quote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welke type is dat? die vind ik wel leuke koplampen hebben?
In welke jaren is die gemaakt?
5e hands?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Paladijn het volgende:
Waarom is een 5e hands MX-5 1st gen trouwens geen optie voor je Bara, die dingen kosten geen reet en zijn nog redelijk waardevast
ze zijn vast vaak van eigenaar gewisseldquote:
ja, sinds vorige week donderdag - nu anderhalve week dusquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja, sinds vorige week donderdag - nu anderhalve week dus
Heb er ook al veel te veel kilometers in gemaakt, dus zal komende week eens bij de dealer langs voor de 1e '1000km' beurt op 2.5k km ofzo
Het is heerlijk rijden, vooral met dit weerquote:
it's magic!quote:
als dat je enige zorg isquote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is heerlijk rijden, vooral met dit weer
Ik maak me alleen telkens zorgen dat mijn petje afwaait op de snelweg (ivm zonnesteek heb ik die maar op op langere ritten), maar ik heb een tip gekregen om een klemmetje te maken die je pet met je shirt verbind zodat je'm niet kwijt bent als ie afwaait bij 150
Is het niet tijd voor een andere icon dan? want om nou er echt trots op te zijn dat je een rover hebt gehad??quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja, sinds vorige week donderdag - nu anderhalve week dus
Heb er ook al veel te veel kilometers in gemaakt, dus zal komende week eens bij de dealer langs voor de 1e '1000km' beurt op 2.5k km ofzo
ik moet gewoon het eerste deel van een mp3 weg knippen... is dat teveel gevraagdquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
it's magic!
is Cooledit niet wat? (dat was vroeger teh hip)
Nou ja, dat en kutstukken op het wegdek.quote:
Mjin Rover was een prima auto, ondanks de negatieve naam die't merk heeftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor een andere icon dan? want om nou er echt trots op te zijn dat je een rover hebt gehad??
Damn, als je een goede Elise kunt krijgen voor weinig geldquote:Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
bij dat feest de 12/13e ga ik m'n oom met die elise maar eens pushen dat hij die elise van hem voor een zacht prijsje aan mij weg doet zodat hij iets anders kan kopen
Hij heeft toch geld zat
Dat valt wel mee hoor, met 30-35 kun je prima over de snelweg met de kap open... het is alleen in de stad not done omdat je dan telkens stilstaat en een zwart interieur dan nogal warm wordtquote:Op zondag 23 juli 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Zo geweldig is een cabrio inderdaad niet
in nederland is het vaak of kutweer of meteen 30 a 35 graden.
Deze temperaturen zijn gewoon kut te noemen in een cabrio
Mja hij wil een exige eigenlijk, maar kan me niet voorstellen dat hij z'n elise dan ver onder de prijs aan mij verkooptquote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Damn, als je een goede Elise kunt krijgen voor weinig geld
De nieuwe Exige isquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja hij wil een exige eigenlijk, maar kan me niet voorstellen dat hij z'n elise dan ver onder de prijs aan mij verkoopt![]()
Kan het proberen natuurlijkHij heeft maar 1 garage box dus zal voorstellen om hem hier te stallen mocht hij de elise aan willen houden
![]()
Ik heb geen dagelijks verbruikquote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De nieuwe Exige isals je erin past
Maar je gaat die Elise dan voor't dagelijks verkeer gebruiken, of houdt je je Vulva aan als km-vreter?
euh, ze zijn er al vanaf 20k dacht ik... in Leek stond er iig een voor 25k te koop terwijl auto's hier in het noorden doorgaans wat duurder zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
Och maar 30000 euro
Nou voor 15000 koop ik hem![]()
destijds koste dat ding iets minder dan 100000 gulden, dus 20000 is mooie prijs, nou omdat ik zo lief ben 5000 er afquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh, ze zijn er al vanaf 20k dacht ik... in Leek stond er iig een voor 25k te koop terwijl auto's hier in het noorden doorgaans wat duurder zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
dreeeaaameeerr... you're nothing but a dreeeeaaaammeeerrr...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
dreeeaaameeerr... you're nothing but a dreeeeaaaammeeerrr...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:17 schreef Paladijn het volgende:
Je kan altijd nog met meneer Leen van Frisia bellen bara
Ik ben er iig vandoor, tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |