2x een knal gehoord die nog geen 150 meter hier vandaan was (oud zuid).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef wouter100 het volgende:
Adam is ook goed getroffen
http://www.zuidas.nl/smartsite.dws?id=1041&curindex=4
Hier is het werkelijk strakblauwquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:15 schreef flugeltje het volgende:
it has begun? Wat nou....
Hier schijnt gewoon de zon...
Goede actie Speedyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef SpeedyGJ het volgende:er gaan mensen op de fiets weg
![]()
Ik snel naar buiten om te zeggen dat er onweer aan komt, hun gelijk zo: Oja?? Dan gaan we maar weer naar binnen, we wouden nog even een stukje fietsen
Ik woon in Oost, was hier echt mentalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:20 schreef Againzender het volgende:
Brandweer Amsterdam krijgt overigens erg veel meldingen wateroverlast (goh)
Lijkt vooral oost en zuidoost te zijn.
Waterstad Almeloquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:21 schreef MrJones het volgende:
Sorry, net van de camera, dus het hoofd gelieve schuin te houden:
http://film.waaterstad.nl/weertje.MP4
De nieuwste attractie in de wijk - tsunamidriving.
Zo ben ikquote:
Meldingen stormschade zitten er ook tussen. Hier in Slotervaart viel het wel mee met de wind, maar ik dacht al richting stad een wat donkerdere lucht te zienquote:
Ligt er een vent op het naaktstrandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op de waddenzee begint ook wat te groeien
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:36 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ligt er een vent op het naaktstrand![]()
Zojuist een gezapig regentje gehad in Nijmegen, maar het is veels te weinig. Nu eerst maar eens het terras open vannacht maar weer verder radaren.
Ik ook, ik was net boodschappen aan het doen toen het losbrak. Binnen 5 sekonden doorweektquote:
Reken er maar niet op. Er ontstaat niets meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Maar... maar... het zou in het zuidwesten tekeer gaan en niet in het noorden. Of moet ie nog komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |