Nee, dat is gewoon jouw typtyfusquote:Op zondag 23 juli 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarom corrigeer je treintjes niet he?DT-nazi
Ik sein je wel in als ik weer eens naar de Tongelresestraat gaquote:Op zondag 23 juli 2006 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeps
Om de hoek bij kankerkachelKees
bisexueelquote:Op zondag 23 juli 2006 17:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon jouw typtyfus
Ik ken behalve de TU, het Stratumseind en m'n toekomstige huis NIETS daarquote:Op zondag 23 juli 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sein je wel in als ik weer eens naar de Tongelresestraat ga
Daar zit het DAF museum. Je hebt btw korting met je OV jaarkaartquote:Op zondag 23 juli 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken behalve de TU, het Stratumseind en m'n toekomstige huis NIETS daar. Maar gezellig
aangepastquote:Op zondag 23 juli 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kan veel van me zeggen, maar dat niet![]()
Ah, daar ben ik wel naar een kamer gaan kijken ja, maar was zo'n ongekend kwallenhuis (nee je hoeft hem niet in te koppenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar zit het DAF museum. Je hebt btw korting met je OV jaarkaart
Haar uiterlijk compenseert datquote:
Ja ga je mee?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
En dan naar de States eh?
Nu als in nu nu?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
En nu gaan we karten (ja ik niet, ik kijk alleen toe, want die eppo's doen dat elke maand, dus dan halen ze mij dadelijk 6x in en dan moet ik huilen (![]()
) )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |