2x een knal gehoord die nog geen 150 meter hier vandaan was (oud zuid).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef wouter100 het volgende:
Adam is ook goed getroffen
http://www.zuidas.nl/smartsite.dws?id=1041&curindex=4
Hier is het werkelijk strakblauwquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:15 schreef flugeltje het volgende:
it has begun? Wat nou....
Hier schijnt gewoon de zon...
Goede actie Speedyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef SpeedyGJ het volgende:er gaan mensen op de fiets weg
![]()
Ik snel naar buiten om te zeggen dat er onweer aan komt, hun gelijk zo: Oja?? Dan gaan we maar weer naar binnen, we wouden nog even een stukje fietsen
Ik woon in Oost, was hier echt mentalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:20 schreef Againzender het volgende:
Brandweer Amsterdam krijgt overigens erg veel meldingen wateroverlast (goh)
Lijkt vooral oost en zuidoost te zijn.
Waterstad Almeloquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:21 schreef MrJones het volgende:
Sorry, net van de camera, dus het hoofd gelieve schuin te houden:
http://film.waaterstad.nl/weertje.MP4
De nieuwste attractie in de wijk - tsunamidriving.
Zo ben ikquote:
Meldingen stormschade zitten er ook tussen. Hier in Slotervaart viel het wel mee met de wind, maar ik dacht al richting stad een wat donkerdere lucht te zienquote:
Ligt er een vent op het naaktstrandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op de waddenzee begint ook wat te groeien
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:36 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ligt er een vent op het naaktstrand![]()
Zojuist een gezapig regentje gehad in Nijmegen, maar het is veels te weinig. Nu eerst maar eens het terras open vannacht maar weer verder radaren.
Ik ook, ik was net boodschappen aan het doen toen het losbrak. Binnen 5 sekonden doorweektquote:
Reken er maar niet op. Er ontstaat niets meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Maar... maar... het zou in het zuidwesten tekeer gaan en niet in het noorden. Of moet ie nog komen?
Hij moet nog komen, in het opklaringsgebied is de 30 graden alweer bereikt. En onstaat er een nieuw complex boven NW Frankrijk. Maar even kijken hoe het zich verder ontwikkelt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Maar... maar... het zou in het zuidwesten tekeer gaan en niet in het noorden. Of moet ie nog komen?
Wellus. http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=forum.fok.nl&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Er ontstaat niets meer.
Yep, temperaturen vliegen alweer omhoog achter de buienlijn:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hij moet nog komen, in het opklaringsgebied is de 30 graden alweer bereikt. En onstaat er een nieuw complex boven NW Frankrijk. Maar even kijken hoe het zich verder ontwikkelt.
[afbeelding]
Dat stofwolkje boven zeeland die naar de Noordzee trekt? Nou, daar wordt ik echt enthousiast van hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wellus. http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=forum.fok.nl&jaar=-3&soort=loop1uur
![]()
kom hier heen het zeik de lucht uitquote:
die bui boven NW Frankrijk komt zo binnne het bereik van de radar, dan wordt het even oplettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat stofwolkje boven zeeland die naar de Noordzee trekt? Nou, daar wordt ik echt enthousiast van hoor![]()
Kijk zelf is wat er gebeurt, die splitst mooi in 2en en gaat lekker langs mij, ik krijg het gehad!quote:
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd; ik doel op de regen die nog onderweg is naar het noorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat stofwolkje boven zeeland die naar de Noordzee trekt? Nou, daar wordt ik echt enthousiast van hoor![]()
Yep, en ik doel op de pluk die nu nog in NW Frankrijk ligt. Maar dat wordt nachtwerk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd; ik doel op de regen die nog onderweg is naar het noorden.
Jij denkt dat ik wakker blijf voor een onweersbuitje wat heeeel misschien wel over het ZW komt? Nah, dat wordt nix meer. Wel weer jammer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
die bui boven NW Frankrijk komt zo binnne het bereik van de radar, dan wordt het even opletten
Aha.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:55 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, en ik doel op de pluk die nu nog in NW Frankrijk ligt. Maar dat wordt nachtwerk.
jou stemming lijkt ook net het weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het lijkt weer actiever te wordennu nog even doorzetten
![]()
Regendrupppppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef teigan het volgende:
spetters in Groningen....
Groningen diteauquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:23 schreef Jalu het volgende:
In Stadskanaaal is het nu echt vies benauwd, beetje donkere lucht in de verte die echter in de verte lijkt te blijven hangen, die bui verpietert helemaal nu die de Noordelijke provincies binnentrekt...
Ik eis dat dat ding verdomme zo groot als NL moet zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:29 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik eis dat dat buiencomplexje boven Frankrijk een supercel word en precies over Krimpen gaat.
En precies over Nederland heen gaat vanaf het begin tot het eind en rechtsomkeertquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik eis dat dat ding verdomme zo groot als NL moet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
En precies over Nederland heen gaat vanaf het begin tot het eind en rechtsomkeert
Joegheyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz richting groningen lijkt nog wat onweer aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |