2x een knal gehoord die nog geen 150 meter hier vandaan was (oud zuid).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef wouter100 het volgende:
Adam is ook goed getroffen
http://www.zuidas.nl/smartsite.dws?id=1041&curindex=4
Hier is het werkelijk strakblauwquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:15 schreef flugeltje het volgende:
it has begun? Wat nou....
Hier schijnt gewoon de zon...
Goede actie Speedyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef SpeedyGJ het volgende:er gaan mensen op de fiets weg
![]()
Ik snel naar buiten om te zeggen dat er onweer aan komt, hun gelijk zo: Oja?? Dan gaan we maar weer naar binnen, we wouden nog even een stukje fietsen
Ik woon in Oost, was hier echt mentalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:20 schreef Againzender het volgende:
Brandweer Amsterdam krijgt overigens erg veel meldingen wateroverlast (goh)
Lijkt vooral oost en zuidoost te zijn.
Waterstad Almeloquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:21 schreef MrJones het volgende:
Sorry, net van de camera, dus het hoofd gelieve schuin te houden:
http://film.waaterstad.nl/weertje.MP4
De nieuwste attractie in de wijk - tsunamidriving.
Zo ben ikquote:
Meldingen stormschade zitten er ook tussen. Hier in Slotervaart viel het wel mee met de wind, maar ik dacht al richting stad een wat donkerdere lucht te zienquote:
Ligt er een vent op het naaktstrandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op de waddenzee begint ook wat te groeien
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:36 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ligt er een vent op het naaktstrand![]()
Zojuist een gezapig regentje gehad in Nijmegen, maar het is veels te weinig. Nu eerst maar eens het terras open vannacht maar weer verder radaren.
Ik ook, ik was net boodschappen aan het doen toen het losbrak. Binnen 5 sekonden doorweektquote:
Reken er maar niet op. Er ontstaat niets meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Maar... maar... het zou in het zuidwesten tekeer gaan en niet in het noorden. Of moet ie nog komen?
Hij moet nog komen, in het opklaringsgebied is de 30 graden alweer bereikt. En onstaat er een nieuw complex boven NW Frankrijk. Maar even kijken hoe het zich verder ontwikkelt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Maar... maar... het zou in het zuidwesten tekeer gaan en niet in het noorden. Of moet ie nog komen?
Wellus. http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=forum.fok.nl&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Er ontstaat niets meer.
Yep, temperaturen vliegen alweer omhoog achter de buienlijn:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hij moet nog komen, in het opklaringsgebied is de 30 graden alweer bereikt. En onstaat er een nieuw complex boven NW Frankrijk. Maar even kijken hoe het zich verder ontwikkelt.
[afbeelding]
Dat stofwolkje boven zeeland die naar de Noordzee trekt? Nou, daar wordt ik echt enthousiast van hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wellus. http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=forum.fok.nl&jaar=-3&soort=loop1uur
![]()
kom hier heen het zeik de lucht uitquote:
die bui boven NW Frankrijk komt zo binnne het bereik van de radar, dan wordt het even oplettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat stofwolkje boven zeeland die naar de Noordzee trekt? Nou, daar wordt ik echt enthousiast van hoor![]()
Kijk zelf is wat er gebeurt, die splitst mooi in 2en en gaat lekker langs mij, ik krijg het gehad!quote:
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd; ik doel op de regen die nog onderweg is naar het noorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat stofwolkje boven zeeland die naar de Noordzee trekt? Nou, daar wordt ik echt enthousiast van hoor![]()
Yep, en ik doel op de pluk die nu nog in NW Frankrijk ligt. Maar dat wordt nachtwerk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd; ik doel op de regen die nog onderweg is naar het noorden.
Jij denkt dat ik wakker blijf voor een onweersbuitje wat heeeel misschien wel over het ZW komt? Nah, dat wordt nix meer. Wel weer jammer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
die bui boven NW Frankrijk komt zo binnne het bereik van de radar, dan wordt het even opletten
Aha.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:55 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, en ik doel op de pluk die nu nog in NW Frankrijk ligt. Maar dat wordt nachtwerk.
jou stemming lijkt ook net het weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het lijkt weer actiever te wordennu nog even doorzetten
![]()
Regendrupppppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef teigan het volgende:
spetters in Groningen....
Groningen diteauquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:23 schreef Jalu het volgende:
In Stadskanaaal is het nu echt vies benauwd, beetje donkere lucht in de verte die echter in de verte lijkt te blijven hangen, die bui verpietert helemaal nu die de Noordelijke provincies binnentrekt...
Ik eis dat dat ding verdomme zo groot als NL moet zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:29 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik eis dat dat buiencomplexje boven Frankrijk een supercel word en precies over Krimpen gaat.
En precies over Nederland heen gaat vanaf het begin tot het eind en rechtsomkeertquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik eis dat dat ding verdomme zo groot als NL moet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
En precies over Nederland heen gaat vanaf het begin tot het eind en rechtsomkeert
Joegheyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz richting groningen lijkt nog wat onweer aan te komen
Damn, die ontstaan ff rapquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Oom_Agent het volgende:
ten noorden, oosten en westen van Nijmegen ontstaan er opnieuw buien die noordwaarts trekken. had speciaal de verwarming aangezet voor wat extra thermiek.
asjeblief
Heb een heel goeie verwarmingquote:
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ik zie wat jij niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol lijkt er opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:50 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.
True thatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef teigan het volgende:
Het rommelt (weer) in Groningen... Nu harder dan eerst
Okayyy dan...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOOWWWWWWWWWWWWWWWW Zware DONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Koel. Ik zie ze niet, te veel zon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef Martinovibes het volgende:
Vlak voor de kust in de buurt van Hoek van Holland is iets aan het ontstaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben al weer tot rust gekomenquote:
Hopen dat die bui Breda vanavond nog even aandoetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
Wat een bui daar bij frankrijk belgie!!
![]()
Endie gaat naar het oosten. Juist, raam kan gewoon open blijven vannacht dus..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
wtf?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
Oeps, da's flink tekeer gegaan daar!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef MrJones het volgende:
Almelo:
[afbeelding]
http://www.fotoraaf.nl/2006-3/storm/storm.html
Behoorlijk inderdaad, lees net dat er tevens een bovenwoning elders in de stad deels is ingestort.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:16 schreef Thee_met_honing het volgende:
Oeps, da's flink tekeer gegaan daar!![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Grimli het volgende:
bui in Frankrijk dooft langzaam uit
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:41 schreef anneja het volgende:
Het regent hier vlakbij Groningen nog steeds. Ik kan mijn gras horen juichen
En de buren hebben maar een partytent neergezet voor hun barbecue
Idd behoorlijk pittig ding!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:58 schreef Againzender het volgende:
Pfoe, die Belgische bui ziet er stevig uit zeg!
Het zou zomaar es Maastricht kunnen rakenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:58 schreef Againzender het volgende:
Pfoe, die Belgische bui ziet er stevig uit zeg!
Neen, Haren.quote:
Psies, ik wil die partytent zien vliegenquote:Het regent hier wel maar echt zo'n zielig zeikbuitje, waar blijft dat noodweer?
jazeker! zandzakken voor de deur!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou zomaar es Maastricht kunnen raken.
Gelukkig woon ik op de eerste verdiepingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker! zandzakken voor de deur!!!
Betekent meer dan 25 ontladingen per minuutquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid
Blauwe onweertekens?Is dat positief?
Damnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Oom_Agent het volgende:
zwaar onweer in Brussel nu, zie de webcam: http://www.tbx.be/fr/04.02/Camera/app.rvb?webcamId=2
Positief dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Betekent meer dan 25 ontladingen per minuut
ja naar het zuidwesten van zuidoost Brabant.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Xenwolfie het volgende:
Jullie gaan mij nu vertellen dat er een onweersbui richting het zuid-westen gaat. Die die vanmiddag ontstond bijv.
Jij gaat sterven!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ja naar het zuidwesten van zuidoost Brabant.
Heb je geen huizen in de weg staan dan? Of gok je op een hoge bliksem, of op een verwegge bliksem met een ultrapowercanontelezoom?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n EOS350D is op het statief gemonteerd. Bulb-stand ingesteld. Laat het onweer maar komen.
Het wordt wel knalrood hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering allemachtig zeg!!!!!!!!!
Check de radar een OMFG
Ach, beter dan niks. Wel leuk om te volgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Veel plezier jullie, ik kan nu verdomme alleen maar toe kijken.
Ja maar vanmiddag zaten er een paar te zeuren dat ze niks kregen, oke als je dit jaar nog geen onweer hebt gehad dan gun ik ze het wel, maar het zijn elke keer de zuidelingen die lopen te klagen, en wij noordelingen, juist die kunnen de wc inquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ach, beter dan niks. Wel leuk om te volgen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Me god ik ga me kapot lachen als die zometeen voorledig uitpuft en net voor maastricht stopt![]()
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Me god ik ga me kapot lachen als die zometeen voorledig uitpuft en net voor maastricht stopt![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef Xenwolfie het volgende:
En weer loop ik de boot mis lijkt het.
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke 1 ding
www.buienradar.nl
Kijk nou eens goed, vooral naar de bovenste bui, je ziet er gewoon een monster en spoken in![]()
prachtig gewoon!
en hij steekt zijn tong uit alsof hij wil zeggen, ik ga lekker toch niet verder.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!!
.
Huilen! Huilen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:49 schreef Vava het volgende:
Nou, volgens die buienradar had het hier moeten hozen.......er zijn misschien 5 druppels gevallen
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!!
.
donderdag en vrijdag worden weer leuke onweersdagen als ik de CAPE, temp en neerslagkaartjes mag geloven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik krijg een stil vermoede dat alles echt lichterlijk voor maastricht inzakthet zal toch niet waar zijn
![]()
Post eens, of de linkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag worden weer leuke onweersdagen als ik de CAPE, temp en neerslagkaartjes mag geloven.
is van wetterzentrale.de, die had je vast wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Post eens, of de linkdan kan ik die toevoegen aan mijn website
Dank ik weet em weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
is van wetterzentrale.de, die had je vast wel.
[afbeelding]
Ja, vooral op weerwoord hebben ze er een handje van. Een week geen onweer en ergens anders wel, en gelijk weer dat gezeur. Dit jaar 2 onweersbuien over gehad en een paar langs gedreven. Maar ivm vorig jaar valt 't nog wel tegen. Maar ja, wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag zaten er een paar te zeuren dat ze niks kregen, oke als je dit jaar nog geen onweer hebt gehad dan gun ik ze het wel, maar het zijn elke keer de zuidelingen die lopen te klagen, en wij noordelingen, juist die kunnen de wc inbah wordt echt schijt ziek van dit klote weer.
Volgens het kaartje plenst het nu toch flink in Maastrichtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben zwaar, zwaar, heel zwaar teleurgesteld.
Sta gvd met m'n camera klaar, ben zelfs een stukje verderop gereden omdat het zo veel flitste (in de verste verte zeg maar). Nou, het hield ook heen snel weer op. Staat er een stopbord voor buien vóór Maastricht ofzo?![]()
Drie druppels regen zijn hier gevallen. Hoe komt buienradar erbij om hier neerslag aan te geven?
Helemaal niets. En heeft 't ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens het kaartje plenst het nu toch flink in Maastricht![]()
was het weer 17 juli vandaag?quote:
Ik heb het verdorie de hele week al lopen verkondigen... Ik kreeg gelijk, alleen piekte de bui iets te vroeg...quote:
ik was al erg tevreden met de bui die we hier over Amsterdam kregen, maar die was niet zo fotogeniek helaas.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het verdorie de hele week al lopen verkondigen... Ik kreeg gelijk, alleen piekte de bui iets te vroeg...
De bui die we hier vanochtend hadden was drie keer niks... Ach volgende keer zijn we weer wél aan de beurt. Bekijk het van de positieve kant, in Duitsland zijn de verzekeringspremies m.b.t. storm en hagelschade waarschijnlijk ook een heel stuk hoger dan hierquote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was al erg tevreden met de bui die we hier over Amsterdam kregen, maar die was niet zo fotogeniek helaas.
Maar die foto uit Belgie: daar doe je het toch voor
ja dat komt omdat er in Nederland een stel boeren zitten te wachten op regen en elke 1 minuut gaat posten waar of als er al regen komtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
Op de één of andere manier lijken Duitse buien altijd de energie uit 'onze' complexen weg te trekken. Ik raak hier steeds meer door gefascineerd eerlijk gezegd. Erg vaak slaan buien ons over om vervolgens in Duitsland weer opnieuw te activeren. Of ze slaan nét voor de grens af. En dan heb je nog de optie van vanvond, de boel stort in zodra het bordje "Nederland" in zicht is
Dit kan natuurlijk niet alleen aan de zee liggen, België heeft bijvoorbeeld ook zee en daar is toch vaker noodweer dan bij ons. Iemand van de échte weerkenners die er een verklaring voor heeft?
quote:za 22/07/06 - Het noodweer heeft zwaar huisgehouden in ons land. Het onweer trok ons land zaterdagavond binnen via West-Vlaanderen, maar zorgde overal voor overlast.
In Zwevegem liepen tientallen kelders onder water. De politie kreeg meer dan vijftig noodoproepen.
In de deelgemeente Moen liep ook een winkel van de Spar-keten onder water. Bij veel mensen stond het water in een mum van tijd een halve meter hoog.
Het onweer zorgde later op de avond ook nog voor problemen in de rest van het land. In Dilbeek sloeg de bliksem in op een huis en brandde het dak helemaal uit.
In Anderlecht en Vorst was er 's avonds een wolkbreuk.
Ja, logische verklaring?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat komt omdat er in Nederland een stel boeren zitten te wachten op regen en elke 1 minuut gaat posten waar of als er al regen komt![]()
http://www.ka-news.de/karlsruhe/news.php4?show=dab2006723-755Iquote:Landkreis von Tornado heimgesucht
Hambrücken/Karlsruhe - Von einem tornadoähnlichen Sturm wurde am gestrigen Samstagnachmittag der nördliche Landkreis Karlsruhe heimgesucht. In Hambrücken zog der Sturm von Nordwest nach Südwest eine zirka 800 Meter breite Schneise durch den Ort und hinterließ zahlreiche abgedeckte Dächer, umgestürzte Bäume und beschädigte Fahrzeuge. Ein 38-jähriger Mann wurde beim Sturz von einem Hausdach schwer verletzt.
Wie Augenzeugen berichteten, war es während eines Starkregens plötzlich zu einem extrem starken Sturm mit Hagel gekommen. Eine Gewitterfront, die aus nordwestlicher Richtung aufzog, bildete den Sturm aus, der seinen Schwerpunkt über Hambrücken hatte und dort erheblichen Schaden anrichtete. Zahlreiche Einsatzkräfte der Polizei und der Feuerwehren der umliegenden Gemeinden waren im Einsatz.
Mit Hubschrauber Überblick über Schadensausmaß verschafft
Die Feuerwehren waren damit beschäftigt, blockierte Straßen freizuräumen, beschädigte Häuser notdürftig abzudichten und überflutete Keller auszupumpen. Stark in Mitleidenschaft gezogen wurden ferner der Grillplatz beim Vogelpark sowie das Wildgehege. Eine Grillhütte wurde durch umfallende Baumstämme dem Erdboden gleichgemacht, vermeldet die Feuerwehr. Erheblicher Schaden entstand zudem an der Kreisstraße K3525 zwischen Hambrücken und Neudorf: Dort wurde die Fahrbahn durch umgestürzte Bäume und Straßenlampen vollständig blockiert.
Hoher Sachschaden
Landkreis von Tornado heimgesucht
Der Sturm entwurzelte zahlreiche Bäume (Archivfoto: pr)
Hambrücken/Karlsruhe - Von einem tornadoähnlichen Sturm wurde am gestrigen Samstagnachmittag der nördliche Landkreis Karlsruhe heimgesucht. In Hambrücken zog der Sturm von Nordwest nach Südwest eine zirka 800 Meter breite Schneise durch den Ort und hinterließ zahlreiche abgedeckte Dächer, umgestürzte Bäume und beschädigte Fahrzeuge. Ein 38-jähriger Mann wurde beim Sturz von einem Hausdach schwer verletzt.
Wie Augenzeugen berichteten, war es während eines Starkregens plötzlich zu einem extrem starken Sturm mit Hagel gekommen. Eine Gewitterfront, die aus nordwestlicher Richtung aufzog, bildete den Sturm aus, der seinen Schwerpunkt über Hambrücken hatte und dort erheblichen Schaden anrichtete. Zahlreiche Einsatzkräfte der Polizei und der Feuerwehren der umliegenden Gemeinden waren im Einsatz.
Mit Hubschrauber Überblick über Schadensausmaß verschafft
Die Feuerwehren waren damit beschäftigt, blockierte Straßen freizuräumen, beschädigte Häuser notdürftig abzudichten und überflutete Keller auszupumpen. Stark in Mitleidenschaft gezogen wurden ferner der Grillplatz beim Vogelpark sowie das Wildgehege. Eine Grillhütte wurde durch umfallende Baumstämme dem Erdboden gleichgemacht, vermeldet die Feuerwehr. Erheblicher Schaden entstand zudem an der Kreisstraße K3525 zwischen Hambrücken und Neudorf: Dort wurde die Fahrbahn durch umgestürzte Bäume und Straßenlampen vollständig blockiert.
Dieses Auto wurde unter einem umgestürzten Baum begraben (Foto: pr)
Um sich einen ersten Überblick über das Schadensausmaß zu verschaffen, wurde ein Hubschrauber der Polizeihubschrauberstaffel eingesetzt. Wie die Polizei berichtet, bestätigte sich das zunächst vermutete katastrophale Ausmaß der Schäden an Häusern im Ort und beim Baumbestand nicht. Es wurden zirka 50 Häuser ausgemacht, die zum Teil größere Beschädigungen im Dachaufbau aufwiesen. Die Schadenshöhe, die erheblich sein dürfte, kann bislang noch nicht beziffert werden.
Polizei warnt: betroffene Waldgebiete meiden
Ein 38-Jähriger zog sich beim Sturz von einem Dach einen offenen Beinbruch zu, als er versuchte, einen Schaden zu beheben. Er musste in ein Krankenhaus eingeliefert werden. Insgesamt mussten die rund 100 freiwilligen Feuerwehrleute aus acht Gemeinden über 40 Einsätze bewältigen. Die letzten Kräfte konnten erst nach 21 Uhr wieder abziehen. Wie die Polizei mitteilt, mussten zahlreiche Schaulustige aus Gefahrenbereichen verwiesen werden. Gegen einzelne Personen wurden Platzverweise ausgesprochen.
Aufgrund der weiterhin bestehenden Gefahren fordert die Polizei die Bevölkerung auf, vom Sturm betroffene Waldgebiete in den nächsten Tagen zu meiden, bis die Sicherungs- und Aufräumarbeiten abgeschlossen sind. (pol/dab)
wowquote:
http://www.wetter-zentral(...)onfig.pl?read=939656quote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
http://www.ka-news.de/karlsruhe/news.php4?show=dab2006723-755I
Je bedoeld dat er stront door de straten drijft, jan van arkelstraat hier..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef opinionr het volgende:
Hier in Raalte ongeveer 50mm het afgelopen uur.. en het gaat nog steeds door... pijpestelen!
Onze hele tuin staat blank.
Pics comming right up.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef opinionr het volgende:
Hier in Raalte ongeveer 50mm het afgelopen uur.. en het gaat nog steeds door... pijpestelen!
Onze hele tuin staat blank.
Pics comming right up.
De maten ook.. Straat compleet blank.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:48 schreef the_idiot het volgende:
Iets minder nu, maar net kon je gewoon pootje baden op het asfalt... (in overgelopen rioolwater??)
De Maten in Apeldoorn bedoel je??? Zit in Noord en hier is het droog, wilde zo even gaan fietsen richting Nieuw Milligen. Toch maar even wachten dan...quote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef opinionr het volgende:
[..]
De maten ook.. Straat compleet blank.
Juist, je effe reggen dan veel plezier ermeequote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
photobucket.com
Dat krijg je ook niet hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef Radjesh het volgende:
In Almere nog geen spatje.
15:18:54 23-07-06 13 G BRAN Prio 2 Wateroverlast HELLENDOORNSEWEG 3 MARIENHEEM 732quote:Op zondag 23 juli 2006 15:24 schreef opinionr het volgende:
Heb net even een rondje gemaakt, zover ik kan kijken staan alle straten blank.
Hoor de hele tijd brandweer sirene.
Volgens mij is de schade enorm.
Foto's en filmpjes ga ik nu van mijn telefoon afhalen.. even geduld nog
Neuk jij met je enkel?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:30 schreef the_idiot het volgende:
Zou ook ff een rondje willen lopen maar heb gister m'n enkel zwaar verneukt dus ik kan moeilijk weg hier :/
Thx.quote:
Doe me de link naar die scanner eensquote:Op zondag 23 juli 2006 16:08 schreef the_idiot het volgende:
hmm ook al brandweer daar dus, grip 1 op burgemeester kerssemakersstraat nu..
lekker weertje mensen
Ja klopt, ik ga niet nog een keer uploadenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed, je moet nog een kenteken censureren. Nou ja, hoeft niet, maar op de eerste foto van die Volkswagen zie je het kenteken en op de laatste heb je die weggehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |