Nero wave edittorquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet gewoon het eerste deel van een mp3 weg knippen... is dat teveel gevraagd![]()
Ga je verhuizen of neuk je er een?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
OiIk heb m'n recht om op Tilburgers te zeiken verspeeld
[afbeelding]
Laat ik zo zeggen, er komen toch wel leuke bepaalde iemanden uit Tilburgquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, er komen toch wel leuke bepaalde iemanden uit Tilburg
[afbeelding]
Ik hou het nog even op vakantie liefde, rustig aan doen, zien weat er komt enzo. Maar het voelde wel echt goedquote:Op zondag 23 juli 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Gatver, je bent toch niet écht flieft enzo eh?
Dus Alex had wel gelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hou het nog even op vakantie liefde, rustig aan doen, zien weat er komt enzo. Maar het voelde wel echt goed![]()
![]()
[afbeelding]
hehehehe joe go boiquote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hou het nog even op vakantie liefde, rustig aan doen, zien weat er komt enzo. Maar het voelde wel echt goed![]()
![]()
[afbeelding]
FBG's zeggen niet dat ze geneukt hebbem die geven 5000 hints zodat je het MOET vragen of ze nu wel of niet hebben geneukt, en dan ben je pervers omdat je daar aan denkt.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie het subtieler had gevraagd, maar goed
Ik vond het al opmerkelijk dat ie de vraag negeerde.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FBG's zeggen niet dat ze geneukt hebbem die geven 5000 hints zodat je het MOET vragen of ze nu wel of niet hebben geneukt, en dan ben je pervers omdat je daar aan denkt.
oksoquote:Op zondag 23 juli 2006 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
Slaap lekker Alex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |