En bedankt hequote:Op zondag 23 juli 2006 09:11 schreef Briggy het volgende:
Mogguh Flash
Kheb P eindelijk de deur uitgekregen, kan ik weer naar bed
Ennuh... de zonsopgang was onvergetelijk (oftewel - we zagen niks)
Nou voorlopig nietquote:
Van harte HM2quote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Mogguhh![]()
Damn wat voelt dat oud ineensGisteren was ik nog jong en vitaal, maar nu voel ik me oud en versleten
![]()
Dat feessie komt binnenkort hoor, maar ik moet eerst een koffietafelruimte in het bejaardenhuis zien te reserveren.Maar nu eerst maar de rolator pakken naar de recreatiezaal
![]()
Hoiquote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef pea4fun het volgende:
goedemorgen, het is lekker weer, ik heb zelfs kouwe voeten
Het was vanmorgen ook erg lekker weer in de duinenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef pea4fun het volgende:
goedemorgen, het is lekker weer, ik heb zelfs kouwe voeten
Jij ging slapen jaquote:Op zondag 23 juli 2006 10:14 schreef Briggy het volgende:
Ik begrijp dat we vandaag gebak krijgen![]()
Feli HM![]()
Kzit lekker op het balkon met de laptop op schoot en een muziekie aanquote:
volgende week ergensquote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou voorlopig nietWanneer ben jij in Utrecht?
Strak planquote:Op zondag 23 juli 2006 10:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kzit lekker op het balkon met de laptop op schoot en een muziekie aan![]()
ah ook leukquote:Op zondag 23 juli 2006 10:19 schreef Re het volgende:
[..]
volgende week ergenseerst Londen deze week
Is dat een hint dat ik wel ff een eitje voor je had kunnen bakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planKan ik zo ook wel ff doen
Ik ga alleen zo eerst wat te eten fixen. Ik heb nu toch echt flinke trek gekregen
![]()
Met dit weer?quote:
Tja, het weekend zijn de minst zonnige dagen van de week, dus gewoon morgen weer vroeg opstaanquote:Op zondag 23 juli 2006 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was vanmorgen ook erg lekker weer in de duinengraadje of 20-22, fris zeewindje. Alleen die bewolking
Je gaat vandaag huisvrouwtje spelen?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met dit weer?
En de afwas, de was, de Tour en m'n Rondje dan? Nee hoor, ander keertje maar weer
Nou...eigenlijk welquote:Op zondag 23 juli 2006 10:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is dat een hint dat ik wel ff een eitje voor je had kunnen bakken![]()
Dat was vroegerquote:Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen grappen met De Flessepoester
[afbeelding]
Ja, denk nu maar even wat harige benen onder die theedoekquote:
ok, paarse korte broek, geruit overhemd en bergschoenenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, denk nu maar even wat harige benen onder die theedoek
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen grappen met De Flessepoester
[afbeelding]
geen korte broek ook? alleen een theedoekje voor? -> S&Gquote:Op zondag 23 juli 2006 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
helemaal geen overhemd eigenlijk
Te warm voor hoor
Wel een broekquote:Op zondag 23 juli 2006 10:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
geen korte broek ook? alleen een theedoekje voor? -> S&G
quote:
quote:
Ja .... hou maar op .... ik heb tijden nodig gehad om daar van bij te komenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:08 schreef Xilantof het volgende:
@Pdehoog: Die vroege tijden doen mij denken aan onze eerste meet![]()
En boze vaders die je met de camera op hun kind zien richtenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Vandaag kermisleuke plaatjes schieten, kindertjes vastgepakt aan suikerspinnen en misselijke ouders omdat ze perce met kind in de draaimolen moesten
![]()
![]()
Was dat niet iets met een beest wat doodgereden werd?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja .... hou maar op .... ik heb tijden nodig gehad om daar van bij te komen
Whahha neequote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was dat niet iets met een beest wat doodgereden werd?
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Damn wat voelt dat oud ineensGisteren was ik nog jong en vitaal, maar nu voel ik me oud en versleten
![]()
Haha, ik zal netjes zijn goed? Bedankt voor je zorgquote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En boze vaders die je met de camera op hun kind zien richten
ow ja...shark is de moordenaarquote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whahha nee
De eerste keer maakte ik z'n noodstop mee
Dat met dat beest was een keertje met Shark in de duinen bij wassenaar meen ik me te herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |