quote:
Dat was Dago...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Pinball het volgende:
Kap eens met dat gehak op de persoon people.
quote:
Nee!quote:
bekijkdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:42 schreef Gert het volgende:
Get a life mensen....
Je moet wel heel simpel zijn dat je zoon stomme programa nog bekijkd.
Mensen die screencaps maken hebben sowieso geen leven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
Mensen die watermarks op hun screencaps zetten hebben echt geen leven!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een lelijke bank.
En dat is de enige spelfout die je opviel?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:10 schreef Enchanter het volgende:
Hoe kansloos kan je zijn als je daar naar toe gaat/wil![]()
Je vergeet te vermelden dat je ook zo scheel als de neten bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef berney het volgende:
Mirrorman zal wel weer iemand eruit vissen waarop hij zijn frustraties kan uiten. bv iemand die een paar kilotjes te zwaar vindt zal hij wel vet zwijn noemen of iets dergelijks in zijn taalgebruik (iq)..
Hij mailde dat hij geen zin meer had om met "zo'n achterlijk vadsig vier-oog als berney" in één forum te gaan zitten.quote:
Ow gos ja, sorry.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je ook zo scheel als de neten bent.![]()
Wat een zielepoot zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij mailde dat hij geen zin meer had om met "zo'n achterlijk vadsig vier-oog als berney" in één forum te gaan zitten.
vooral zo hier doorgaan berney, dan krijg je je tag vast welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef berney het volgende:
ik wil een ik zeik graag tag, kan dat?
hij is mij wel toevertrouwdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:41 schreef just me het volgende:
[..]
vooral zo hier doorgaan berney, dan krijg je je tag vast wel
Maar, jij, toch ook,best vaak,?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:12 schreef berney het volgende:
Trouwens, hij heeft zo vaak gezegd dat ie weg zou blijven op fok! Dus neem ik dit niet echt serieus.
Ik hoor de database al knarsen en kraken.quote:
Ook dát valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoor de database al knarsen en kraken.![]()
Hij bedoelt iets anders.quote:
mis-communicatiequote:
gelukkig heb ik zijn foto nogquote:
Ik heb een heel mapje van hem.quote:
zullen we plaatjes ruilenquote:
Van wie heb jij mapjes?quote:
Hoeveel GB is die foto?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Ik heb in ieder geval nog een mapje met een foto van berney
Kan niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Ik heb in ieder geval nog een mapje met een foto van berney
De provisiekastquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
Dat weet just me, ik ben ook zo op de kast![]()
![]()
Zeg ik dat dan ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef berney het volgende:
oh, en for god sake die heb ik niet leeggegeten..
Wat bedoelde ik dan?quote:
écht wel... meeting in dordrecht !quote:
Ik ben nog nooit op een fokmeeting of meeting geweest mop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
écht wel... meeting in dordrecht !
Daar pas ik wel drie keer in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef just me het volgende:dat was jij idd niet maar Larissa!
sorry!
* just me heeft dus geen foto's van berney
Ik vond er nog een van berney bij de dokterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef just me het volgende:dat was jij idd niet maar Larissa!
sorry!
* just me heeft dus geen foto's van berney
Ik heb geen oranje haar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik vond er nog een
van berney bij de dokter
Heeeeeeee! Dikke trekzeug! Heerlijk dat je er ook weer bent, ga je ook weer met je vette lelijke schele kop naar Big Brother kijken?quote:
quote:
bovenstaande foto + door MM aangegeven aanpassingen = ambachtelijk slechte fake.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:38 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar leek het een beetje op, alleen ben ik nog flatteus als ik zeg dat je er "slechts" 100 kilo bij moet denken, een linkeroog die in haar rechterbroekzak kijkt en een heel stuk lelijker en meer muppet-baby achtig. (Je kent het wel, vooruitstekend voorhoofd etc.)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heeeeeeee! Dikke trekzeug! Heerlijk dat je er ook weer bent, ga je ook weer met je vette lelijke schele kop naar Big Brother kijken?
Lachen man! Geen feest compleet zonder dikke vette berney!!!!!
Oh ja ik moest een voorspelling doen over de opmerkingen van BB-zuurpruimen, mijn voorspelling is dat dikke berney voorspelbaar blijft!![]()
Meer vet en het rechteroog, voor de kijker links, een heel stuk naar de neus toe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:39 schreef Gert het volgende:
bovenstaande foto + door MM aangegeven aanpassingen = ambachtelijk slechte fake.![]()
-edit- lijkt dit er op?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:13 schreef Nozomi het volgende:
Gelukkig weet ik van dit soort onderwerpen niks af... zullen we het maar verplaatsen naar Onzin voor het leven???
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:13 schreef _The_General_ het volgende:
Niet echt, dit is een topic voor mensen die het leuk vinden om te lachen om aandachtsgeile types die mee doen aan real-life achtige doorgestoken kaart achtige programma's
Ik denk dat deze samen met "slapen ze nou weer/nog??" wel erg vaak langs gaan komen nu ze geen daglicht/buitenlucht krijgen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef Ireth het volgende:
"Zijn ze al wakker??"
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
niet bepaald lekkere wijven in het huis....had toch liever 2 of 3 lekkere wijven gezien.
serieus BB6 wordt een FLOP!![]()
![]()
let op mijn woorden...slechtste BB ooit.
Nog een fijne vakantie he Day, leuk dat je terug groet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:26 schreef Day het volgende:
Voorspel hier de opmerkingen van BB-zuurpruimen.
Vraag het jezelf daar maar af, Newsman.
Slotje
Sorry, gaat tussen het inpakken door, dit! Ga nu ook echt slapen! Zie je over 2 weken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Nog een fijne vakantie he Day, leuk dat je terug groet.
Geloof, het wel, heb niet meer gekeken, werd doof van het kippenhokquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, gaat tussen het inpakken door, dit! Ga nu ook echt slapen! Zie je over 2 weken.
Ontopic: slapen ze allemaal nu al?!![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:04 schreef lumberjack het volgende:
Zielig die mensen die er aan mee doen die gasten kunnen zich zelf beter op laten nemen in een inrichting.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:07 schreef Amootje het volgende:
nou kheb dr weer zin in....
not
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
yup.. not![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:17 schreef etidoc het volgende:
Typisch voorbeeld van hopeloze TV.... Al loopt Talpa natuurlijk al sinds hun kick-off voorop bij de verdere verloedering van het medium TV![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:20 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Bagger TV![]()
Hoewel het tietentopic op het forum wel interessant is natuurlijk. Of ze moeten allemaal zo lelijk zijn als Janine...![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:28 schreef M42 het volgende:
Wat een waardeloze TV en je moet wel behoorlijk achterlijk zijn om hier aan deel te nemen en te bekijken
Gelukkig heb ik dit vanaf deel 1 nooit gekeken en dat wou ik zou houden ook, Talpa![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:29 schreef nuffniet het volgende:
Je moet zelf wel erg weinig om handen hebben als je hier je goeie tijd aan gaat verprutsen![]()
ot: Waarom gooien ze in de Arena niet gelijk een zooi lui voor de leeuwen ? Daar gaat het uiteindelijk toch naar toe ...
Van de FP.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:35 schreef Maart85 het volgende:
hoezo moet deze troep op de frontpage?![]()
wat een onzin dat big brother
Ik heb nog geen seconde gekeken, bunnikside kneus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:05 schreef versabommie het volgende:
-3 punten voor APK, die homo vind BB leuk!
Volgens mij kom jij er later zelfs in, als huiskapster, zelfoverschattende grachtengordelruggetuffer!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde gekeken, bunnikside kneus.![]()
Snap jij die smileyquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij er later zelfs in, als huiskapster, zelfoverschattende grachtengordelruggetuffer!
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:50 schreef APK het volgende:
Snap jij die smiley
Een intens gemeen persoon slaat iemand met een stoffer op zijn kop en hij lijkt het nog leuk te vinden ook.
Jij bent duidelijk de Menno op dit forum!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:50 schreef APK het volgende:
[..]
Snap jij die smiley
Een intens gemeen persoon slaat iemand met een stoffer op zijn kop en hij lijkt het nog leuk te vinden ook.
Ja, en vorig jaar heb je helemaal niet gepost en nu wel dus. Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef KillRoy1972 het volgende:
Hallo allemaal trouwens, is het alweer een jaar geleden?!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef Arcee het volgende:
Ja, en vorig jaar heb je helemaal niet gepost en nu wel dus. Hoe dat zo?
Volgens mij heb je de verkeerde kloonquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef KillRoy1972 het volgende:
"Dat rantsoen slaat werkelijkwaar nergens op!"
"Het was Menno"
Hallo allemaal trouwens, is het alweer een jaar geleden?!
Wel wat indirect, maar 't is er ook een.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah is dat hersenloze grafprogramma ook weer begonnenNatuurlijk op de grootste kutzender van Nederland; Talpa!
Sta overigens 100% achter deze opmerking.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:06 schreef Blackadder2 het volgende:
Of die maffe bellug uit Bus 2, hoe heetde die, Koen ja. Lachen man! Krom geleechen, wat was die goser geweldug.
Lol, verkeerde account gebruikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en vorig jaar heb je helemaal niet gepost en nu wel dus. Hoe dat zo?
Ah, ben jíj dat!quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:02 schreef Napster het volgende:
Waarom staat er geen stream op de douche![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef harryharry het volgende:
Triest programma al vanaf BB1
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:05 schreef Dibbl het volgende:
ohw shit die onzin is ook weer begonnen natuurlijk
vinden jullie niet dat het nu wel genoeg is uitgemolken?
Angelfist, txn voor je fijne bijdragequote:Op maandag 21 augustus 2006 09:38 schreef angelfist het volgende:
Hebben jullie het nu over Big brother, is dat al begonnen?
Nou, streep mij maar weg, want ik heb er geen zin an
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef KlootMajoor het volgende:
Ze hebben een tuin mensen
Een TUIN!!!
Dan zullen ze ook wel een kelder hebben met daarin een zwembad netzoals center parcs
En een helicopter platform op het dak voor hun vluchten naar tropische oorden
een TUIN!!
Ik dacht dat het totale isolatie was? ze hebben al genoeg hints om achter de tijd te komen en nu al een tuin! what is next??
Daar gaat het BB concept van dit jaar ; iedereen het huis uit, het zooitje kan dicht
Wat een sukkels, BB extreme...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:26 schreef gekke_sandra het volgende:
Oh god.. krijgen we dat weer.. big brother..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef NorthernStar het volgende:
De eerste BB was nog leuk, maar hoe lang kun je iets uitmelken
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:23 schreef vats het volgende:
De eerste! Alles er na was slecht! Van deze BB nog niets gezien om eerlijk te zijn, ook niet van plan, is toch weer een slap aftreksel! BB1 was super origineel, leuk en fantastisch om te zien, maar daarna vond ik het nix meer!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:43 schreef Crush65 het volgende:
Ik vind het maar een saaie bedoening tot nu toe. En ik erger me verrrrschrrrrikkelijk aan allerlei personen in het huis. Maar ja, dat schijnt de bedoeling te zijn. Heb nu zo'n anderhalve uitzending gezien, maar ligt het aan mij of boeien geen van de personages??
Hoi trouwens, jullie zouden me nog kunnen kennen als JooB, maar ik kan niet meer met dat account inloggen, dus vandaar....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef JooB het volgende:
Tanja is dus een beetje dom....
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Wazig?
Heel dat BB dit jaar is geen flikker aan ; er klopt niets van
Ze krijgen de tijd te horen, ze matsen bewoners, noodrantsoen is de normale gang van zaken voor een gemiddeld gezin in Nederland tegenwoordig dus das helemaal geen noodrantsoen
Veel mensen zullen zich wel een beetje geraakt voelen als ze die bewoners zien eten wat hun dus " als noodrantsoen " zien
Verder is er een tuin die heus wel open gaat, verder is dat gebeuren met Egbert 1 grote grap geweest; natuurlijk ging hij er niet uit, BB heeft extra muntjes kunnen vangen door al die bellers... etc etc...
De liveuitzending waar een smurf een zwarte piemel van zou krijgen , etc etc
Kortom: BB dit jaar is klote, enige leuke zijn de vleesballen van die Micheline...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:14 schreef ThaSandman het volgende:
Was het vorig jaar rond deze tijd ook zo saai of ligt het aan mij dat ik deze groep heel saai vind.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef KlootMajoor het volgende:
Al die jaren begon ik elke keer als een trouwe kijker aan een nieuw seizoen
Deze is echter tot op heden te triest voor woorden , saai, BB komt haar harde uitspraken vrijwel niet na en ga zo maar door
Klote BB 2006, heb er weinig vertrouwen in dat dit nog goed gaat komen
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef snivoos het volgende:
oooow, is het alweer begonnen dan?
(zegt genoeg denk ik zo)
Na BB1 was het allemaal kut (wat ik gezien heb)
Liever nog "De Bus"
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef TeChNo2 het volgende:
Big brother is zoooo 1984 !
Dat valt toch niet te redden, goh dat er daadwerkelijk nog mensen naar kijken ?!
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:19 schreef harryharry het volgende:
Is een kut programma vanaf aflevering 1 seizoen 1
quote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef Mainport het volgende:
Niet nog meer van die vervuilende rotzooi. Het is al erg genoeg met die kansloze programma's als Big Brother.
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef bolletje_25 het volgende:
Toch geen subforum voor dat kankerprogramma?
Ik dacht dat Fok! het tokkie-niveau was ontstegen
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef bolletje_25 het volgende:
Als ik alle camping/tokkievolk-subfora maar uit m'n AT + Index kan trappen vind ik alles best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |