Als dat het criterium is mag Marcia ook meteen vertrekken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:27 schreef Debbus het volgende:
Toch wel een serieuse vraag: Waarom zit Hilde er nog in? Ze zit nu al zo ongeinteresseerd in het huis...
Ach, ik was inmiddels al geflipt van al dat 'schatjes'. Janine en Rik vullen elkaar daarmee goed aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Zaniken krijgt door die twee een hele nieuwe dimensie... ik had deze oeverloze groepsdiscussie al gelijk afgekapt... Het zou me een zorg zijn wat er wordt besteld,
waar basseer jij dat op ????quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mag Marcia ook meteen vertrekken.
Och nee! Ze zouden het doen van spelletjes en het zingen van liedjes moeten verbieden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef Debbus het volgende:
En we gaan beginnen aan een potje Hints!
Gewoon een gezellig samenzijn van Etienne en Sabrina.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel net in, is er een aanleiding voor dat tandenpoetsen
LOL.. die zit de hele tijd echt zeer verveeld voor zich uit te staren.quote:
waar basseer je het op dan ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mag Marcia ook meteen vertrekken.
Die twee vinden mekaar wel erg snel erg leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef Debbus het volgende:
[..]
Gewoon een gezellig samenzijn van Etienne en Sabrina.
Ik vond de optie van Janine wel wat hebben, iedereen bepaalt zelf wel wat ie eetquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zaniken krijgt door die twee een hele nieuwe dimensie... ik had deze oeverloze groepsdiscussie al gelijk afgekapt... Het zou me een zorg zijn wat er wordt besteld,
Is ze net dood van de bank gevallen dat je de boel zwart hebt omrandt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |