Ja maar, ja maar....quote:Op zondag 23 juli 2006 21:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, maar Litpho heeft net voor wereldvrede gezorgd
Dus het mag weer![]()
Ja, ga daar maar eens tegeninquote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:
Jij halve naarling.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Daarom zijn de puppies en de wereldvrede ook voor jou en de kittens voor mij.
Wederom:quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor het al te walgelijk wordt met alle liefelijkheden en zulks,
Borderline? Een krassert? ADHD?quote:
Sorry Dahling, de kittens zijn niet onderhandelbaar. Nog iets anders bij je wereldvrede misschien?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij halve naarling.
Verder ben je wel tof.
Doe eens gek en neem alledrie tegelijk.quote:
niks ja maarquote:
Ik geloof dan ook niet dat jij deze keer je vrouwen-dingetjes-na-het-douchen hebt gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
wauwie is nixxxje nog niet uit gedouched?
wat een wijf
ow wauw ik ken een adhd bps combiquote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe eens gek en neem alledrie tegelijk. [afbeelding].
kom maar bij mij op schoot danquote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja maar ze pesten meKomt allemaal door die ene sukkel die fok meisjes lastig valt
![]()
Winkelen?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat jij deze keer je vrouwen-dingetjes-na-het-douchen hebt gedaan.
na het douchen?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat jij deze keer je vrouwen-dingetjes-na-het-douchen hebt gedaan.
ik heb gedouched en mn haar gewassen en afgedroogt en nu lig ik even op bed met laptop de rest komt zo wel als de accu van mn laptop bijna leeg is en ik wel naar beneden naar het bezoek moetquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn lenzen in het vervolg maar thuis laten.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
niks ja maar
bots gewoon tegen een leuke vrouw op, en Cupido doet de rest![]()
Wat slecht van me, ik moest grinniken,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wauw ik ken een adhd bps combi
geweldig mens
dat je dat niet al deedquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn lenzen in het vervolg maar thuis laten.
why?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat slecht van me, ik moest grinniken,.
Jij doet niet aan zalfjes/optutten/fohnen/etcetera, etctera?quote:
ja hoor dat mogen lieve kangoeroetjes welquote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mag ik op je schootje lieffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je op dit moment aan danquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gedouched en mn haar gewassen en afgedroogt en nu lig ik even op bed met laptop de rest komt zo wel als de accu van mn laptop bijna leeg is en ik wel naar beneden naar het bezoek moet
Een leuke vrouw, Frezer, niet het eerstvolgende mormel zonder Y-chromosoom wat je pad kruist. Of je moet Cupido zijn lenzen uitdoen natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn lenzen in het vervolg maar thuis laten.
dat heet lushen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij doet niet aan zalfjes/optutten/fohnen/etcetera, etctera?
Fohnen heet lushen? Ik hou het ook allemaal niet meer bijquote:
nee, 'savonds niet eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij doet niet aan zalfjes/optutten/fohnen/etcetera, etctera?
nee, lushen doe je tijdens het douchenquote:
Pittig dillemma dit; zonder lenzen en botsen, of goed kunnen kijken, aangezien ik nogal visueel ingesteld ben.quote:
doe je ook wel hoor!! Alleen, IK doe dat lushen na het douchen dus sochtendsquote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh ships.. dacht ik eindelijk eens wel wat te weten![]()
![]()
![]()
anders doe je toch gewoon lekker alsof je geen lenzen inhebt?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pittig dillemma dit; zonder lenzen en botsen, of goed kunnen kijken, aangezien ik nogal visueel ingesteld ben.
Ja, maar met lezen loop ik altijd keurig om iedereen heen,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een leuke vrouw, Frezer, niet het eerstvolgende mormel zonder Y-chromosoom wat je pad kruist. Of je moet Cupido zijn lenzen uitdoen natuurlijk.
Vrouwen met gevoel voor compromisquote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
anders doe je toch gewoon lekker alsof je geen lenzen inhebt?![]()
en daarnet zeg je nog dat je 't onder 't douchen doetquote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
doe je ook wel hoor!! Alleen, IK doe dat lushen na het douchen dus sochtends![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, maar met lezen loop ik altijd keurig om iedereen heen,.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Okay, maar Litpho wel omzeilen dus. Ik zal het morgen eens proberen!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus kijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en daarnet zeg je nog dat je 't onder 't douchen doet.
Wat is het nou?
Ja hee. Zo snel kan ik niet posten.quote:
doe het niet Sjow !!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus kijk
je hebt lushproducten voor onder de douche. die heb ik savonds
en je hebt lushproducten voor je gezicht en zo, en die gebruik ik sochtends
voor verdere info ga je maar naar Het Lushtopic![]()
![]()
En waar mogen de leuke vrouwen zich botsbaar opstellenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Okay, maar Litpho wel omzeilen dus. Ik zal het morgen eens proberen!.
Het is een zwart gat?quote:
Nou, morgen moet ik eerst even naar "autosloperij Piet Keijzer" in Helmond,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
En waar mogen de leuke vrouwen zich botsbaar opstellen![]()
Je mag rustig tegen me opbotsen hoor. Ik denk dat Cupido zich wel in weet te houden in dat gevalquote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Okay, maar Litpho wel omzeilen dus. Ik zal het morgen eens proberen!.
bijna... ik heb er ook posts staanquote:
Wat doet een Volendammer nou in Helmond?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, morgen moet ik eerst even naar "autosloperij Piet Keijzer" in Helmond,.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je mag rustig tegen me opbotsen hoor. Ik denk dat Cupido zich wel in weet te houden in dat geval.
nou ja, het hoeft niet, maar je hoeft me wat mij betreft ook niet méér te ontwijken dan de rest van de mannelijke mensheid. Of zo.
Een echt mannendilemma:quote:Op zondag 23 juli 2006 21:32 schreef Frezer het volgende:
[..]. On second thought, die sloperij is dan misschien ook niet zo'n goed idee,
. Hé wat moeilijk allemaal.
Spot on! Alleen had hij wel een erg Brabands accent, voor een Volendammer,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef nixxx het volgende:
autos slopen?
Ik ben niet gek van lush, alleen wat geinteresseerd.. Denk ook niet dat ik me in het lushtopic zal begevenquote:
ik zou het zeker niet vertrouwen daaroquote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Spot on! Alleen had hij wel een erg Brabands accent, voor een Volendammer,.
Had, ja,.
het zal je leven voor eeuwig en altijd verrijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben niet gek van lush, alleen wat geinteresseerd.. Denk ook niet dat ik me in het lushtopic zal begeven
nogmaals: lush stinktquote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben niet gek van lush, alleen wat geinteresseerd.. Denk ook niet dat ik me in het lushtopic zal begeven
Hmmmm, ik zou de middag voor leuke vrouwen kunnen inruimen. Maar dan vindt je het zeker weer vervelend dat je op de tweede plaats komt?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Een echt mannendilemma:
Je auto of een leuke vrouw?
je begint het al te lerenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmmm, ik zou de middag voor leuke vrouwen kunnen inruimen. Maar dan vindt je het zeker weer vervelend dat je op de tweede plaats komt?
Hey, wat denk je, het is Helmond he.quote:
die wil ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hey, wat denk je, het is Helmond he.
Ik heb me zelfs een set dobbelstenen voor aan de binnenspiegel aan moeten schaffen, anders wordt je er gelijk weer uit gemept.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
het zal je leven voor eeuwig en altijd verrijken![]()
Wat is het nou?quote:
hetgeen uitgesproken door de persoon aan wiens mening jij de meeste waarde hechtquote:
Zalig zijn de onwetenden,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
je begint het al te leren
het is niet erg als je ons op de tweede plaats zet, zolang we het maar niet weten
"schatje, ik weet hoe erg je van uitslapen houdt, daarom laat ik je lekker de hele ochtend slapen, en dan neem ik je smiddags mee uit lunchen"
![]()
tuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zalig zijn de onwetenden,. Zo kan ik er natuurlijk ook gemakkelijk een tweede vrouw op na houden.
Ik heb pluche witte,quote:
zooi aan je spiegelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb pluche witte,. Ze zijn alleen zo groot dat de voorruit ook aan het zicht is onttrokken,
.
maar je bent wel superincrowd nuquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb pluche witte,. Ze zijn alleen zo groot dat de voorruit ook aan het zicht is onttrokken,
.
Sollicitaties zijn natuurlijk altijd welkom, voor de geïnteresseerden in betreffende functie.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk.
en als je een surinaamse vrouw hebt, verwacht ze niet anders![]()
quote:
je hebt een vacature voor een surinaamse vrouw? ?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sollicitaties zijn natuurlijk altijd welkom, voor de geïnteresseerden in betreffende functie.
een boos oog in je spiegel zekerquote:Op zondag 23 juli 2006 21:45 schreef Frezer het volgende:
[..]. "In het echt" heb ik het boze oog aan mijn spiegel hangen,
.
moeilijk moeilijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
hetgeen uitgesproken door de persoon aan wiens mening jij de meeste waarde hecht![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt een vacature voor een surinaamse vrouw? ?
Discriminatie!
Die is ook blauw ja!quote:
En ze hebben vaak grote tieten, dat schijnt hier ook een pre te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 21:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Iedereen mag natuurlijk solliciteren. Aarti noemde echter wel een zeer positieve eigenschap van Surinaamse vrouwen,
.
Mits de kont niet hetzelfde formaat heeft natuurlijk...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
En ze hebben vaak grote tieten, dat schijnt hier ook een pre te zijn![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
alleen die big momma booties hoeven niet van mij
Tis zelfs permanent.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
omdat je helmond uitgerost bent heb je een blauw oog?
Het idee van een tweede vrouw is wel dat je ze apart houdtquote:Op zondag 23 juli 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
Och nee liever niet zeg, neemt alleen maar ruimte in me bed in
Dus je wil wel grote tieten, en dan een kippekontje erbij?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
alleen die big momma booties hoeven niet van mij
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dus je wil wel grote tieten, en dan een kippekontje erbij?
rare eisen hebben jullie manne
Wel rond maar niet bol. En inpakken graag, het is voor een cadeautjequote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dus je wil wel grote tieten, en dan een kippekontje erbij?
arme wij, getergd door een minderwaardigheidscomplex als gevolg van dit soort eisenquote:
maar niet teveel plakband eromheen graag..quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel rond maar niet bol. En inpakken graag, het is voor een cadeautje.
aparte kamer? dat heb ik hier nietquote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het idee van een tweede vrouw is wel dat je ze apart houdt.
anders krijgen zelfs de Surinaamse vrouwen het door
Ik snap er geen flikker vanquote:
www.victoriassecret.comquote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
En inpakken graag, het is voor een cadeautje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |