Etienne snap ik wel, die pakt gewoon wat ie pakken kan en hoeft nergens naar te kijken... haar snap ik dus niet als je al bezet bent en je ligt binnen twee dagen al te geilen op een ander... erg naief en dom, maar dat is in haar geval weer logischquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee heeft schijnbaar een erg lekkere vriend! Snap jij het nog?
Net klaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Debbus het volgende:
Is dit de vergadering? (ben net thuis)
Misschien ook wel op turken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij valt Sabrina wel op van die indo types.
Hoe zag je dat dan? Sprong er een stream naar de tuin?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef KlootMajoor het volgende:
![]()
![]()
Zag ik dat nou goed?
Nou?
Vertel me dat het niet waar is
hebben die kwiebusssen gewoon een luxe tuin?
Zaniken krijgt door die twee een hele nieuwe dimensie... ik had deze oeverloze groepsdiscussie al gelijk afgekapt... Het zou me een zorg zijn wat er wordt besteld,quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef eborn het volgende:
Toch heerlijk dat de twee zussen altijd nog bevestiging van elkaar krijgen
Denk dat ie de FP zag. De tuin stond vanochtend al op de streams.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zag je dat dan? Sprong er een stream naar de tuin?
Ze hebben haar vanmiddag door de deur proberen te krijgen maar dat ging nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:27 schreef Debbus het volgende:
Toch wel een serieuse vraag: Waarom zit Hilde er nog in? Ze zit nu al zo ongeinteresseerd in het huis...
Als dat het criterium is mag Marcia ook meteen vertrekken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:27 schreef Debbus het volgende:
Toch wel een serieuse vraag: Waarom zit Hilde er nog in? Ze zit nu al zo ongeinteresseerd in het huis...
Ach, ik was inmiddels al geflipt van al dat 'schatjes'. Janine en Rik vullen elkaar daarmee goed aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Zaniken krijgt door die twee een hele nieuwe dimensie... ik had deze oeverloze groepsdiscussie al gelijk afgekapt... Het zou me een zorg zijn wat er wordt besteld,
waar basseer jij dat op ????quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mag Marcia ook meteen vertrekken.
Och nee! Ze zouden het doen van spelletjes en het zingen van liedjes moeten verbieden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef Debbus het volgende:
En we gaan beginnen aan een potje Hints!
Gewoon een gezellig samenzijn van Etienne en Sabrina.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel net in, is er een aanleiding voor dat tandenpoetsen
LOL.. die zit de hele tijd echt zeer verveeld voor zich uit te staren.quote:
waar basseer je het op dan ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mag Marcia ook meteen vertrekken.
Die twee vinden mekaar wel erg snel erg leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef Debbus het volgende:
[..]
Gewoon een gezellig samenzijn van Etienne en Sabrina.
Ik vond de optie van Janine wel wat hebben, iedereen bepaalt zelf wel wat ie eetquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zaniken krijgt door die twee een hele nieuwe dimensie... ik had deze oeverloze groepsdiscussie al gelijk afgekapt... Het zou me een zorg zijn wat er wordt besteld,
Is ze net dood van de bank gevallen dat je de boel zwart hebt omrandt?quote:
marcia is een maal een stille meid, en is niet echt aanwezig.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. die zit de hele tijd echt zeer verveeld voor zich uit te staren.
Zeer saai en 0% initiatief. Maar van mij mag ze nog even blijven hoor.
Vond het inderdaad een moeie rouw-foto. Misschien wat ongepast, maar wel mooi.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ze net dood van de bank gevallen dat je de boel zwart hebt omrandt?
Wat een uitgeleefde verlepte kop zo zeg.quote:
Je valt in herhalingquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef KlootMajoor het volgende:
Ze hebben een tuin mensen
Een TUIN!!!
Dan zullen ze ook wel een kelder hebben met daarin een zwembad netzoals center parcs
En een helicopter platform op het dak voor hun vluchten naar tropische oorden
een TUIN!!
Ik dacht dat het totale isolatie was? ze hebben al genoeg hints om achter de tijd te komen en nu al een tuin! what is next??
Daar gaat het BB concept van dit jaar ; iedereen het huis uit, het zooitje kan dicht
Wat een sukkels, BB extreme...
Precies. En daar baseerde ik het op dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia is een maal een stille meid, en is niet echt aanwezig.....
Arme jongenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef JufJoop het volgende:
Die twee vinden mekaar wel erg snel erg leuk![]()
Komt wellicht nog welquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia is een maal een stille meid, en is niet echt aanwezig.....
Ho ho dat zegt niets. De show is net begonnen. Kijk maar naar Rikkert, die begon ook eerst heel rustig en afwezig, maar werd later de grote gangmaker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. die zit de hele tijd echt zeer verveeld voor zich uit te staren.
Zeer saai en 0% initiatief. Maar van mij mag ze nog even blijven hoor.
Nou, dat was wel een pre.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef eborn het volgende:
In de vorige BB's wist men tenminste hoe je hints speelde
Dat is waar ja. Net als Martin in BB1. Was ook dikke pret.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho dat zegt niets. De show is net begonnen. Kijk maar naar Rikkert, die begon ook eerst heel rustig en afwezig, maar werd later de grote gangmaker.![]()
idd, niet iedereen kan zich gelijk voegen bij de groep ,quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt wellicht nog wel![]()
Alhoewel Rikkert vorig seizoen eigenlijk ook nooit uit de verf gekomen is.
Misschien als de pa weg is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:38 schreef sherrytje het volgende:
[..]
idd, niet iedereen kan zich gelijk voegen bij de groep ,
als het niet in je aard zit
let maar op mijn woorden ze komt nog wel
Het is voor haar te hopen dat ze nog de kans krijgt. Maar ik zie in haar nog wel een nieuwe Sandy, dus ze komt er wel. Ze lijkt me wel vrij normaal trouwens, itt een flink stel anderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:38 schreef sherrytje het volgende:
[..]
idd, niet iedereen kan zich gelijk voegen bij de groep ,
als het niet in je aard zit
let maar op mijn woorden ze komt nog wel
Gebrek aan frisse lucht denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Hoor ik nou echt iemand zeggen: "bloem" is drie lettergrepen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef TheVulture het volgende:
![]()
kaapsviooltjequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Der vader houd er juist onder de duim. Als die wegvalt kan ze inderdaad in elkaar zakken, of juist helemaal opleven. Ze woont inmiddels op zichzelf, dus ik denk dat ze het wel aankan zonder vader.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nee, ze is heel erg gehecht aan haar vader.....
dat houd ze dan juist niet vol.
Dat is dan wel een reden om juist Egbert eruit te willen... maar Egbert lijkt me ook nog steeds wel een redelijke vent, dus die mag ook nog even blijven. Maar dat regelneef gedrag mag wel wat minder.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nee, ze is heel erg gehecht aan haar vader.....
dat houd ze dan juist niet vol.
Anders was het Marcel niet geluktquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef eborn het volgende:
Echt spannend zo, als Rik al aangeeft hoe je het moet uitbeelden
Het niveau daalt...
Saai?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:42 schreef Provenio het volgende:
1 woord, 1 lettergreep,![]()
Wie raad hem ?
Hopen dat er snel een weekopdracht komt die wat leuke beelden oplevert...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig hebben we een spannende douchesessie gehad met alle dames (op Hilde na), maar anders was er vandaag weer niets gebeurd (tot nu toe). Zal me benieuwen wat Hummie gaat uitzenden
Micheline voor de groep: 1 woord...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef Marrije het volgende:
Rik: Keetje Tippel
Micheline: Dat kan ik niet hoor
![]()
ondanks dat marcia op der eigen woont, ze is heel erg aan haar vader gehecht...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:42 schreef Debbus het volgende:
[..]
Der vader houd er juist onder de duim. Als die wegvalt kan ze inderdaad in elkaar zakken, of juist helemaal opleven. Ze woont inmiddels op zichzelf, dus ik denk dat ze het wel aankan zonder vader.
yepquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Provenio het volgende:
[..]
Rik : Het is een nederlandse film!
Iemand: submission
Etienne: Nee, moet nederlandse film zijn
Wat het Semih die 'Submission' riep toevallig?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Provenio het volgende:
[..]
yep
Rik : Het is een nederlandse film!
Iemand: submission
Etienne: Nee, moet nederlandse film zijn
Begin dat neo nazi verhaal toch minder te geloven
IMDB Wat zien ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Marrije het volgende:
Rik: jij doet Wat zien ik
Milica: Dat kan ik niet
Rik: t zijn 3 woorden, Amsterdams film, ken ieeedereen
![]()
Van zijn moeder zou anders ook niet gunstig zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Zit Sabrina nou aan Etienne te plukken... ik voorspel dat er vanavond nog geneukt wordt... ik hoop alleen dat Etienne zijn leuter niet van zijn vader geërfd heeft
scherpquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van zijn moeder zou anders ook niet gunstig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |