Regendrupppppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef teigan het volgende:
spetters in Groningen....
Groningen diteauquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:23 schreef Jalu het volgende:
In Stadskanaaal is het nu echt vies benauwd, beetje donkere lucht in de verte die echter in de verte lijkt te blijven hangen, die bui verpietert helemaal nu die de Noordelijke provincies binnentrekt...
Ik eis dat dat ding verdomme zo groot als NL moet zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:29 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik eis dat dat buiencomplexje boven Frankrijk een supercel word en precies over Krimpen gaat.
En precies over Nederland heen gaat vanaf het begin tot het eind en rechtsomkeertquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik eis dat dat ding verdomme zo groot als NL moet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
En precies over Nederland heen gaat vanaf het begin tot het eind en rechtsomkeert
Joegheyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz richting groningen lijkt nog wat onweer aan te komen
Damn, die ontstaan ff rapquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Oom_Agent het volgende:
ten noorden, oosten en westen van Nijmegen ontstaan er opnieuw buien die noordwaarts trekken. had speciaal de verwarming aangezet voor wat extra thermiek.
asjeblief
Heb een heel goeie verwarmingquote:
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ik zie wat jij niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol lijkt er opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:50 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.
True thatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef teigan het volgende:
Het rommelt (weer) in Groningen... Nu harder dan eerst
Okayyy dan...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOOWWWWWWWWWWWWWWWW Zware DONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Koel. Ik zie ze niet, te veel zon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef Martinovibes het volgende:
Vlak voor de kust in de buurt van Hoek van Holland is iets aan het ontstaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben al weer tot rust gekomenquote:
Hopen dat die bui Breda vanavond nog even aandoetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
Wat een bui daar bij frankrijk belgie!!
![]()
Endie gaat naar het oosten. Juist, raam kan gewoon open blijven vannacht dus..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
wtf?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
Oeps, da's flink tekeer gegaan daar!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef MrJones het volgende:
Almelo:
[afbeelding]
http://www.fotoraaf.nl/2006-3/storm/storm.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |