quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Me god ik ga me kapot lachen als die zometeen voorledig uitpuft en net voor maastricht stopt![]()
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Me god ik ga me kapot lachen als die zometeen voorledig uitpuft en net voor maastricht stopt![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef Xenwolfie het volgende:
En weer loop ik de boot mis lijkt het.
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke 1 ding
www.buienradar.nl
Kijk nou eens goed, vooral naar de bovenste bui, je ziet er gewoon een monster en spoken in![]()
prachtig gewoon!
en hij steekt zijn tong uit alsof hij wil zeggen, ik ga lekker toch niet verder.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!!
.
Huilen! Huilen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:49 schreef Vava het volgende:
Nou, volgens die buienradar had het hier moeten hozen.......er zijn misschien 5 druppels gevallen
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!!
.
donderdag en vrijdag worden weer leuke onweersdagen als ik de CAPE, temp en neerslagkaartjes mag geloven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik krijg een stil vermoede dat alles echt lichterlijk voor maastricht inzakthet zal toch niet waar zijn
![]()
Post eens, of de linkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag worden weer leuke onweersdagen als ik de CAPE, temp en neerslagkaartjes mag geloven.
is van wetterzentrale.de, die had je vast wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Post eens, of de linkdan kan ik die toevoegen aan mijn website
Dank ik weet em weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
is van wetterzentrale.de, die had je vast wel.
[afbeelding]
Ja, vooral op weerwoord hebben ze er een handje van. Een week geen onweer en ergens anders wel, en gelijk weer dat gezeur. Dit jaar 2 onweersbuien over gehad en een paar langs gedreven. Maar ivm vorig jaar valt 't nog wel tegen. Maar ja, wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag zaten er een paar te zeuren dat ze niks kregen, oke als je dit jaar nog geen onweer hebt gehad dan gun ik ze het wel, maar het zijn elke keer de zuidelingen die lopen te klagen, en wij noordelingen, juist die kunnen de wc inbah wordt echt schijt ziek van dit klote weer.
Volgens het kaartje plenst het nu toch flink in Maastrichtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben zwaar, zwaar, heel zwaar teleurgesteld.
Sta gvd met m'n camera klaar, ben zelfs een stukje verderop gereden omdat het zo veel flitste (in de verste verte zeg maar). Nou, het hield ook heen snel weer op. Staat er een stopbord voor buien vóór Maastricht ofzo?![]()
Drie druppels regen zijn hier gevallen. Hoe komt buienradar erbij om hier neerslag aan te geven?
Helemaal niets. En heeft 't ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens het kaartje plenst het nu toch flink in Maastricht![]()
was het weer 17 juli vandaag?quote:
Ik heb het verdorie de hele week al lopen verkondigen... Ik kreeg gelijk, alleen piekte de bui iets te vroeg...quote:
ik was al erg tevreden met de bui die we hier over Amsterdam kregen, maar die was niet zo fotogeniek helaas.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het verdorie de hele week al lopen verkondigen... Ik kreeg gelijk, alleen piekte de bui iets te vroeg...
De bui die we hier vanochtend hadden was drie keer niks... Ach volgende keer zijn we weer wél aan de beurt. Bekijk het van de positieve kant, in Duitsland zijn de verzekeringspremies m.b.t. storm en hagelschade waarschijnlijk ook een heel stuk hoger dan hierquote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was al erg tevreden met de bui die we hier over Amsterdam kregen, maar die was niet zo fotogeniek helaas.
Maar die foto uit Belgie: daar doe je het toch voor
ja dat komt omdat er in Nederland een stel boeren zitten te wachten op regen en elke 1 minuut gaat posten waar of als er al regen komtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
Op de één of andere manier lijken Duitse buien altijd de energie uit 'onze' complexen weg te trekken. Ik raak hier steeds meer door gefascineerd eerlijk gezegd. Erg vaak slaan buien ons over om vervolgens in Duitsland weer opnieuw te activeren. Of ze slaan nét voor de grens af. En dan heb je nog de optie van vanvond, de boel stort in zodra het bordje "Nederland" in zicht is
Dit kan natuurlijk niet alleen aan de zee liggen, België heeft bijvoorbeeld ook zee en daar is toch vaker noodweer dan bij ons. Iemand van de échte weerkenners die er een verklaring voor heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |