marcia is een maal een stille meid, en is niet echt aanwezig.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. die zit de hele tijd echt zeer verveeld voor zich uit te staren.
Zeer saai en 0% initiatief. Maar van mij mag ze nog even blijven hoor.
Vond het inderdaad een moeie rouw-foto. Misschien wat ongepast, maar wel mooi.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ze net dood van de bank gevallen dat je de boel zwart hebt omrandt?
Wat een uitgeleefde verlepte kop zo zeg.quote:
Je valt in herhalingquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef KlootMajoor het volgende:
Ze hebben een tuin mensen
Een TUIN!!!
Dan zullen ze ook wel een kelder hebben met daarin een zwembad netzoals center parcs
En een helicopter platform op het dak voor hun vluchten naar tropische oorden
een TUIN!!
Ik dacht dat het totale isolatie was? ze hebben al genoeg hints om achter de tijd te komen en nu al een tuin! what is next??
Daar gaat het BB concept van dit jaar ; iedereen het huis uit, het zooitje kan dicht
Wat een sukkels, BB extreme...
Precies. En daar baseerde ik het op dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia is een maal een stille meid, en is niet echt aanwezig.....
Arme jongenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef JufJoop het volgende:
Die twee vinden mekaar wel erg snel erg leuk![]()
Komt wellicht nog welquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia is een maal een stille meid, en is niet echt aanwezig.....
Ho ho dat zegt niets. De show is net begonnen. Kijk maar naar Rikkert, die begon ook eerst heel rustig en afwezig, maar werd later de grote gangmaker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. die zit de hele tijd echt zeer verveeld voor zich uit te staren.
Zeer saai en 0% initiatief. Maar van mij mag ze nog even blijven hoor.
Nou, dat was wel een pre.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef eborn het volgende:
In de vorige BB's wist men tenminste hoe je hints speelde
Dat is waar ja. Net als Martin in BB1. Was ook dikke pret.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho dat zegt niets. De show is net begonnen. Kijk maar naar Rikkert, die begon ook eerst heel rustig en afwezig, maar werd later de grote gangmaker.![]()
idd, niet iedereen kan zich gelijk voegen bij de groep ,quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt wellicht nog wel![]()
Alhoewel Rikkert vorig seizoen eigenlijk ook nooit uit de verf gekomen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |