Iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:12 schreef RonaldV het volgende:
Gloeiende.. nou is het buiten eindelijk lekker koel, blijft het binnen bijna 30 graden!
hihihihihiquote:
* PdeHoog noteert in agenda: FB over 6 dagen feliciterenquote:
nee, wel een stukje van je pizza graagquote:
12quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog noteert in agenda: FB over 6 dagen feliciteren
En hoe jong word je dan
hmm als er wat overblijftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee, wel een stukje van je pizza graag
Woeiquote:
iedereen is gewoon in juli jarigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:41 schreef HMaster-II het volgende:
Het regent al langer dan een uur hierHet enig voordeel is de gezakte temperatuur naar 23 graden.
Ik ga nog even van mijn laatste avond 31 zijn genieten en morgen weer fris en fruitig jaar 32 starten.![]()
mot je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:09 schreef fraubitch het volgende:
sharkieparkie
hallo lekkerding
alles ok?
Ben je weer bezig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun lekker buiten zit
Ik heb een waterdinges aangeschaft voor in de tuinIk vind het geinig, en de vogels ook
jou hartelijk verwelkomenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Xilantof het volgende:
Het ging niet zo soepel op het werk omdat ik ineens een bloedneus kreeg. Een behoorlijk heftige ook![]()
Verder donderde een fles wijn om. En dat is klote op te ruimen
Alles liep hierdoor uit. En tijdens het schoonmaken kreeg ik wéér een bloedneus.
Maar we hadden wel lol!
owhquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]hoi
hihihihihihihi
dat van die bloedneus, dat heb ik ook gehad. Lage bloeddruk. meer zout eten. klinkt raar werkt wel.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe je mij dan ook lief verwelkomen, ondanks dat ik een bagger tvptje neer pleur?![]()
Da's idd minder soepelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Xilantof het volgende:
Het ging niet zo soepel op het werk omdat ik ineens een bloedneus kreeg. Een behoorlijk heftige ook![]()
Verder donderde een fles wijn om. En dat is klote op te ruimen
Alles liep hierdoor uit. En tijdens het schoonmaken kreeg ik wéér een bloedneus.
Maar we hadden wel lol!
Het is een soort schaal met een bol erin en boven uit die bol komt dan water wat weer naar de schaal loopt. Hoe noem je zoiets dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je weer bezig?
Wat is een "waterdinges"?
* Shark.Bait zit binnen zich af te vragen offie de airco zal aandoen of niet
Slijmbalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]geef me een
A
![]()
geef me een
N
![]()
geef me een
2
![]()
geef me een
4
Hallo AN24!
Een waterdingesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een soort schaal met een bol erin en boven uit die bol komt dan water wat weer naar de schaal loopt. Hoe noem je zoiets dan?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]geef me een
A
![]()
geef me een
N
![]()
geef me een
2
![]()
geef me een
4
Hallo AN24!
Ja dat zei ik dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een waterdingesmisschien een soort van mini-fonteintje
Ze is er nog gevoelig voor ookquote:
Zij heeft het tenminste doorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlijmbalBeetje slijmen bij onze wedstrijdcoordinatrice he
quote:
hee joe jumpy, had jij nog een sms van deb gekregen over ons plannetje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]geef me een
A
![]()
geef me een
N
![]()
geef me een
2
![]()
geef me een
4
Hallo AN24!
Arme postquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag heerlijk in de regen met de post rondgelopen. Dit moet vaker gebeuren
natte brievenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag heerlijk in de regen met de post rondgelopen. Dit moet vaker gebeuren
Dat zei ik!quote:
Wij zijn er eerder maar zouden wel eens kunnen wachten met eten vermoed ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat zei ik!
Owhja, ik kom woensdag waarschijnlijk rond ongeveer 18.30-19.00uur aan op blijdorp. Ik moet dna nog wat eten denk ik.
Hoe doen jullie/de andere dat?
en de postbode dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Arme postAl dat papier wordt zeiknat
Tja....da's de postbode maar hequote:
Morgen moet ik helaas passen ivm wat dingen die voor maandag afmoeten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn er eerder maar zouden wel eens kunnen wachten met eten vermoed ikWat zou jij morgen willen doen trouwens
Belgie en zo
owquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlijmbalBeetje slijmen bij onze wedstrijdcoordinatrice he
prrrrquote:
gekregen en beantwoordquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hee joe jumpy, had jij nog een sms van deb gekregen over ons plannetje?
Cool, ik ben al accesoires aan het verzamelenquote:
heeft ze je wel doorgegeven dat ik iets anders wou zijn??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Cool, ik ben al accesoires aan het verzamelen
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heeft ze je wel doorgegeven dat ik iets anders wou zijn??![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:hoi
hihihihihihihi
dat van die bloedneus, dat heb ik ook gehad. Lage bloeddruk. meer zout eten. klinkt raar werkt wel.
vreemd...tis toch geen volle maan?quote:
Checkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Morgen moet ik helaas passen ivm wat dingen die voor maandag afmoeten!
lijkt bijna huiswerk!![]()
dan heb ik geen keusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]ik ben de fotograaf ja, dus dat maak ik wel uit
nee dus, maar ik ben ook niet meer online geweest, en ik heb zo'n mooie lap stof
![]()
zoiets?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:21 schreef pea4fun het volgende:
Het is een soort schaal met een bol erin en boven uit die bol komt dan water wat weer naar de schaal loopt. Hoe noem je zoiets dan?
* PdeHoog verslikt zich hevig in zijn flesje waterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan heb ik geen keushelaas
het leven als fotomodel is zooooo zwaar
ja dat advies kreeg ik ook van de dokter, nadat ik daar eens op bezoek ben gegaan, (3 bloedneuzen per dag, kon soms wel een kwartier aanhouden) Mijn bloeddruk was 60/90 terwijl het normaal 90/120 is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat zo?
Weer wat geleerd....
Ik wist wel dat ik zout tekort had, ik had de afgelopen dagen enorm veel zin in chips. dus voor het eerst in lange tijd maar een zak gekocht...
[..]
vreemd...tis toch geen volle maan?
tyra banks fotografeert ook onder haar (o zo zwarequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog verslikt zich hevig in zijn flesje water
Ik dacht dat je tegenwoordig fotograaf was
Jawel hoor, maar (mischien door het broeikas effect) gaat ht van droog naar te nat, van te koud naar smerig heet. waar zijn de relaxte temperaturen van 23 graden? de korte buitjes waar er maar een paar mm valt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/news/785(...)st_in_Amsterdam.html
Het is ook nooit goed in Nederland he
Hebbie morgen niks te doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckZo eens kijken wat Bri en Steeph willen en anders wordt het een vroeg rondje in Meijendel
Kijk, dat is ook lekker ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckZo eens kijken wat Bri en Steeph willen en anders wordt het een vroeg rondje in Meijendel
Ja arme jijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan heb ik geen keushelaas
het leven als fotomodel is zooooo zwaar
Ik heb ook een lage bloeddruk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef fraubitch het volgende:
ja dat advies kreeg ik ook van de dokter, nadat ik daar eens op bezoek ben gegaan, (3 bloedneuzen per dag, kon soms wel een kwartier aanhouden) Mijn bloeddruk was 60/90 terwijl het normaal 90/120 is.
kreeg alleen de advies meer zout te eten. Heb vanaf toen nooit meer last ervan gehad.
over een week heb ik 2 visseogenquote:ik heb goeie zin, en jij hebt veel lenzen
Hoe bedoel-iequote:
Delftse Hout is saai manquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:00 schreef Xilantof het volgende:
Jij moet me in de herfst weer even onder de kont schoppen dat ik weer eens naar het Delfse Hout ga dan! moet nog steeds mijn serie van 2 jaar terug nog een keertje doen
die bovenste is een kruisje, en die onderste is em niet, ik heb een zwarte, maar die stenen erin is wel een idee...misschien knikkers erin doen, lijkt me wel geinigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zoiets?
(fontein dus)
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Ook goed!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delftse Hout is saai manClingendael
Daar moeten we van de herst eens heen
Nou dat leek zo in je postquote:
Twee collega's die samen met de auto aan het bestellen waren hielden spontaan een watergevecht....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....da's de postbode maar heDie kan het wel hebben na zoveel tijd in een hittegolf te hebben rondgelopen
Als het hier nu zou gaan regenen zou ik zo buiten gaan staan. Geen probleem. ff lekker afkoelenMaar helaas.....
Nouquote:
'Het is morgen niet zo warm hoor. Geen slachtoffers meer kunnen vinden voor het kaartje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NouIk heb nog kaartjes voor een vliegshow in Belgie
Maar daar heb ik eigenlijk met dit weer totaal geen behoefte aan omdat er, bij navraag door Rubberduck afgelopen vrijdag, totaal geen schaduw te vinden is
.
En ik heb wel zin in een vroege ochtendwandeling (als in: 04:30 de deur uit) in de duinen. Even een zonsopkomstje meepikken en dan met de macrolens op beestjesjacht
jij hoort er dan ook niet bijquote:
http://www.kmi.be/nederla(...)achtingen6479NL.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
'Het is morgen niet zo warm hoor. Geen slachtoffers meer kunnen vinden voor het kaartje?
heb je niet nodig, je lijkt al op een vis zonder die vissenogenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb ook een lage bloeddruk.
[..]
over een week heb ik 2 visseogen
Ja alleen zeker...gezelligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.kmi.be/nederla(...)achtingen6479NL.html
Niet zo warm zegt ze danNou....het is 29 graden op een grasveld wat de afgelopen dagen alleen maar 30+ heeft meegemaakt zonder enige vorm van schaduw. Nee dank je
Geen slachtoffers voor het kaartje iddWil jij nog
Heb er nog twee in de aanbieding
Tegen gereduceerd tarief
Als iemand anders interesse heeft.....mail ff
![]()
niet genoeg blijkbaar. gewoon een soeplepel zout zo 'hup' naar binnen schuivenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ook goed!
@FB en S.B:
Ik eet toch volgens mij best veel zout. Maar ik kan ook makkelijk 3 bloedneuzen per dag hebben. Zeker met die hitte (volgens mij heb ik ook wat dun bloed).
Hubbie meenemenquote:
Die moet werken, alweer...vakantietijd. Maar ik ga morgen gewoon lekker in huis rommelen hoorquote:
Helaas danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die moet werken, alweer...vakantietijd. Maar ik ga morgen gewoon lekker in huis rommelen hoor
Beetje goedkope troll dit, probeer het nogeens, misschien hap ik dan welquote:
Omdat ze wisten dat jij zoveel jaar later tijdens een hittegolf hun na ging spelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Sharkie Beet, zie ik jou morgen?
[afbeelding]
Pfff wat was het godskolere heet vandaag! Waarom hadden ze in de tijd van Juliana verplicht panty's en lange mouwen? Hè?!
wmb wel jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Sharkie Beet, zie ik jou morgen?
Wat ben jij aan het doen op de foto?quote:[afbeelding]
Pfff wat was het godskolere heet vandaag! Waarom hadden ze in de tijd van Juliana verplicht panty's en lange mouwen? Hè?!
heeeej Freudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef freud het volgende:
Hey people! Ik ben er vandaag achter gekomen wat `UV factor 10+ extrem´ betekent... Mooi rood is niet lelijk zeg maar. Morgen een dagtocht over west madeira maken, ik ben benieuwd. Vanavond veel lokale vleesspecialiteiten op met madeira wijn. Lekker hoor! In NL ook lekker weer las ik?
Anyway, morgen weer om 7:00 eruit voor die excursie. Ben benieuwd. Mijn kop staat alleen niet zo naar foto´s maken, dus zit net aan de 200. Maar goed, c´est la vie.
M..m....maar die camera heb je al toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben net fijn op en neer naar Heemskerk getreind om ein-de-lijk mijn pa zijn bijdrage voor mijn camera in ontvangst te nemen. Half acht weg, half twaalf thuis en een uur daar geweest ofzo. Maar goed, mijn verjaardagskado is binnen en 't is pas op 3 dagen na een maand geleden dat ik jarig was
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
M..m....maar die camera heb je al toch?
quote:
Oepsquote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
avond is van 18:00 tot 24:00; ti sdus nacht
hoi
Dus je vader is een ezel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben net fijn op en neer naar Heemskerk getreind om ein-de-lijk mijn pa zijn bijdrage voor mijn camera in ontvangst te nemen. Half acht weg, half twaalf thuis en een uur daar geweest ofzo. Maar goed, mijn verjaardagskado is binnen en 't is pas op 3 dagen na een maand geleden dat ik jarig wasrode freud. Vermaak je je een beetje? Volgende keer insmeren.. dat helpt echt tegen die kreeft imitaties!
![]()
Da's nog zacht uitgedruktquote:
Ik bedoelde meer: Heemskerk <->ezel...quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt![]()
Maar goed, volgens mij is dat sowieso meer een R&P topic en ik ben niet zo van de R&P topics
Oh zo..quote:Op zondag 23 juli 2006 00:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Heemskerk <->ezel...
En bedankt hequote:Op zondag 23 juli 2006 09:11 schreef Briggy het volgende:
Mogguh Flash
Kheb P eindelijk de deur uitgekregen, kan ik weer naar bed
Ennuh... de zonsopgang was onvergetelijk (oftewel - we zagen niks)
Nou voorlopig nietquote:
Van harte HM2quote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Mogguhh![]()
Damn wat voelt dat oud ineensGisteren was ik nog jong en vitaal, maar nu voel ik me oud en versleten
![]()
Dat feessie komt binnenkort hoor, maar ik moet eerst een koffietafelruimte in het bejaardenhuis zien te reserveren.Maar nu eerst maar de rolator pakken naar de recreatiezaal
![]()
Hoiquote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef pea4fun het volgende:
goedemorgen, het is lekker weer, ik heb zelfs kouwe voeten
Het was vanmorgen ook erg lekker weer in de duinenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef pea4fun het volgende:
goedemorgen, het is lekker weer, ik heb zelfs kouwe voeten
Jij ging slapen jaquote:Op zondag 23 juli 2006 10:14 schreef Briggy het volgende:
Ik begrijp dat we vandaag gebak krijgen![]()
Feli HM![]()
Kzit lekker op het balkon met de laptop op schoot en een muziekie aanquote:
volgende week ergensquote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou voorlopig nietWanneer ben jij in Utrecht?
Strak planquote:Op zondag 23 juli 2006 10:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kzit lekker op het balkon met de laptop op schoot en een muziekie aan![]()
ah ook leukquote:Op zondag 23 juli 2006 10:19 schreef Re het volgende:
[..]
volgende week ergenseerst Londen deze week
Is dat een hint dat ik wel ff een eitje voor je had kunnen bakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planKan ik zo ook wel ff doen
Ik ga alleen zo eerst wat te eten fixen. Ik heb nu toch echt flinke trek gekregen
![]()
Met dit weer?quote:
Tja, het weekend zijn de minst zonnige dagen van de week, dus gewoon morgen weer vroeg opstaanquote:Op zondag 23 juli 2006 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was vanmorgen ook erg lekker weer in de duinengraadje of 20-22, fris zeewindje. Alleen die bewolking
Je gaat vandaag huisvrouwtje spelen?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met dit weer?
En de afwas, de was, de Tour en m'n Rondje dan? Nee hoor, ander keertje maar weer
Nou...eigenlijk welquote:Op zondag 23 juli 2006 10:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is dat een hint dat ik wel ff een eitje voor je had kunnen bakken![]()
Dat was vroegerquote:Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen grappen met De Flessepoester
[afbeelding]
Ja, denk nu maar even wat harige benen onder die theedoekquote:
ok, paarse korte broek, geruit overhemd en bergschoenenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, denk nu maar even wat harige benen onder die theedoek
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen grappen met De Flessepoester
[afbeelding]
geen korte broek ook? alleen een theedoekje voor? -> S&Gquote:Op zondag 23 juli 2006 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
helemaal geen overhemd eigenlijk
Te warm voor hoor
Wel een broekquote:Op zondag 23 juli 2006 10:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
geen korte broek ook? alleen een theedoekje voor? -> S&G
quote:
quote:
Ja .... hou maar op .... ik heb tijden nodig gehad om daar van bij te komenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:08 schreef Xilantof het volgende:
@Pdehoog: Die vroege tijden doen mij denken aan onze eerste meet![]()
En boze vaders die je met de camera op hun kind zien richtenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Vandaag kermisleuke plaatjes schieten, kindertjes vastgepakt aan suikerspinnen en misselijke ouders omdat ze perce met kind in de draaimolen moesten
![]()
![]()
Was dat niet iets met een beest wat doodgereden werd?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja .... hou maar op .... ik heb tijden nodig gehad om daar van bij te komen
Whahha neequote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was dat niet iets met een beest wat doodgereden werd?
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Damn wat voelt dat oud ineensGisteren was ik nog jong en vitaal, maar nu voel ik me oud en versleten
![]()
Haha, ik zal netjes zijn goed? Bedankt voor je zorgquote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En boze vaders die je met de camera op hun kind zien richten
ow ja...shark is de moordenaarquote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whahha nee
De eerste keer maakte ik z'n noodstop mee
Dat met dat beest was een keertje met Shark in de duinen bij wassenaar meen ik me te herinneren.
Durf jij dat? met een camera op de kermis rondlopen en zomaar foto's maken? Ik ben daar te schijterig voor hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ik zal netjes zijn goed? Bedankt voor je zorg![]()
![]()
Ik probeer mezelf aan te leren om dat meer te doen. Ben ook een schijtert, maar ik wel leren om dichterbij de mensen te komen...quote:Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Durf jij dat? met een camera op de kermis rondlopen en zomaar foto's maken? Ik ben daar te schijterig voor hoor.
Ja dat is idd "veiliger" richten op dingenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf aan te leren om dat meer te doen. Ben ook een schijtert, maar ik wel leren om dichterbij de mensen te komen...
Ik vind dit wel een goede optie, mensen zijn vrolijk, eerder in voor een praatje etc. Ik zal vandaag wel weer niet durven, maar dan kan ik wel zeggen dat ik het geprobeerd heb. Daarnaast is het ook leuk te stoeien met sluitertijd op de apparaten en zo...
![]()
Leuk......gewoon doen joh, wie weet wat je tegenkomt.....quote:Op zondag 23 juli 2006 11:37 schreef Yoni het volgende:![]()
Mijn wekker stond om 9.30 en ik ben nu net uit bed. Foutje![]()
In plaats van Blijdorp wordt het vandaag kermis (:W An, misschien kom ik je nog tegen!). Twijfel over m'n camera meenemen.
Wat nou warm? Ik zit erover te denken om een vest aan te trekkenquote:
Doe niet zo raar mensquote:Op zondag 23 juli 2006 11:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou warm? Ik zit erover te denken om een vest aan te trekken
Mjah, maar ik ben met vrienden samen die niet fotograferen. En die raak ik dus altijd kwijt als ik weer ergens pogingen tot foto's maken doe, omdat zij hard doorlopenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuk......gewoon doen joh, wie weet wat je tegenkomt.....
kunnen we onze "mensen-fotograferen-wij-zijn-zo-gek-op-straatfotografie-angst" overwinnen![]()
![]()
hmm ja, wordt dan beetje lastigja...nou....mijn vriend gaat ook mee, dus zal me ook een beetje moeten aan moeten passen, maar hij is gewaarschuwd, hahaquote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah, maar ik ben met vrienden samen die niet fotograferen. En die raak ik dus altijd kwijt als ik weer ergens pogingen tot foto's maken doe, omdat zij hard doorlopen![]()
Wilde eerst m'n oude camera meenemen. Die is lekker klein en dan heb ik iig iets. Alleen ik heb weer geen volle batterijen natuurlijk![]()
Het is maar 25 graden hoor, dat is wel ff mooi 10 graden verschil met wat het geweest is, en 13 met waar ik de laatste week in gewerkt heb...dus dan is het best frisjes...quote:
Maar het is nog steeds te warm voor een vestjequote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar 25 graden hoor, dat is wel ff mooi 10 graden verschil met wat het geweest is, en 13 met waar ik de laatste week in gewerkt heb...dus dan is het best frisjes...
het waait welquote:Op zondag 23 juli 2006 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds te warm voor een vestjeEn het is drukkend, vochtig en het waait helemaal niet
Krijg je 'n dikke kont vanquote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef pea4fun het volgende:
Nou ja goed...ik ga ff een lekker croissantje kaas in de oven kwakken
Niks mis met een dikke kontquote:
Ik neem 'm toch maar gewoon meequote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef An24 het volgende:
[..]
hmm ja, wordt dan beetje lastigja...nou....mijn vriend gaat ook mee, dus zal me ook een beetje moeten aan moeten passen, maar hij is gewaarschuwd, haha
Haha, werkte ik op je schuldgevoelquote:Op zondag 23 juli 2006 12:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik neem 'm toch maar gewoon meeDesnoods alleen maar voor een paar kiekjes, maar wil er achteraf geen spijt van hebben dat ik 'm níet mee had
![]()
cursus effectief beinvloeden gehad zekerquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
cursus effectief beinvloeden gehad zeker
Alsof vrouwen daar een cursus bij nodig hebben zegquote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
cursus effectief beinvloeden gehad zeker
Het werkt wel he? Als je nog eens solliciteerd voor mod moet je het erbij zetten in je CVquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het werkt wel he? Als je nog eens solliciteerd voor mod moet je het erbij zetten in je CV
Ik had nog een idee staan van een straatfotografie meet in Luik, op een zondagochtend. Maar voorlopig heb ik er niet de tijd voorquote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuk......gewoon doen joh, wie weet wat je tegenkomt.....
kunnen we onze "mensen-fotograferen-wij-zijn-zo-gek-op-straatfotografie-angst" overwinnen![]()
![]()
tijd makenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had nog een idee staan van een straatfotografie meet in Luik, op een zondagochtend. Maar voorlopig heb ik er niet de tijd voor
Thnx Flashquote:
Ik ken dat liedje niet, maar heb nu al een paar keer het genoegen gehad in Delft te zijn geweest. Prachtig die panden daar, heerlijk om te zien en heerlijk om daar met een zee aan tijd de camera los te laten op veel details daar van.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het centrum van Delft schijnt ook heel mooi te zijnEn het gebied zoals omschreven in dat ene liedje
Aan de oevers van de Rotte
tussen Delft en Overschie
Die goede oude tijdquote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whahha nee
De eerste keer maakte ik z'n noodstop mee
Hoe denk je dat ze wedstrijdleiding is gewordenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het werkt wel he? Als je nog eens solliciteerd voor mod moet je het erbij zetten in je CV
mag je m'n baas proberen te overtuigenquote:
Doordat ze gevraagd is natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze wedstrijdleiding is geworden![]()
en hoe denk je dat ze aan dat masker van "kijk eens, ik ben geschikt" komt?quote:
Ik ben vanmorgen al aktief genoeg geweest...nu zit ik een beetje heen en weer te lopen tussen tuin en pc. Ik schiet wat plaatjes van zonnende en badende vogels en kijk dan op de pc of het wat geworden isquote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef WurM het volgende:
Gefeliciteerd HMaster2
bleh, k heb nergens zin in vandaag
Door mijn topicquote:Op zondag 23 juli 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe denk je dat ze aan dat masker van "kijk eens, ik ben geschikt" komt?
Daar hoeven we dan weer geen foto's van dank jequote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef WurM het volgende:
Ik ga zo ff heen en terug lopen tussen pc en wcVerder nog niks gedaan vandaag en ik denk dat t nog wel ff duurt, voor ik wel weer wat ga doen
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daar hoeven we dan weer geen foto's van dank je
Er zijn nog teveel posts over om het topic te vullen met wellus nietusquote:
Waarom ga ik toch steeds met vrouwen in discussie?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:02 schreef pea4fun het volgende:
Maar ik heb toch gelijk dus dat hoeft ook niet
Da's ook dom van jequote:Op zondag 23 juli 2006 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ga ik toch steeds met vrouwen in discussie?![]()
Ja ik weet het, ik trap er iedere keer weer inquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik trap er iedere keer weer inWat een zoensmiley op MSN al niet met een man kan doen
Doortrapte feeksen zijn hetAllemaal
Ah....ze proberen dat bij jou ookquote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik trap er iedere keer weer inWat een zoensmiley op MSN al niet met een man kan doen
Helemaal mee eensquote:Doortrapte feeksen zijn hetAllemaal
Zeg...wie slijmt hier bij wie? Ik ben die en die dag in eindhoven, zal ik bij jou langskomen, ik ben er rond etenstijdquote:Op zondag 23 juli 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....ze proberen dat bij jou ook
[..]
Helemaal mee eensEn als je dan nog niet doet wat ze willen, dan gaan ze nog harder lopen slijmen en zeggen dat ze niet lief vinden en zo
Zo jammer die vrouwen
Was je er al ooit mee begonnen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen is gewoon een zwaar achterhaald concept P
Echt, daar moeten we gewoon eens mee stoppen. NU.
Ja, maar jij bent liefquote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeg...wie slijmt hier bij wie? Ik ben die en die dag in eindhoven, zal ik bij jou langskomen, ik ben er rond etenstijd
![]()
Af en toe zijn ze best nuttig hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen is gewoon een zwaar achterhaald concept P
Echt, daar moeten we gewoon eens mee stoppen. NU.
Waarvoor dan? "Ga eens bier halen, dan vind ik je lief" werkt al sind Fred Flinstone niet meerquote:
Ik ben best een pientere gozerquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor dan? "Ga eens bier halen, dan vind ik je lief" werkt al sind Fred Flinstone niet meer
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeg...wie slijmt hier bij wie? Ik ben die en die dag in eindhoven, zal ik bij jou langskomen, ik ben er rond etenstijd
![]()
quote:
zei hij er niet af en toe bij?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben best een pientere gozerHeeft Vlieg gisteren nog geconstateerd
Ook vlieg maakt fouten...dat blijkt welquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook vlieg maakt fouten...dat blijkt wel
Moeders was weer aardig op soepkookdreef...quote:
* PdeHoog schrijft in agendaquote:Op zondag 23 juli 2006 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
Ohja, eerste weekend van September.. is de grote party enzo.. Dus ook voor de FOTografen![]()
![]()
inlikken noemen we dat....quote:
Inlikken doe je bij modjesquote:
Da's dan weer jouw, overigens foute, conclusie.quote:
Het lukt je niet erg he?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dan weer jouw, overigens foute, conclusie.
Ach...als dit nou het ergste isquote:
Zoals we altijd bij jou doen bedoel jequote:Op zondag 23 juli 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's ook dom van jeJe moet ze gewoon in de waan laten dat ze gelijk hebben, dan komt alles goed
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:52 schreef HMaster-II het volgende:
Welcome home/Sanetarium
Grapske An24-meiske
Zoiets jaquote:
was vandaag erug gezellie..quote:
Onder de boemenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
was vandaag erug gezellie..
wat vrienden met kinderen, en 3 FOT-ers die spontaan langs kwamen.. Mauro, BlackBully(PKfotografie) en Prupke...
Het was me eigenlijk veel te warm voor een feestje... maar onder de boemen was het wel te doen...
Oeh cool! Ik moet nog maar afwachten of die van mijn gelukt zijn hoor. Ben de camera nu aan het leegtrekken. Heb niet zoveel gemaakt en veel vlug vlug ook. Werkt toch niet zo geweldig met anderen erbij. Heb wel voor mezelf nog een knuffelbeest gewonnen met zo'n grijpdingquote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef An24 het volgende:
@ Yoni, it was nice to see you! Jij had toch leuk plaatje met kermis en kerk? Heb hem nog bonter gemaakt......twee moslima's in de attractie voor de katholieke kerkDenk alleen niet dattie gelukt is
![]()
![]()
Heb teveel gemaakt, teveel mislukt, haha......en bert is idd herkenbaar, hij zei al, ik ben beroemdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oeh cool! Ik moet nog maar afwachten of die van mijn gelukt zijn hoor. Ben de camera nu aan het leegtrekken. Heb niet zoveel gemaakt en veel vlug vlug ook. Werkt toch niet zo geweldig met anderen erbij. Heb wel voor mezelf nog een knuffelbeest gewonnen met zo'n grijpding![]()
En idd: leuk je gezien te hebben!Erg grappig dat je elkaar dan toch tegenkomt op zo'n plek met zoveel mensen. Wel met dank aan je vriendje, die is erg herkenbaar
![]()
Oud worden is niet leuk hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Onder de boemen![]()
Tja, de warmte...heb je wat meer last van als je ouder wordt he![]()
Oh daar hoef je niet oud voor te zijn hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
Maar dan kan je wel weer ongegeneerd naar jong vrouwvolk kijken![]()
![]()
![]()
tss verraad even dat BB een kloon is van mijquote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
was vandaag erug gezellie..
wat vrienden met kinderen, en 3 FOT-ers die spontaan langs kwamen.. Mauro, BlackBully(PKfotografie) en Prupke...
Het was me eigenlijk veel te warm voor een feestje... maar onder de boemen was het wel te doen...
He jammer.....ja stuur hem ff via msn....checken we wie de mooiste heeft, die mag hem gebruiken, idee? (Zal jij wel wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Yoni het volgende:
Mijn kerk/kermis is niks![]()
Klein 'reuzen' rad/groot reuzenrad wel aardig, maar dat was jouw idee.
Heb wel een grappige foto gemaakt in de zweefmolen
En er zit stof op mijn sensor..![]()
Hmmm?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tss verraad even dat BB een kloon is van mij![]()
ik roep niet voor niets niet mijn naam van mijn kloonquote:Op zondag 23 juli 2006 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hmmm?
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII)
Ik moet ze effe oppoetsen. Kleuren zijn niet geweldig. Ach, eigenlijk is de hele foto niet zo ook. Die spoorlijn ertussen is best zonde.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
He jammer.....ja stuur hem ff via msn....checken we wie de mooiste heeft, die mag hem gebruiken, idee? (Zal jij wel worden)
Klopt.....we kijken wel......gaan we de wedstrijd in rondes doen...eerst door de "An-en Yoni-ronde" komenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik moet ze effe oppoetsen. Kleuren zijn niet geweldig. Ach, eigenlijk is de hele foto niet zo ook. Die spoorlijn ertussen is best zonde.
Net als HM-3 HM-4 en Mauro van mij ckers...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tss verraad even dat BB een kloon is van mij![]()
Ga je me nou weggeven?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Net als HM-3 HM-4 en Mauro van mij ckers...![]()
Nee, die van jou heeft te veel waardequote:
Is er fotografiesch bewijs van??quote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik zit zelfgenoegzaam te glimlachen, ik heb net wraak genomen op mijn dochter
* pea4fun is mama from hell
Vertelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik zit zelfgenoegzaam te glimlachen, ik heb net wraak genomen op mijn dochter
* pea4fun is mama from hell
hmmm twijfelgeval, er is meer mislukt dan gelukt......en ga het vandaag niet redden...ff geduld nog dus....(ohw en kindertjes durfde ik nietquote:
Behalve die ene op de rug danquote:Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
hmmm twijfelgeval, er is meer mislukt dan gelukt......en ga het vandaag niet redden...ff geduld nog dus....(ohw en kindertjes durfde ik niet)
LOLquote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef pea4fun het volgende:
Nou, mijn lieve dochter van 16 jaar komt [blabla] ín haar bed [bla]
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef pea4fun het volgende:
Nou, mijn lieve dochter van 16 jaar ... of ze de boodschap snapt als ze vannacht thuiskomt
Ik heb al eens een vriendelijke waarschuwing gegeven bij een vorige keer hoor. Zo van, Joh, als je nou een volgende keer met een kilo zand in je schoenen thuiskomt klop ze dan ff in de tuin uit, maar wie niet horen wil moet voelenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef WurM het volgende:
[..]
LOL
Ik ben echt blij dat mijn moeder niet zo is!
Hoewel, mijn moeder laat liet me niet eens bij mn vriendin slapen toen k nog n vriendin had, laat staan douchen
Oeh...dat is wel weer lastig dan...ik wil wél slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
![]()
BWahahahahahhahahahahahahaha
Dat wordt gillen en krijsen vannacht
![]()
Mjah, ik had zelf prolly ook zoiets gedaan hoor... Maar hoe dan ook: Toffe actiequote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al eens een vriendelijke waarschuwing gegeven bij een vorige keer hoor. Zo van, Joh, als je nou een volgende keer met een kilo zand in je schoenen thuiskomt klop ze dan ff in de tuin uit, maar wie niet horen wil moet voelen![]()
Je moet een briefje maken :quote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh...dat is wel weer lastig dan...ik wil wél slapen.
* pea4fun ff biefje maakt voor erbij in bed "graag zachtjes gillen"
You're just plain and simple pure evilquote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Je moet een briefje maken :
Lieve dochter,
je bent al zo volwassen in alles wat je doet. Ik ben byzonder trots op je.
Ik hou heel veel van je en wij weten dat je ook van ons houd.
Slaap lekker lieffie
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Je moet een briefje maken :
Lieve dochter,
je bent al zo volwassen in alles wat je doet. Ik ben byzonder trots op je.
Ik hou heel veel van je en wij weten dat je ook van ons houd.
Slaap lekker lieffie
Voor 2 weken, jaquote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef pea4fun het volgende:
<knip>
Eens kijken of ze de boodschap snapt als ze vannacht thuiskomt
Whahahahahahahahaquote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef pea4fun het volgende:
Toen kreeg ik dus een ingeving
Ik heb alle rommel opgeveegd, de handdoeken en natte kleren bij elkaar geraapt, naar haar kamer gelopen, het bed open geslagen, zand, gras, handdoeken, kleren en anderen zooi zo ín haar bed gepleurd en de dekens weer teruggeslagen.
Eens kijken of ze de boodschap snapt als ze vannacht thuiskomt
Nou ik hou em erin hoor, ik flikker gewoon alle zooi steeds in haar bed, kijken of ze het wil leren...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor 2 weken, ja. Dan is het alweer voorbij die ingeving
. Maar wel toffe actie
.
Beter nu als midden in de nacht thuiskomen van je werk, moe je bed in willen en in een nest vol met zand kruipenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhahahahahahahahaArme jij
Dat je die zooi moest opruimen
Als je dochter een beetje hetzelfde ingesteld is als ik.. dondert ze die troep eruit, naast der bed op de grond, en gewoon handdoeken over het vieze beddengoedquote:Op zondag 23 juli 2006 21:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ik hou em erin hoor, ik flikker gewoon alle zooi steeds in haar bed, kijken of ze het wil leren...
nadeel is dan wel dat ik morgen haar beddegoed weer in de was vind waarschijnlijk![]()
Hehe, daar niet alleen als ze op haar moeder lijktquote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef WurM het volgende:
Ik ben btw zo vrij geweest om de quote iets te wijzigen. Ik hoop dat het geaccepteerd word
Maar je baalt wel...toch?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dochter een beetje hetzelfde ingesteld is als ik.. dondert ze die troep eruit, naast der bed op de grond, en gewoon handdoeken over het vieze beddengoed.
Grin. ze leert het vanzelf als ze gaan puberen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef RonaldV het volgende:
Erwtje, mijn heldin!Geef je ook cursussen? Vrouwlief vindt mij te hard, terwijl ik precies hetzelfde gedaan zou hebben. Een paar theorie-lesjes is wel genoeg denk ik
Dat kloptquote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Beter nu als midden in de nacht thuiskomen van je werk, moe je bed in willen en in een nest vol met zand kruipen
Ik denk dat vrouwlief al gepubert heeftquote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Grin. ze leert het vanzelf als ze gaan puberen.
nou...je kent ronald's vrouw niet zeker? hihi...maar de laatste ze was meervoud slimmerik...selectief lezen he?quote:
Uhm.. ligt eraan in wat voor stemming ik benquote:
Die ken ik welquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
nou...je kent ronald's vrouw niet zeker? hihi...maar de laatste ze was meervoud slimmerik...selectief lezen he?![]()
En mocht het niet werken ik laat morgen de afloop wel weten dan heb ik er nu iig alvast lol van gehadquote:
Dat kan mijn dochter echt niet!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm.. ligt eraan in wat voor stemming ik ben. Ik zou als tegenactie er vooral NIKS over zeggen, of van laten merken denk ik
.
En wat al je zei, de kracht van herhaling hequote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En mocht het niet werken ik laat morgen de afloop wel weten dan heb ik er nu iig alvast lol van gehad![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm.. ligt eraan in wat voor stemming ik ben. Ik zou als tegenactie er vooral NIKS over zeggen, of van laten merken denk ik
.
Niks zeggen... <gniffel> Als Pea Jr een mening heeft, dan laat ze die ook horen, hoor!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |