Beetje goedkope troll dit, probeer het nogeens, misschien hap ik dan welquote:
Omdat ze wisten dat jij zoveel jaar later tijdens een hittegolf hun na ging spelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Sharkie Beet, zie ik jou morgen?
[afbeelding]
Pfff wat was het godskolere heet vandaag! Waarom hadden ze in de tijd van Juliana verplicht panty's en lange mouwen? Hè?!
wmb wel jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Sharkie Beet, zie ik jou morgen?
Wat ben jij aan het doen op de foto?quote:[afbeelding]
Pfff wat was het godskolere heet vandaag! Waarom hadden ze in de tijd van Juliana verplicht panty's en lange mouwen? Hè?!
heeeej Freudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef freud het volgende:
Hey people! Ik ben er vandaag achter gekomen wat `UV factor 10+ extrem´ betekent... Mooi rood is niet lelijk zeg maar. Morgen een dagtocht over west madeira maken, ik ben benieuwd. Vanavond veel lokale vleesspecialiteiten op met madeira wijn. Lekker hoor! In NL ook lekker weer las ik?
Anyway, morgen weer om 7:00 eruit voor die excursie. Ben benieuwd. Mijn kop staat alleen niet zo naar foto´s maken, dus zit net aan de 200. Maar goed, c´est la vie.
M..m....maar die camera heb je al toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben net fijn op en neer naar Heemskerk getreind om ein-de-lijk mijn pa zijn bijdrage voor mijn camera in ontvangst te nemen. Half acht weg, half twaalf thuis en een uur daar geweest ofzo. Maar goed, mijn verjaardagskado is binnen en 't is pas op 3 dagen na een maand geleden dat ik jarig was
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
M..m....maar die camera heb je al toch?
quote:
Oepsquote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
avond is van 18:00 tot 24:00; ti sdus nacht
hoi
Dus je vader is een ezel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben net fijn op en neer naar Heemskerk getreind om ein-de-lijk mijn pa zijn bijdrage voor mijn camera in ontvangst te nemen. Half acht weg, half twaalf thuis en een uur daar geweest ofzo. Maar goed, mijn verjaardagskado is binnen en 't is pas op 3 dagen na een maand geleden dat ik jarig wasrode freud. Vermaak je je een beetje? Volgende keer insmeren.. dat helpt echt tegen die kreeft imitaties!
![]()
Da's nog zacht uitgedruktquote:
Ik bedoelde meer: Heemskerk <->ezel...quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt![]()
Maar goed, volgens mij is dat sowieso meer een R&P topic en ik ben niet zo van de R&P topics
Oh zo..quote:Op zondag 23 juli 2006 00:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Heemskerk <->ezel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |