Ja ik weet het, ik trap er iedere keer weer inquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik trap er iedere keer weer inWat een zoensmiley op MSN al niet met een man kan doen
Doortrapte feeksen zijn hetAllemaal
Ah....ze proberen dat bij jou ookquote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik trap er iedere keer weer inWat een zoensmiley op MSN al niet met een man kan doen
Helemaal mee eensquote:Doortrapte feeksen zijn hetAllemaal
Zeg...wie slijmt hier bij wie? Ik ben die en die dag in eindhoven, zal ik bij jou langskomen, ik ben er rond etenstijdquote:Op zondag 23 juli 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....ze proberen dat bij jou ook
[..]
Helemaal mee eensEn als je dan nog niet doet wat ze willen, dan gaan ze nog harder lopen slijmen en zeggen dat ze niet lief vinden en zo
Zo jammer die vrouwen
Was je er al ooit mee begonnen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen is gewoon een zwaar achterhaald concept P
Echt, daar moeten we gewoon eens mee stoppen. NU.
Ja, maar jij bent liefquote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeg...wie slijmt hier bij wie? Ik ben die en die dag in eindhoven, zal ik bij jou langskomen, ik ben er rond etenstijd
![]()
Af en toe zijn ze best nuttig hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen is gewoon een zwaar achterhaald concept P
Echt, daar moeten we gewoon eens mee stoppen. NU.
Waarvoor dan? "Ga eens bier halen, dan vind ik je lief" werkt al sind Fred Flinstone niet meerquote:
Ik ben best een pientere gozerquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor dan? "Ga eens bier halen, dan vind ik je lief" werkt al sind Fred Flinstone niet meer
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeg...wie slijmt hier bij wie? Ik ben die en die dag in eindhoven, zal ik bij jou langskomen, ik ben er rond etenstijd
![]()
quote:
zei hij er niet af en toe bij?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben best een pientere gozerHeeft Vlieg gisteren nog geconstateerd
Ook vlieg maakt fouten...dat blijkt welquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook vlieg maakt fouten...dat blijkt wel
Moeders was weer aardig op soepkookdreef...quote:
* PdeHoog schrijft in agendaquote:Op zondag 23 juli 2006 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
Ohja, eerste weekend van September.. is de grote party enzo.. Dus ook voor de FOTografen![]()
![]()
inlikken noemen we dat....quote:
Inlikken doe je bij modjesquote:
Da's dan weer jouw, overigens foute, conclusie.quote:
Het lukt je niet erg he?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dan weer jouw, overigens foute, conclusie.
Ach...als dit nou het ergste isquote:
Zoals we altijd bij jou doen bedoel jequote:Op zondag 23 juli 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's ook dom van jeJe moet ze gewoon in de waan laten dat ze gelijk hebben, dan komt alles goed
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:52 schreef HMaster-II het volgende:
Welcome home/Sanetarium
Grapske An24-meiske
Zoiets jaquote:
was vandaag erug gezellie..quote:
Onder de boemenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
was vandaag erug gezellie..
wat vrienden met kinderen, en 3 FOT-ers die spontaan langs kwamen.. Mauro, BlackBully(PKfotografie) en Prupke...
Het was me eigenlijk veel te warm voor een feestje... maar onder de boemen was het wel te doen...
Oeh cool! Ik moet nog maar afwachten of die van mijn gelukt zijn hoor. Ben de camera nu aan het leegtrekken. Heb niet zoveel gemaakt en veel vlug vlug ook. Werkt toch niet zo geweldig met anderen erbij. Heb wel voor mezelf nog een knuffelbeest gewonnen met zo'n grijpdingquote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef An24 het volgende:
@ Yoni, it was nice to see you! Jij had toch leuk plaatje met kermis en kerk? Heb hem nog bonter gemaakt......twee moslima's in de attractie voor de katholieke kerkDenk alleen niet dattie gelukt is
![]()
![]()
Heb teveel gemaakt, teveel mislukt, haha......en bert is idd herkenbaar, hij zei al, ik ben beroemdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oeh cool! Ik moet nog maar afwachten of die van mijn gelukt zijn hoor. Ben de camera nu aan het leegtrekken. Heb niet zoveel gemaakt en veel vlug vlug ook. Werkt toch niet zo geweldig met anderen erbij. Heb wel voor mezelf nog een knuffelbeest gewonnen met zo'n grijpding![]()
En idd: leuk je gezien te hebben!Erg grappig dat je elkaar dan toch tegenkomt op zo'n plek met zoveel mensen. Wel met dank aan je vriendje, die is erg herkenbaar
![]()
Oud worden is niet leuk hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Onder de boemen![]()
Tja, de warmte...heb je wat meer last van als je ouder wordt he![]()
Oh daar hoef je niet oud voor te zijn hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
Maar dan kan je wel weer ongegeneerd naar jong vrouwvolk kijken![]()
![]()
![]()
tss verraad even dat BB een kloon is van mijquote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
was vandaag erug gezellie..
wat vrienden met kinderen, en 3 FOT-ers die spontaan langs kwamen.. Mauro, BlackBully(PKfotografie) en Prupke...
Het was me eigenlijk veel te warm voor een feestje... maar onder de boemen was het wel te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |