mjah ach als je altijd al koffie geleut hebt dan zie je het niet, maar echt OVERAL waar je komt is bijna altijd de eerste vraag of je koffie wilt. Als niet koffie drinker is meestal je enige keus dan nog thee. Nou nee dankje. Maar in sommige situaties is het beter om het niet af te slaan, puur uit sociaal oogpunt.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit beleefdheid koffie drinken
Als ze dat vragen roep ik altijd JA LEKKER!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ach als je altijd al koffie geleut hebt dan zie je het niet, maar echt OVERAL waar je komt is bijna altijd de eerste vraag of je koffie wilt. Als niet koffie drinker is meestal je enige keus dan nog thee. Nou nee dankje. Maar in sommige situaties is het beter om het niet af te slaan, puur uit sociaal oogpunt.
Je kan erom lachen maar het is echt zo.
Ik ben blij dat ik het kan drinken zonder te nekken maar voor m'n plezier 6 bakken per dag, hoeft van mij niet hoor.![]()
ja ach als je het je niet voor kunt stellen... houd het opquote:Op zondag 23 juli 2006 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ze dat vragen roep ik altijd JA LEKKER!
hoezo?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat BaraCuda een hartaanval heeft op dit moment van typen.
Ik heb alleen met Logic Pro gewerkt, maar volgens mij is dat er alleen voor de Macquote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
weet iemand een gratis programma waarmee je in mp3s kunt knippen?
Of weet iemand of dat kan met die Magix Music Maker meuk?![]()
Wat doe jequote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwoah. http://fotoboek.fok.nl/userpics/74966/Elastiek%202-6-06.jpg
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwoah. http://fotoboek.fok.nl/userpics/74966/Elastiek%202-6-06.jpg
het haar vriendelijk verzoeken het te veranderen is een beter plan.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
FapFapFap.
Zou het helpen om een (F)A te mailen over iemand die mijn icoontje gebruikt?
Of zal ik haar maar gewoon stalken?
Ik heb een post gemaakt. Ik wacht wel een dagjequote:Op zondag 23 juli 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
het haar vriendelijk verzoeken het te veranderen is een beter plan.
Uhhhh, moeten we nu doordenkenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gitser geen drup gehad
Sandra had stortbuien btw
mogge
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gitser geen drup gehad
Sandra had stortbuien btw
mogge
Sproeien ze niet dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
Flinke hoosbui zou anders helemaal geen kwaad kunnen voor de boeren hier in de buurt![]()
Echt alles is tifus droog![]()
nee dmme doosquote:Op zondag 23 juli 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhhhh, moeten we nu doordenken?
Of is ze ergens op vakantie ofzo?
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=19401quote:Op zondag 23 juli 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
Flinke hoosbui zou anders helemaal geen kwaad kunnen voor de boeren hier in de buurt![]()
Echt alles is tifus droog![]()
Oh jaquote:Op zondag 23 juli 2006 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee dmme doosIk zta de hele dag in Duitsland en LImburg gitser
en Sandra was thuis
Ja, ik ben ook bij Klonk in het dorp hgeweest om foto's te maken.... Uitgebreide reoprtages gemakat in Maastrucht, Roermond en de omgeving vanVenloEn zelfs langs Gennep gereden.
ohja salaris komt ook deze weekquote:Op zondag 23 juli 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog een dagje. Stufi.
En dan nog 6 dagen.
Niet de mijne, gelukkigquote:
Sommige wel ja, maar ook daar zitten grenzen aan he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |