Zoiets jaquote:
was vandaag erug gezellie..quote:
Onder de boemenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
was vandaag erug gezellie..
wat vrienden met kinderen, en 3 FOT-ers die spontaan langs kwamen.. Mauro, BlackBully(PKfotografie) en Prupke...
Het was me eigenlijk veel te warm voor een feestje... maar onder de boemen was het wel te doen...
Oeh cool! Ik moet nog maar afwachten of die van mijn gelukt zijn hoor. Ben de camera nu aan het leegtrekken. Heb niet zoveel gemaakt en veel vlug vlug ook. Werkt toch niet zo geweldig met anderen erbij. Heb wel voor mezelf nog een knuffelbeest gewonnen met zo'n grijpdingquote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef An24 het volgende:
@ Yoni, it was nice to see you! Jij had toch leuk plaatje met kermis en kerk? Heb hem nog bonter gemaakt......twee moslima's in de attractie voor de katholieke kerkDenk alleen niet dattie gelukt is
![]()
![]()
Heb teveel gemaakt, teveel mislukt, haha......en bert is idd herkenbaar, hij zei al, ik ben beroemdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oeh cool! Ik moet nog maar afwachten of die van mijn gelukt zijn hoor. Ben de camera nu aan het leegtrekken. Heb niet zoveel gemaakt en veel vlug vlug ook. Werkt toch niet zo geweldig met anderen erbij. Heb wel voor mezelf nog een knuffelbeest gewonnen met zo'n grijpding![]()
En idd: leuk je gezien te hebben!Erg grappig dat je elkaar dan toch tegenkomt op zo'n plek met zoveel mensen. Wel met dank aan je vriendje, die is erg herkenbaar
![]()
Oud worden is niet leuk hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Onder de boemen![]()
Tja, de warmte...heb je wat meer last van als je ouder wordt he![]()
Oh daar hoef je niet oud voor te zijn hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
Maar dan kan je wel weer ongegeneerd naar jong vrouwvolk kijken![]()
![]()
![]()
tss verraad even dat BB een kloon is van mijquote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
was vandaag erug gezellie..
wat vrienden met kinderen, en 3 FOT-ers die spontaan langs kwamen.. Mauro, BlackBully(PKfotografie) en Prupke...
Het was me eigenlijk veel te warm voor een feestje... maar onder de boemen was het wel te doen...
He jammer.....ja stuur hem ff via msn....checken we wie de mooiste heeft, die mag hem gebruiken, idee? (Zal jij wel wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Yoni het volgende:
Mijn kerk/kermis is niks![]()
Klein 'reuzen' rad/groot reuzenrad wel aardig, maar dat was jouw idee.
Heb wel een grappige foto gemaakt in de zweefmolen
En er zit stof op mijn sensor..![]()
Hmmm?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tss verraad even dat BB een kloon is van mij![]()
ik roep niet voor niets niet mijn naam van mijn kloonquote:Op zondag 23 juli 2006 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hmmm?
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII)
Ik moet ze effe oppoetsen. Kleuren zijn niet geweldig. Ach, eigenlijk is de hele foto niet zo ook. Die spoorlijn ertussen is best zonde.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
He jammer.....ja stuur hem ff via msn....checken we wie de mooiste heeft, die mag hem gebruiken, idee? (Zal jij wel worden)
Klopt.....we kijken wel......gaan we de wedstrijd in rondes doen...eerst door de "An-en Yoni-ronde" komenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik moet ze effe oppoetsen. Kleuren zijn niet geweldig. Ach, eigenlijk is de hele foto niet zo ook. Die spoorlijn ertussen is best zonde.
Net als HM-3 HM-4 en Mauro van mij ckers...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tss verraad even dat BB een kloon is van mij![]()
Ga je me nou weggeven?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Net als HM-3 HM-4 en Mauro van mij ckers...![]()
Nee, die van jou heeft te veel waardequote:
Is er fotografiesch bewijs van??quote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik zit zelfgenoegzaam te glimlachen, ik heb net wraak genomen op mijn dochter
* pea4fun is mama from hell
Vertelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik zit zelfgenoegzaam te glimlachen, ik heb net wraak genomen op mijn dochter
* pea4fun is mama from hell
hmmm twijfelgeval, er is meer mislukt dan gelukt......en ga het vandaag niet redden...ff geduld nog dus....(ohw en kindertjes durfde ik nietquote:
Behalve die ene op de rug danquote:Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
hmmm twijfelgeval, er is meer mislukt dan gelukt......en ga het vandaag niet redden...ff geduld nog dus....(ohw en kindertjes durfde ik niet)
LOLquote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef pea4fun het volgende:
Nou, mijn lieve dochter van 16 jaar komt [blabla] ín haar bed [bla]
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef pea4fun het volgende:
Nou, mijn lieve dochter van 16 jaar ... of ze de boodschap snapt als ze vannacht thuiskomt
Ik heb al eens een vriendelijke waarschuwing gegeven bij een vorige keer hoor. Zo van, Joh, als je nou een volgende keer met een kilo zand in je schoenen thuiskomt klop ze dan ff in de tuin uit, maar wie niet horen wil moet voelenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef WurM het volgende:
[..]
LOL
Ik ben echt blij dat mijn moeder niet zo is!
Hoewel, mijn moeder laat liet me niet eens bij mn vriendin slapen toen k nog n vriendin had, laat staan douchen
Oeh...dat is wel weer lastig dan...ik wil wél slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
![]()
BWahahahahahhahahahahahahaha
Dat wordt gillen en krijsen vannacht
![]()
Mjah, ik had zelf prolly ook zoiets gedaan hoor... Maar hoe dan ook: Toffe actiequote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al eens een vriendelijke waarschuwing gegeven bij een vorige keer hoor. Zo van, Joh, als je nou een volgende keer met een kilo zand in je schoenen thuiskomt klop ze dan ff in de tuin uit, maar wie niet horen wil moet voelen![]()
Je moet een briefje maken :quote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh...dat is wel weer lastig dan...ik wil wél slapen.
* pea4fun ff biefje maakt voor erbij in bed "graag zachtjes gillen"
You're just plain and simple pure evilquote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Je moet een briefje maken :
Lieve dochter,
je bent al zo volwassen in alles wat je doet. Ik ben byzonder trots op je.
Ik hou heel veel van je en wij weten dat je ook van ons houd.
Slaap lekker lieffie
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Je moet een briefje maken :
Lieve dochter,
je bent al zo volwassen in alles wat je doet. Ik ben byzonder trots op je.
Ik hou heel veel van je en wij weten dat je ook van ons houd.
Slaap lekker lieffie
Voor 2 weken, jaquote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef pea4fun het volgende:
<knip>
Eens kijken of ze de boodschap snapt als ze vannacht thuiskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |