ja dat advies kreeg ik ook van de dokter, nadat ik daar eens op bezoek ben gegaan, (3 bloedneuzen per dag, kon soms wel een kwartier aanhouden) Mijn bloeddruk was 60/90 terwijl het normaal 90/120 is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat zo?
Weer wat geleerd....
Ik wist wel dat ik zout tekort had, ik had de afgelopen dagen enorm veel zin in chips. dus voor het eerst in lange tijd maar een zak gekocht...
[..]
vreemd...tis toch geen volle maan?
tyra banks fotografeert ook onder haar (o zo zwarequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog verslikt zich hevig in zijn flesje water
Ik dacht dat je tegenwoordig fotograaf was
Jawel hoor, maar (mischien door het broeikas effect) gaat ht van droog naar te nat, van te koud naar smerig heet. waar zijn de relaxte temperaturen van 23 graden? de korte buitjes waar er maar een paar mm valt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/news/785(...)st_in_Amsterdam.html
Het is ook nooit goed in Nederland he
Hebbie morgen niks te doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckZo eens kijken wat Bri en Steeph willen en anders wordt het een vroeg rondje in Meijendel
Kijk, dat is ook lekker ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckZo eens kijken wat Bri en Steeph willen en anders wordt het een vroeg rondje in Meijendel
Ja arme jijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan heb ik geen keushelaas
het leven als fotomodel is zooooo zwaar
Ik heb ook een lage bloeddruk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef fraubitch het volgende:
ja dat advies kreeg ik ook van de dokter, nadat ik daar eens op bezoek ben gegaan, (3 bloedneuzen per dag, kon soms wel een kwartier aanhouden) Mijn bloeddruk was 60/90 terwijl het normaal 90/120 is.
kreeg alleen de advies meer zout te eten. Heb vanaf toen nooit meer last ervan gehad.
over een week heb ik 2 visseogenquote:ik heb goeie zin, en jij hebt veel lenzen
Hoe bedoel-iequote:
Delftse Hout is saai manquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:00 schreef Xilantof het volgende:
Jij moet me in de herfst weer even onder de kont schoppen dat ik weer eens naar het Delfse Hout ga dan! moet nog steeds mijn serie van 2 jaar terug nog een keertje doen
die bovenste is een kruisje, en die onderste is em niet, ik heb een zwarte, maar die stenen erin is wel een idee...misschien knikkers erin doen, lijkt me wel geinigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zoiets?
(fontein dus)
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Ook goed!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delftse Hout is saai manClingendael
Daar moeten we van de herst eens heen
Nou dat leek zo in je postquote:
Twee collega's die samen met de auto aan het bestellen waren hielden spontaan een watergevecht....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....da's de postbode maar heDie kan het wel hebben na zoveel tijd in een hittegolf te hebben rondgelopen
Als het hier nu zou gaan regenen zou ik zo buiten gaan staan. Geen probleem. ff lekker afkoelenMaar helaas.....
Nouquote:
'Het is morgen niet zo warm hoor. Geen slachtoffers meer kunnen vinden voor het kaartje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NouIk heb nog kaartjes voor een vliegshow in Belgie
Maar daar heb ik eigenlijk met dit weer totaal geen behoefte aan omdat er, bij navraag door Rubberduck afgelopen vrijdag, totaal geen schaduw te vinden is
.
En ik heb wel zin in een vroege ochtendwandeling (als in: 04:30 de deur uit) in de duinen. Even een zonsopkomstje meepikken en dan met de macrolens op beestjesjacht
jij hoort er dan ook niet bijquote:
http://www.kmi.be/nederla(...)achtingen6479NL.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
'Het is morgen niet zo warm hoor. Geen slachtoffers meer kunnen vinden voor het kaartje?
heb je niet nodig, je lijkt al op een vis zonder die vissenogenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb ook een lage bloeddruk.
[..]
over een week heb ik 2 visseogen
Ja alleen zeker...gezelligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.kmi.be/nederla(...)achtingen6479NL.html
Niet zo warm zegt ze danNou....het is 29 graden op een grasveld wat de afgelopen dagen alleen maar 30+ heeft meegemaakt zonder enige vorm van schaduw. Nee dank je
Geen slachtoffers voor het kaartje iddWil jij nog
Heb er nog twee in de aanbieding
Tegen gereduceerd tarief
Als iemand anders interesse heeft.....mail ff
![]()
niet genoeg blijkbaar. gewoon een soeplepel zout zo 'hup' naar binnen schuivenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ook goed!
@FB en S.B:
Ik eet toch volgens mij best veel zout. Maar ik kan ook makkelijk 3 bloedneuzen per dag hebben. Zeker met die hitte (volgens mij heb ik ook wat dun bloed).
Hubbie meenemenquote:
Die moet werken, alweer...vakantietijd. Maar ik ga morgen gewoon lekker in huis rommelen hoorquote:
Helaas danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die moet werken, alweer...vakantietijd. Maar ik ga morgen gewoon lekker in huis rommelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |