ceramic lookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:06 schreef BoJo het volgende:
hij staat al een tijdje stil, roestige schijven![]()
Volgens mij een Marcos Mantara?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
Mantis?
of de naam van het slow chat topic zelfquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:49 schreef vosss het volgende:
Ja hallo piet; rechtsklikken en naar de naam kijken zeker?
wat is er au?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
au...
kater of verbrand?quote:
Geen idee. Vraag jij het effe aan hem. Ik durf het nietquote:
damn das herm niet, das onze VW-fapperquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:57 schreef lipje het volgende:
dan issie verbrand
*draait zich om en roept: MARK hij is verbrand*
mjah die programmas geloof ik nou wel, nog een paar weken en ik kan in echt ermee aan de slagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
Bo: voor je huisjeFloorplanner, maak zelf een plattegrond
ik wist het. VERRASSSSSINGquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
ik denk zo van waarom duurt het zo lang voordat we gaan BBQen, schijnen m'n ouders nog andere mensen uitgenodigd te hebben ter ere van m'n verjaardag enzo![]()
fijn dat ze dat ook ff van te voren vermelden![]()
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
of de naam van het slow chat topic zelf![]()
gisternacht 4 uur gelslapen, daarna 20 uur wakker en overactief. dus vandaarquote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je teveel sinas gedronken?
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:36 schreef ijsmeis het volgende:
Er zit/zat een kutmug in mijn klamboe.
Ik zit echt helemaal onder die kutbulten![]()
!!
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:46 schreef lipje het volgende:
ah meneer heeft zowel een kater alsmede zijn loonstrookje opgezopen
ik heb het wel geleerd te drinken maar echt lekker vind ik het nietquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb het wel geleerd te drinken maar echt lekker vind ik het niet![]()
Dus ik drink het alleen uit beleefdheid soms![]()
mjah ach als je altijd al koffie geleut hebt dan zie je het niet, maar echt OVERAL waar je komt is bijna altijd de eerste vraag of je koffie wilt. Als niet koffie drinker is meestal je enige keus dan nog thee. Nou nee dankje. Maar in sommige situaties is het beter om het niet af te slaan, puur uit sociaal oogpunt.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit beleefdheid koffie drinken
Als ze dat vragen roep ik altijd JA LEKKER!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ach als je altijd al koffie geleut hebt dan zie je het niet, maar echt OVERAL waar je komt is bijna altijd de eerste vraag of je koffie wilt. Als niet koffie drinker is meestal je enige keus dan nog thee. Nou nee dankje. Maar in sommige situaties is het beter om het niet af te slaan, puur uit sociaal oogpunt.
Je kan erom lachen maar het is echt zo.
Ik ben blij dat ik het kan drinken zonder te nekken maar voor m'n plezier 6 bakken per dag, hoeft van mij niet hoor.![]()
ja ach als je het je niet voor kunt stellen... houd het opquote:Op zondag 23 juli 2006 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ze dat vragen roep ik altijd JA LEKKER!
hoezo?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat BaraCuda een hartaanval heeft op dit moment van typen.
Ik heb alleen met Logic Pro gewerkt, maar volgens mij is dat er alleen voor de Macquote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
weet iemand een gratis programma waarmee je in mp3s kunt knippen?
Of weet iemand of dat kan met die Magix Music Maker meuk?![]()
Wat doe jequote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwoah. http://fotoboek.fok.nl/userpics/74966/Elastiek%202-6-06.jpg
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwoah. http://fotoboek.fok.nl/userpics/74966/Elastiek%202-6-06.jpg
het haar vriendelijk verzoeken het te veranderen is een beter plan.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
FapFapFap.
Zou het helpen om een (F)A te mailen over iemand die mijn icoontje gebruikt?
Of zal ik haar maar gewoon stalken?
Ik heb een post gemaakt. Ik wacht wel een dagjequote:Op zondag 23 juli 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
het haar vriendelijk verzoeken het te veranderen is een beter plan.
Uhhhh, moeten we nu doordenkenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gitser geen drup gehad
Sandra had stortbuien btw
mogge
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gitser geen drup gehad
Sandra had stortbuien btw
mogge
Sproeien ze niet dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
Flinke hoosbui zou anders helemaal geen kwaad kunnen voor de boeren hier in de buurt![]()
Echt alles is tifus droog![]()
nee dmme doosquote:Op zondag 23 juli 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhhhh, moeten we nu doordenken?
Of is ze ergens op vakantie ofzo?
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=19401quote:Op zondag 23 juli 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
Flinke hoosbui zou anders helemaal geen kwaad kunnen voor de boeren hier in de buurt![]()
Echt alles is tifus droog![]()
Oh jaquote:Op zondag 23 juli 2006 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee dmme doosIk zta de hele dag in Duitsland en LImburg gitser
en Sandra was thuis
Ja, ik ben ook bij Klonk in het dorp hgeweest om foto's te maken.... Uitgebreide reoprtages gemakat in Maastrucht, Roermond en de omgeving vanVenloEn zelfs langs Gennep gereden.
ohja salaris komt ook deze weekquote:Op zondag 23 juli 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog een dagje. Stufi.
En dan nog 6 dagen.
Niet de mijne, gelukkigquote:
Sommige wel ja, maar ook daar zitten grenzen aan he.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welke type is dat? die vind ik wel leuke koplampen hebben?
In welke jaren is die gemaakt?
5e hands?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Paladijn het volgende:
Waarom is een 5e hands MX-5 1st gen trouwens geen optie voor je Bara, die dingen kosten geen reet en zijn nog redelijk waardevast
ze zijn vast vaak van eigenaar gewisseldquote:
ja, sinds vorige week donderdag - nu anderhalve week dusquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja, sinds vorige week donderdag - nu anderhalve week dus
Heb er ook al veel te veel kilometers in gemaakt, dus zal komende week eens bij de dealer langs voor de 1e '1000km' beurt op 2.5k km ofzo
Het is heerlijk rijden, vooral met dit weerquote:
it's magic!quote:
als dat je enige zorg isquote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is heerlijk rijden, vooral met dit weer
Ik maak me alleen telkens zorgen dat mijn petje afwaait op de snelweg (ivm zonnesteek heb ik die maar op op langere ritten), maar ik heb een tip gekregen om een klemmetje te maken die je pet met je shirt verbind zodat je'm niet kwijt bent als ie afwaait bij 150
Is het niet tijd voor een andere icon dan? want om nou er echt trots op te zijn dat je een rover hebt gehad??quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja, sinds vorige week donderdag - nu anderhalve week dus
Heb er ook al veel te veel kilometers in gemaakt, dus zal komende week eens bij de dealer langs voor de 1e '1000km' beurt op 2.5k km ofzo
ik moet gewoon het eerste deel van een mp3 weg knippen... is dat teveel gevraagdquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
it's magic!
is Cooledit niet wat? (dat was vroeger teh hip)
Nou ja, dat en kutstukken op het wegdek.quote:
Mjin Rover was een prima auto, ondanks de negatieve naam die't merk heeftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor een andere icon dan? want om nou er echt trots op te zijn dat je een rover hebt gehad??
Damn, als je een goede Elise kunt krijgen voor weinig geldquote:Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
bij dat feest de 12/13e ga ik m'n oom met die elise maar eens pushen dat hij die elise van hem voor een zacht prijsje aan mij weg doet zodat hij iets anders kan kopen
Hij heeft toch geld zat
Dat valt wel mee hoor, met 30-35 kun je prima over de snelweg met de kap open... het is alleen in de stad not done omdat je dan telkens stilstaat en een zwart interieur dan nogal warm wordtquote:Op zondag 23 juli 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Zo geweldig is een cabrio inderdaad niet
in nederland is het vaak of kutweer of meteen 30 a 35 graden.
Deze temperaturen zijn gewoon kut te noemen in een cabrio
Mja hij wil een exige eigenlijk, maar kan me niet voorstellen dat hij z'n elise dan ver onder de prijs aan mij verkooptquote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Damn, als je een goede Elise kunt krijgen voor weinig geld
De nieuwe Exige isquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja hij wil een exige eigenlijk, maar kan me niet voorstellen dat hij z'n elise dan ver onder de prijs aan mij verkoopt![]()
Kan het proberen natuurlijkHij heeft maar 1 garage box dus zal voorstellen om hem hier te stallen mocht hij de elise aan willen houden
![]()
Ik heb geen dagelijks verbruikquote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De nieuwe Exige isals je erin past
Maar je gaat die Elise dan voor't dagelijks verkeer gebruiken, of houdt je je Vulva aan als km-vreter?
euh, ze zijn er al vanaf 20k dacht ik... in Leek stond er iig een voor 25k te koop terwijl auto's hier in het noorden doorgaans wat duurder zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
Och maar 30000 euro
Nou voor 15000 koop ik hem![]()
destijds koste dat ding iets minder dan 100000 gulden, dus 20000 is mooie prijs, nou omdat ik zo lief ben 5000 er afquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh, ze zijn er al vanaf 20k dacht ik... in Leek stond er iig een voor 25k te koop terwijl auto's hier in het noorden doorgaans wat duurder zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
dreeeaaameeerr... you're nothing but a dreeeeaaaammeeerrr...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
dreeeaaameeerr... you're nothing but a dreeeeaaaammeeerrr...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:17 schreef Paladijn het volgende:
Je kan altijd nog met meneer Leen van Frisia bellen bara
Ik ben er iig vandoor, tot vanavond
mooie ratioquote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister 300 bouwmachiens op de foto gezet. waarvan er 298 heel bijzonder waren
die vent met dat gele shirt aan, is Rob Dragt, heeft een heel stel boeken geschreven, die hier uiteraard allemala in de kast staan. Toen ik dat in de gaten kreeg had ik echt zo iets van "quote:
wel grappigquote:Op zondag 23 juli 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vent met dat gele shirt aan, is Rob Dragt, heeft een heel stel boeken geschreven, die hier uiteraard allemala in de kast staan. Toen ik dat in de gaten kreeg had ik echt zo iets van "dat is die en die
"
En op een gegeven moment zat hij naar mij te kijken met zo'n blik van "dat is Alex Miedema
"
En ja, dit is Peugedrag, maar die zit tegenwooridg toch alleen nog maar in V&A, dus dat mag
naja op vakantie verveel ik me niet... ik ben al een hele week ziek... word helemaal leip van het binnen zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen vakantie hebt dit jaar
Was dat de sloopafdeling ofzo van dat terein?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, geniaal, zat geeneens een motor in, ding weegt 50 ton of zo
Het was een gfeweldige vakantie, aardige kids, een zeker leuk medestaf lid bij me in de tent enzoquote:Op zondag 23 juli 2006 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb je het overleeft met die rotjong?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een gfeweldige vakantie, aardige kids, een zeker leuk medestaf lid bij me in de tent enzo
[afbeelding]
reparatiewerkplaats van een van de onderaannemersquote:Op zondag 23 juli 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was dat de sloopafdeling ofzo van dat terein?
Omdat er zo enorm veel apparaten staan die vrij veel onderdelen missen?
geneukt?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een gfeweldige vakantie, aardige kids, een zeker leuk medestaf lid bij me in de tent enzo
[afbeelding]
Wat een teringbende eh?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
reparatiewerkplaats van een van de onderaannemers
doe je goedquote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
die ene bulldozer was zo te zien in ieder geval een plukdozerquote:Op zondag 23 juli 2006 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een teringbende eh?![]()
Volgends mij staan sommige voertuigen al eventjes
Ja, dat heb ik gemerkt. Daarom ben ik ergens mee bzig. Je hoort nog wel wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je je hersenen niet gebruikt sterven ze langzaam af.
euh Peu komt hier nooit meer?quote:
Oh ja, en jou ziekte en verjaardag, en Bara zn verjaardag.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
euh Peu komt hier nooit meer?
Hugo zit in de VS?
Anne is een freggel?
Paladijn heeft zijn MX5?
Mark gaat het huis uit en zijn pa heeft een MX5 gekocht?
Ik heb Lipje gemeet?
dat waren de veranderingen volgens mij![]()
en hij reageerd niet op de herhaalde oproepen voor zn terintjesgebeuren aan de fles.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
en ohja niet geheel onbelangrijk voor de FBGers, Peu is naar Utrecht verhuist voor z'n studie![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
en ohja niet geheel onbelangrijk voor de FBGers, Peu is naar Utrecht verhuist voor z'n studie![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hij reageerdt niet op de herhaalde oproepen voor zn terintjesgebeuren aan de fles.
wat een veranderingen allemaal eigenlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik verhuis trouwens per volgende week naar Eindhoven![]()
puik, kamer gevonden?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik verhuis trouwens per volgende week naar Eindhoven![]()
Nee, dat is gewoon jouw typtyfusquote:Op zondag 23 juli 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarom corrigeer je treintjes niet he?DT-nazi
Ik sein je wel in als ik weer eens naar de Tongelresestraat gaquote:Op zondag 23 juli 2006 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeps
Om de hoek bij kankerkachelKees
bisexueelquote:Op zondag 23 juli 2006 17:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon jouw typtyfus
Ik ken behalve de TU, het Stratumseind en m'n toekomstige huis NIETS daarquote:Op zondag 23 juli 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sein je wel in als ik weer eens naar de Tongelresestraat ga
Daar zit het DAF museum. Je hebt btw korting met je OV jaarkaartquote:Op zondag 23 juli 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken behalve de TU, het Stratumseind en m'n toekomstige huis NIETS daar. Maar gezellig
aangepastquote:Op zondag 23 juli 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kan veel van me zeggen, maar dat niet![]()
Ah, daar ben ik wel naar een kamer gaan kijken ja, maar was zo'n ongekend kwallenhuis (nee je hoeft hem niet in te koppenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar zit het DAF museum. Je hebt btw korting met je OV jaarkaart
Haar uiterlijk compenseert datquote:
Ja ga je mee?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
En dan naar de States eh?
Nu als in nu nu?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
En nu gaan we karten (ja ik niet, ik kijk alleen toe, want die eppo's doen dat elke maand, dus dan halen ze mij dadelijk 6x in en dan moet ik huilen (![]()
) )
Ik kan er geen klap van is geen optie?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
En outdoor, ja m'n bougie liep vet
of ja m'n bandenspanning net wat te laag
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan er geen klap van is geen optie?
Ik heb meegedaanquote:Op zondag 23 juli 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu als in nu nu?
Doe nou mee joh![]()
Je kan altijd als excuus gebruiken dat je een kutkart had als in indoor karten doet
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan. Mijn allerallerallerallerallereerste keer
.
Ik ga het vaker doen.
En wat moet het "Also" dan voorstellenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef M5 het volgende:
"wablief" [afbeelding]
maar ik ben alvast weer beetje duits aan het oefenen. donderdag vertrek ik naar zwitserland![]()
Ik was maar (quote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel leuk toch? nog paar x indoor en je bent klaar voor het echte werk
![]()
Mja, je moet het even leren morgen na m'n werk krijg je de tips zodat je volgende keer snelste bentquote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was maar (![]()
) 3 seconden langzamer dan de numero 1.
Maar die heeft er veul vaker gekart.
tis meer iets van spreek taal dat niet een directe vertaling in het nederlands heeft voor zover ik weet. Daarom betekent het iig niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet trouwens wel wat het betekent. Daarom. Toch?
Wat betekent het dan wel? Of weet je het zelf ook nietquote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
tis meer iets van spreek taal dat niet een directe vertaling in het nederlands heeft voor zover ik weet. Daarom betekent het iig niet.
En ik hoor 't zo'n duitse commentator bij DTM op tv wel eens zeggen..
ach laat maar ook
't heeft geen letterlijke vertaling in het nederlands voor zo ver ik weet , dus hoe moet ik je dat dan uit gaan leggenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat betekent het dan wel? Of weet je het zelf ook niet?
Maar waarom zei je het net danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:53 schreef M5 het volgende:
[..]
't heeft geen vertaling in het nederlands, dus hoe moet ik je dat dan uit gaan leggen![]()
je kan het bijv. in een volgende zin gebruiken: "Also meine lieben Damen und Herren, ...."
Zwitserland is verdeeld in Kantons. Hoe is je Kantonees?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Ciao bella!(italiaans moet ik ook nog bij spijkeren
![]()
)
kantonees spreken ze niet in zwiterland maar in chinaquote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zwitserland is verdeeld in Kantons. Hoe is je Kantonees?
Nero wave edittorquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet gewoon het eerste deel van een mp3 weg knippen... is dat teveel gevraagd![]()
Ga je verhuizen of neuk je er een?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
OiIk heb m'n recht om op Tilburgers te zeiken verspeeld
[afbeelding]
Laat ik zo zeggen, er komen toch wel leuke bepaalde iemanden uit Tilburgquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, er komen toch wel leuke bepaalde iemanden uit Tilburg
[afbeelding]
Ik hou het nog even op vakantie liefde, rustig aan doen, zien weat er komt enzo. Maar het voelde wel echt goedquote:Op zondag 23 juli 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Gatver, je bent toch niet écht flieft enzo eh?
Dus Alex had wel gelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hou het nog even op vakantie liefde, rustig aan doen, zien weat er komt enzo. Maar het voelde wel echt goed![]()
![]()
[afbeelding]
hehehehe joe go boiquote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hou het nog even op vakantie liefde, rustig aan doen, zien weat er komt enzo. Maar het voelde wel echt goed![]()
![]()
[afbeelding]
FBG's zeggen niet dat ze geneukt hebbem die geven 5000 hints zodat je het MOET vragen of ze nu wel of niet hebben geneukt, en dan ben je pervers omdat je daar aan denkt.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie het subtieler had gevraagd, maar goed
Ik vond het al opmerkelijk dat ie de vraag negeerde.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FBG's zeggen niet dat ze geneukt hebbem die geven 5000 hints zodat je het MOET vragen of ze nu wel of niet hebben geneukt, en dan ben je pervers omdat je daar aan denkt.
oksoquote:Op zondag 23 juli 2006 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
Slaap lekker Alex.
Dat wil ik ook dolgraag, want dan heb ik n.l. vakantiequote:Op maandag 24 juli 2006 07:42 schreef BoJo het volgende:
denk dat ik nog maar een week thuis blijf... heb totaal geen zin![]()
ik heb nog lang geen officieel vrijquote:Op maandag 24 juli 2006 07:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wil ik ook dolgraag, want dan heb ik n.l. vakantie
must be so nice....quote:Op maandag 24 juli 2006 07:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben dan voor de komende tijd helemaal uitgewerkt
Zooooowquote:
Damn dat klinkt goedquote:Op maandag 24 juli 2006 07:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zooooow![]()
Die sfeer, die gebouwen, times square, bios geweest op 42nd street, city tour gedaan, Breitling en Panerai gekocht, circle cruise gedaan langs Manhatten en vrijheidsbeeld, comedy club geweest, op het Empire State Building geweest, ground zero bezocht, die crazy taxi's, 24 uur per dag drukte, glazen kubus Apple store geweest, alle flagshipstores van de grote merken bezocht, wat Abercrombie en Lacoste gekocht, door Central Park gelopen enz enz enz,
Best veul voor een paar daagkes
Ik zal eens even een picca schieten van de klokjes
Ik moet gewoon weer nieuw werk zoeken in Eindhoven drolquote:Op maandag 24 juli 2006 07:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
must be so nice....![]()
*sigh*... 40 more years to go![]()
Ja die winkelsquote:Op maandag 24 juli 2006 08:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn dat klinkt goed![]()
![]()
Vooral de flagshipstores zien er übergeil uit of niet?
En zijn dat echte klokjes?![]()
Neem aan van niet toch of heb je de jackpot gewonnen?
Damnquote:Op maandag 24 juli 2006 08:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die winkelsBij Abercrombie & Fitch lopen gewoon alleen maar modellen rond
Staat die toko ook om bekend
En echt alles lekker over the top en super gedesigned natuurlijk bij die flagshipstores
Die klokjes zijn beide zeer nette automatische nepperts
Is het hier wel te krijgen?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DamnMaar Abercrombie & Fitch is daar nog goedkoper dan hier of niet?
En idd, echt asociale designs vaak in die flagshipstores
En geil
Eindhovuuhhhquote:Op zondag 23 juli 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken behalve de TU, het Stratumseind en m'n toekomstige huis NIETS daar. Maar gezellig
Heb het wel eens zien hangen, ik meen in Amsterdam ergens ofzo...quote:Op maandag 24 juli 2006 08:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is het hier wel te krijgen?Valt nog tegen denk ik
Eindhovuuuuh de gékstequote:Op maandag 24 juli 2006 08:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
allo
[..]
Eindhovuuhhh
ik ken de stad wel redelijk, kom er nu natuurlijk niet zo vaak meer, wel gezellig
alloquote:Op maandag 24 juli 2006 08:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eindhovuuuuh de gékste![]()
Tommèèèh
klinkt gaaf manquote:Op maandag 24 juli 2006 07:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zooooow![]()
Die sfeer, die gebouwen, times square, bios geweest op 42nd street, city tour gedaan, Breitling en Panerai gekocht, circle cruise gedaan langs Manhatten en vrijheidsbeeld, comedy club geweest, op het Empire State Building geweest, ground zero bezocht, die crazy taxi's, 24 uur per dag drukte, glazen kubus Apple store geweest, alle flagshipstores van de grote merken bezocht, wat Abercrombie en Lacoste gekocht, door Central Park gelopen enz enz enz,
Best veul voor een paar daagkes
Ik zal eens even een picca schieten van de klokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |