Ze is niet knap genoeg voor een model; maar ze heeft wel iets bekends in haar gezicht....(Whoopie in haar jonge jaren misschienquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Als een tijger naar haar prooi
[afbeelding]
Eerder Chantal die in slaap is gevallen op de BBQ.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze is niet knap genoeg voor een model; maar ze heeft wel iets bekends in haar gezicht....(Whoopie in haar jonge jaren misschien)
Die ene uit Onderweg naar Morgen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze is niet knap genoeg voor een model; maar ze heeft wel iets bekends in haar gezicht....(Whoopie in haar jonge jaren misschien)
Ga lekker naast Etienne liggen gekkie........zeggen dat Chantal en Janine op elkaar lijken is ongeveer hetzelfde als zeggen dat Erik Dekker het jongere broertje is van Paul de Leeuw.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerder Chantal die in slaap is gevallen op de BBQ.
Al die lui hebben domme tshirts aan, echt zoeen afgang.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:03 schreef Scrupules het volgende:
wat heeft die egbert een misplaatst t-shirt aan zeg...
Ze wil gewoon een "knuffelmaatje" Er zijn kennelijk geen andere loverboys in haar geïnteresseerd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef Kinga het volgende:
Sabrina zit weer bij Etienne.. Meid geef die jongen toch geen valse hoop!
Ik denk dat het geen valse hoop is... die doos gaat gewoon keihard voor de bijl... de vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren... is die Sabrina eigenlijk single?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef Kinga het volgende:
Sabrina zit weer bij Etienne.. Meid geef die jongen toch geen valse hoop!
Nee, woont samen (of is getrouwd, een van de 2) dacht ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen valse hoop is... die doos gaat gewoon keihard voor de bijl... de vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren... is die Sabrina eigenlijk single?
Kap nou s met die kutopmerkingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerder Chantal die in slaap is gevallen op de BBQ.
Nee, sinds begin van het jaar heeft ze een vriendje (indonesisch)quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen valse hoop is... die doos gaat gewoon keihard voor de bijl... de vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren... is die Sabrina eigenlijk single?
Nee heeft schijnbaar een erg lekkere vriend! Snap jij het nog?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |