mooie ratioquote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister 300 bouwmachiens op de foto gezet. waarvan er 298 heel bijzonder waren
die vent met dat gele shirt aan, is Rob Dragt, heeft een heel stel boeken geschreven, die hier uiteraard allemala in de kast staan. Toen ik dat in de gaten kreeg had ik echt zo iets van "quote:
wel grappigquote:Op zondag 23 juli 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vent met dat gele shirt aan, is Rob Dragt, heeft een heel stel boeken geschreven, die hier uiteraard allemala in de kast staan. Toen ik dat in de gaten kreeg had ik echt zo iets van "dat is die en die
"
En op een gegeven moment zat hij naar mij te kijken met zo'n blik van "dat is Alex Miedema
"
En ja, dit is Peugedrag, maar die zit tegenwooridg toch alleen nog maar in V&A, dus dat mag
naja op vakantie verveel ik me niet... ik ben al een hele week ziek... word helemaal leip van het binnen zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen vakantie hebt dit jaar
Was dat de sloopafdeling ofzo van dat terein?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, geniaal, zat geeneens een motor in, ding weegt 50 ton of zo
Het was een gfeweldige vakantie, aardige kids, een zeker leuk medestaf lid bij me in de tent enzoquote:Op zondag 23 juli 2006 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb je het overleeft met die rotjong?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een gfeweldige vakantie, aardige kids, een zeker leuk medestaf lid bij me in de tent enzo
[afbeelding]
reparatiewerkplaats van een van de onderaannemersquote:Op zondag 23 juli 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was dat de sloopafdeling ofzo van dat terein?
Omdat er zo enorm veel apparaten staan die vrij veel onderdelen missen?
geneukt?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een gfeweldige vakantie, aardige kids, een zeker leuk medestaf lid bij me in de tent enzo
[afbeelding]
Wat een teringbende eh?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
reparatiewerkplaats van een van de onderaannemers
doe je goedquote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
die ene bulldozer was zo te zien in ieder geval een plukdozerquote:Op zondag 23 juli 2006 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een teringbende eh?![]()
Volgends mij staan sommige voertuigen al eventjes
Ja, dat heb ik gemerkt. Daarom ben ik ergens mee bzig. Je hoort nog wel wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je je hersenen niet gebruikt sterven ze langzaam af.
euh Peu komt hier nooit meer?quote:
Oh ja, en jou ziekte en verjaardag, en Bara zn verjaardag.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
euh Peu komt hier nooit meer?
Hugo zit in de VS?
Anne is een freggel?
Paladijn heeft zijn MX5?
Mark gaat het huis uit en zijn pa heeft een MX5 gekocht?
Ik heb Lipje gemeet?
dat waren de veranderingen volgens mij![]()
en hij reageerd niet op de herhaalde oproepen voor zn terintjesgebeuren aan de fles.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
en ohja niet geheel onbelangrijk voor de FBGers, Peu is naar Utrecht verhuist voor z'n studie![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
en ohja niet geheel onbelangrijk voor de FBGers, Peu is naar Utrecht verhuist voor z'n studie![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hij reageerdt niet op de herhaalde oproepen voor zn terintjesgebeuren aan de fles.
wat een veranderingen allemaal eigenlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik verhuis trouwens per volgende week naar Eindhoven![]()
puik, kamer gevonden?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik verhuis trouwens per volgende week naar Eindhoven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |