Durf jij dat? met een camera op de kermis rondlopen en zomaar foto's maken? Ik ben daar te schijterig voor hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ik zal netjes zijn goed? Bedankt voor je zorg![]()
![]()
Ik probeer mezelf aan te leren om dat meer te doen. Ben ook een schijtert, maar ik wel leren om dichterbij de mensen te komen...quote:Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Durf jij dat? met een camera op de kermis rondlopen en zomaar foto's maken? Ik ben daar te schijterig voor hoor.
Ja dat is idd "veiliger" richten op dingenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf aan te leren om dat meer te doen. Ben ook een schijtert, maar ik wel leren om dichterbij de mensen te komen...
Ik vind dit wel een goede optie, mensen zijn vrolijk, eerder in voor een praatje etc. Ik zal vandaag wel weer niet durven, maar dan kan ik wel zeggen dat ik het geprobeerd heb. Daarnaast is het ook leuk te stoeien met sluitertijd op de apparaten en zo...
![]()
Leuk......gewoon doen joh, wie weet wat je tegenkomt.....quote:Op zondag 23 juli 2006 11:37 schreef Yoni het volgende:![]()
Mijn wekker stond om 9.30 en ik ben nu net uit bed. Foutje![]()
In plaats van Blijdorp wordt het vandaag kermis (:W An, misschien kom ik je nog tegen!). Twijfel over m'n camera meenemen.
Wat nou warm? Ik zit erover te denken om een vest aan te trekkenquote:
Doe niet zo raar mensquote:Op zondag 23 juli 2006 11:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou warm? Ik zit erover te denken om een vest aan te trekken
Mjah, maar ik ben met vrienden samen die niet fotograferen. En die raak ik dus altijd kwijt als ik weer ergens pogingen tot foto's maken doe, omdat zij hard doorlopenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuk......gewoon doen joh, wie weet wat je tegenkomt.....
kunnen we onze "mensen-fotograferen-wij-zijn-zo-gek-op-straatfotografie-angst" overwinnen![]()
![]()
hmm ja, wordt dan beetje lastigja...nou....mijn vriend gaat ook mee, dus zal me ook een beetje moeten aan moeten passen, maar hij is gewaarschuwd, hahaquote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah, maar ik ben met vrienden samen die niet fotograferen. En die raak ik dus altijd kwijt als ik weer ergens pogingen tot foto's maken doe, omdat zij hard doorlopen![]()
Wilde eerst m'n oude camera meenemen. Die is lekker klein en dan heb ik iig iets. Alleen ik heb weer geen volle batterijen natuurlijk![]()
Het is maar 25 graden hoor, dat is wel ff mooi 10 graden verschil met wat het geweest is, en 13 met waar ik de laatste week in gewerkt heb...dus dan is het best frisjes...quote:
Maar het is nog steeds te warm voor een vestjequote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar 25 graden hoor, dat is wel ff mooi 10 graden verschil met wat het geweest is, en 13 met waar ik de laatste week in gewerkt heb...dus dan is het best frisjes...
het waait welquote:Op zondag 23 juli 2006 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds te warm voor een vestjeEn het is drukkend, vochtig en het waait helemaal niet
Krijg je 'n dikke kont vanquote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef pea4fun het volgende:
Nou ja goed...ik ga ff een lekker croissantje kaas in de oven kwakken
Niks mis met een dikke kontquote:
Ik neem 'm toch maar gewoon meequote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef An24 het volgende:
[..]
hmm ja, wordt dan beetje lastigja...nou....mijn vriend gaat ook mee, dus zal me ook een beetje moeten aan moeten passen, maar hij is gewaarschuwd, haha
Haha, werkte ik op je schuldgevoelquote:Op zondag 23 juli 2006 12:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik neem 'm toch maar gewoon meeDesnoods alleen maar voor een paar kiekjes, maar wil er achteraf geen spijt van hebben dat ik 'm níet mee had
![]()
cursus effectief beinvloeden gehad zekerquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
cursus effectief beinvloeden gehad zeker
Alsof vrouwen daar een cursus bij nodig hebben zegquote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
cursus effectief beinvloeden gehad zeker
Het werkt wel he? Als je nog eens solliciteerd voor mod moet je het erbij zetten in je CVquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het werkt wel he? Als je nog eens solliciteerd voor mod moet je het erbij zetten in je CV
Ik had nog een idee staan van een straatfotografie meet in Luik, op een zondagochtend. Maar voorlopig heb ik er niet de tijd voorquote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuk......gewoon doen joh, wie weet wat je tegenkomt.....
kunnen we onze "mensen-fotograferen-wij-zijn-zo-gek-op-straatfotografie-angst" overwinnen![]()
![]()
tijd makenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had nog een idee staan van een straatfotografie meet in Luik, op een zondagochtend. Maar voorlopig heb ik er niet de tijd voor
Thnx Flashquote:
Ik ken dat liedje niet, maar heb nu al een paar keer het genoegen gehad in Delft te zijn geweest. Prachtig die panden daar, heerlijk om te zien en heerlijk om daar met een zee aan tijd de camera los te laten op veel details daar van.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het centrum van Delft schijnt ook heel mooi te zijnEn het gebied zoals omschreven in dat ene liedje
Aan de oevers van de Rotte
tussen Delft en Overschie
Die goede oude tijdquote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whahha nee
De eerste keer maakte ik z'n noodstop mee
Hoe denk je dat ze wedstrijdleiding is gewordenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het werkt wel he? Als je nog eens solliciteerd voor mod moet je het erbij zetten in je CV
mag je m'n baas proberen te overtuigenquote:
Doordat ze gevraagd is natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze wedstrijdleiding is geworden![]()
en hoe denk je dat ze aan dat masker van "kijk eens, ik ben geschikt" komt?quote:
Ik ben vanmorgen al aktief genoeg geweest...nu zit ik een beetje heen en weer te lopen tussen tuin en pc. Ik schiet wat plaatjes van zonnende en badende vogels en kijk dan op de pc of het wat geworden isquote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef WurM het volgende:
Gefeliciteerd HMaster2
bleh, k heb nergens zin in vandaag
Door mijn topicquote:Op zondag 23 juli 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe denk je dat ze aan dat masker van "kijk eens, ik ben geschikt" komt?
Daar hoeven we dan weer geen foto's van dank jequote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef WurM het volgende:
Ik ga zo ff heen en terug lopen tussen pc en wcVerder nog niks gedaan vandaag en ik denk dat t nog wel ff duurt, voor ik wel weer wat ga doen
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daar hoeven we dan weer geen foto's van dank je
Er zijn nog teveel posts over om het topic te vullen met wellus nietusquote:
Waarom ga ik toch steeds met vrouwen in discussie?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:02 schreef pea4fun het volgende:
Maar ik heb toch gelijk dus dat hoeft ook niet
Da's ook dom van jequote:Op zondag 23 juli 2006 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ga ik toch steeds met vrouwen in discussie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |