Ik vind het saai....quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Marlies vind ik wel leuk
Marcia is saai.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat accentje van Tijn vind ik ook zoooooo vermoeiend
Tijn heeft wel gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:45 schreef Kinga het volgende:
Tijn wordt pissed.
Ik heb niks tegen de mensen.... alleen vind ik het accent wel vermoeiend om zo lang aan te moetenh oren. Sorry.quote:
Wat hij zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een drama. Koop voor 400 euro aan voedsel dat red je makkelijk voor een week. Deel het resterende bedrag door 2en en dan kunnen de drinkers drank bestellen de rokers sigaretten en drank.
Ik vind die rrrrrrr van Marlies een stuk vervelender...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de mensen.... alleen vind ik het accent wel vermoeiend om zo lang aan te moetenh oren. Sorry.
Denk je dat ik de enige ben die je een beetje over de top vind?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Denken jullie dat de bewoners Etienne net zo'n gore vieze vadsige mislukte beachboy slash teringhond vinden als wij?
Oeh, da's een goeie Scanquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Als een tijger naar haar prooi
[afbeelding]
Ik denk het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Denk je dat ik de enige ben die je een beetje over de top vind?
Bestel globaal eten, voor weet ik t, 300 euro, nou dan zijn er mensen die peuken willen en van het resterende bedrag mogen de niet rokers dingen uitzoeken. Het is gewoon simpel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten dat niet zo ontleden van, ja rokers kopen alleen sigaretten van hun geld, en de anderen chips en chocola, ja en de rokers vreten dan ook van die chips en chocola..jezus, als je alles zo in detail gaat discussieren, kom je nooit tot een conclusie.
JAquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Denk je dat ik de enige ben die je een beetje over de top vind?
Je luisterd niet, net als die BB bewoners. Zij vind het prima om in een hoek d`r eigen zooi te eten. Simpel toch, koop je eigen meuk en eet smakelijk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef sherrytje het volgende:
janineBB weet dat ik niet alles eet .....
dus ze moeten zich aan haar aan passen bbaaahhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |