Damn, die ontstaan ff rapquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Oom_Agent het volgende:
ten noorden, oosten en westen van Nijmegen ontstaan er opnieuw buien die noordwaarts trekken. had speciaal de verwarming aangezet voor wat extra thermiek.
asjeblief
Heb een heel goeie verwarmingquote:
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ik zie wat jij niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol lijkt er opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:50 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.
True thatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef teigan het volgende:
Het rommelt (weer) in Groningen... Nu harder dan eerst
Okayyy dan...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOOWWWWWWWWWWWWWWWW Zware DONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Koel. Ik zie ze niet, te veel zon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef Martinovibes het volgende:
Vlak voor de kust in de buurt van Hoek van Holland is iets aan het ontstaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben al weer tot rust gekomenquote:
Hopen dat die bui Breda vanavond nog even aandoetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
Wat een bui daar bij frankrijk belgie!!
![]()
Endie gaat naar het oosten. Juist, raam kan gewoon open blijven vannacht dus..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
wtf?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
Oeps, da's flink tekeer gegaan daar!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef MrJones het volgende:
Almelo:
[afbeelding]
http://www.fotoraaf.nl/2006-3/storm/storm.html
Behoorlijk inderdaad, lees net dat er tevens een bovenwoning elders in de stad deels is ingestort.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:16 schreef Thee_met_honing het volgende:
Oeps, da's flink tekeer gegaan daar!![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Grimli het volgende:
bui in Frankrijk dooft langzaam uit
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:41 schreef anneja het volgende:
Het regent hier vlakbij Groningen nog steeds. Ik kan mijn gras horen juichen
En de buren hebben maar een partytent neergezet voor hun barbecue
Idd behoorlijk pittig ding!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:58 schreef Againzender het volgende:
Pfoe, die Belgische bui ziet er stevig uit zeg!
Het zou zomaar es Maastricht kunnen rakenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:58 schreef Againzender het volgende:
Pfoe, die Belgische bui ziet er stevig uit zeg!
Neen, Haren.quote:
Psies, ik wil die partytent zien vliegenquote:Het regent hier wel maar echt zo'n zielig zeikbuitje, waar blijft dat noodweer?
jazeker! zandzakken voor de deur!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou zomaar es Maastricht kunnen raken.
Gelukkig woon ik op de eerste verdiepingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker! zandzakken voor de deur!!!
Betekent meer dan 25 ontladingen per minuutquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid
Blauwe onweertekens?Is dat positief?
Damnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Oom_Agent het volgende:
zwaar onweer in Brussel nu, zie de webcam: http://www.tbx.be/fr/04.02/Camera/app.rvb?webcamId=2
Positief dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Betekent meer dan 25 ontladingen per minuut
ja naar het zuidwesten van zuidoost Brabant.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Xenwolfie het volgende:
Jullie gaan mij nu vertellen dat er een onweersbui richting het zuid-westen gaat. Die die vanmiddag ontstond bijv.
Jij gaat sterven!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ja naar het zuidwesten van zuidoost Brabant.
Heb je geen huizen in de weg staan dan? Of gok je op een hoge bliksem, of op een verwegge bliksem met een ultrapowercanontelezoom?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n EOS350D is op het statief gemonteerd. Bulb-stand ingesteld. Laat het onweer maar komen.
Het wordt wel knalrood hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering allemachtig zeg!!!!!!!!!
Check de radar een OMFG
Ach, beter dan niks. Wel leuk om te volgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Veel plezier jullie, ik kan nu verdomme alleen maar toe kijken.
Ja maar vanmiddag zaten er een paar te zeuren dat ze niks kregen, oke als je dit jaar nog geen onweer hebt gehad dan gun ik ze het wel, maar het zijn elke keer de zuidelingen die lopen te klagen, en wij noordelingen, juist die kunnen de wc inquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ach, beter dan niks. Wel leuk om te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |