij. Anders bots je dadelijk voor niets.
vet moet zelfs, ik hou absoluut niet van afgetrainde lichamen in bedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat vet mag, zowel bij vrouwen als mannen, mits op strategische plaatsen.
Das waar.quote:
Ik ben morgen niet in Helmond, dat scheeltquote:Op zondag 23 juli 2006 22:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
*dreunt voor zichzelf op:
Botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho, botsen, maar niet tegen Litpho....
ze zijn al op, liefie heeft ze allemaalquote:
Gelukkig maarquote:
nietus ik heb alleen nixxxquote:
dat was de enigequote:
ja ik zag hem net ookquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat was de enige
en je bent niet niks, moppetoetje![]()
* Frezer stalkt.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
* melismay haalt opgelucht adem
Helaas kom ik morgen niet in de regio Nijmegen/Arnhem.quote:
Ik heb een natuurlijke airco, ik hoop dat ik kan slapen zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:54 schreef Q. het volgende:
Slapen, ga ik ook maar eens proberen. T is warm dus zal vast niet lukken.![]()
What else is new ?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef Dickies het volgende:
Het gaat ook echt weer nergens over.
Dat moet je uitbuiten, gewoon elk lekker wijf die je tegenkomt moet je gewoon helpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
zal ik dan nog maar eens klagen over mn voet?
het is wel echt dramatisch want morgne is roze maandag en ik kan alleen hinken
en hoe laat ben jij er danquote:Op maandag 24 juli 2006 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat moet je uitbuiten, gewoon elk lekker wijf die je tegenkomt moet je gewoon helpen.
Hoe kun je je gitaar deels inleveren?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:05 schreef Dickies het volgende:
Heel misschien ga ik mijn gitaar deels inleveren voor een drumstel
Niet letterlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe kun je je gitaar deels inleveren?![]()
Wist ik al dat je met een soort van bandje bezig was?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:26 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet letterlijk![]()
Ik heb binnenkort een grote ruimte beschikbaar met een aantal kamers e.d. waar we een oefenruimte gaan maken. Dump ik m'n versterker daar ook. Vriending wilt misschien gaan drummen en gaat een drumstel kopen die daar komt te staan. In de praktijk zal ik meer drummen dan haar, bevalt het me blijf ik het doenEn gaan we 'verder' met 1 gitarist i.p.v. 2. Een drummer hadden we dus ook nog niet.
Ach ja, gaat vooral om de lol![]()
Nee, vooral omdat het nog niet veel isquote:Op maandag 24 juli 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wist ik al dat je met een soort van bandje bezig was?
Klinkt wel erg tof.
Ik denk niet dat ik kan drummen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, vooral omdat het nog niet veel isEen vriend van me speelt al een poos akoestisch en ik ga van de week een elektrische met 'm uitkiezen. Hij heeft zeker wel een soort van talent lijkt het. Andere vriend speelt basgitaar, maar ook beginnersniveau. Drummer vinden is dus het hele probleem. Vriending wilt het al haar hele leven maar ik denk dat ze ritmegevoel mist
Leuk is dus op zich dat niemand dan al op een echt hoog niveau zit, alleen ik speel al langer (gitaar) dan. Zang is ook nog een punt
![]()
Kan jij niet drummen?![]()
Waarom is dat zo lachwekkend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Dickies het volgende:
[..]
Waarom is dat zo lachwekkend?
Een zingende ik is nog lachwekkender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd zielsveel van muziek, maar ik heb geen talent om het te maken, of het moet wel een heeeel erg verborgen talent zijn.![]()
Tofquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een zingende ik is nog lachwekkender.
Ik houd zielsveel van muziek, maar ik heb geen talent om het te maken, of het moet wel een heeeel erg verborgen talent zijn.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:55 schreef Dickies het volgende:
Er is een gozer bij en dan krijg je gewoon medelijden als je ziet hoe ie z'n vingers onder controle probeert te krijgen![]()
Gristus ik kan haast niet meer normaal typen![]()
Voor een groot deel een kwestie van veel gedaan hebben, denk ik. Misschien heb ik er totaal geen aanleg voor, kans is redelijk aanwezigquote:Op maandag 24 juli 2006 00:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Ik vind de coördinatie tussen twee armen en benen te moeilijk vergeleken met wat simpel gepingel op een gitaar, maar veel succes
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |